Gå til innhold

Hvordan kle babyen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kler dere babyen nå på senhøsten? Og på vinteren? Blir det for kaldt om jeg bruker bomull under tykke strikkeklær (det er jo tykk ull) eller jeg må bruke ull under også? Har både vinterdyne og en lammeskinnspose jeg kan rullere mellom. Og så ligger hun såklart på lammeskinn også. Hva ville dere brukt nå (10C og lett vind her) av dyne og pose?

Hilsen newbie mom!

Anonymous poster hash: a1671...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo også veldig ann på babyen, min er veldig varm av seg feks

Anonymous poster hash: 3be56...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo alt du trenger så du må nok bare prøve deg frem hva som passer din baby.. Og det er ingen regel at man MÅ bruke ull verken innerst eller ytterst. Deilig for mange babyer men ikke for alle.

Anonymous poster hash: 79250...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er litt, men ikke så veldig varm av seg. Her er det et par grader varmere. Vi har bare vanlige bomullsklær + lue, votter og vinterdyne. Kanskje en jakke. Holder i massevis, hun er god og varm. Ikke har vi lammeskinn heller.

Det er selvfølgelig forskjell på babyer og noen er kaldere av seg enn andre, men mange bortimot koker ungene har jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: 849fc...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 14-15 grader, bruker skinn under, og kun bomull av klær + pose med litt for og et pledd + lue



Anonymous poster hash: 6bcc4...e08
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår er litt, men ikke så veldig varm av seg. Her er det et par grader varmere. Vi har bare vanlige bomullsklær + lue, votter og vinterdyne. Kanskje en jakke. Holder i massevis, hun er god og varm. Ikke har vi lammeskinn heller.

Det er selvfølgelig forskjell på babyer og noen er kaldere av seg enn andre, men mange bortimot koker ungene har jeg inntrykk av.

Anonymous poster hash: 849fc...21b

Ja akkurat! Jeg fikk nettopp slakt av svigermor fordi jeg ikke hadde brukt ull underst og tykkere ull oppå. I oktober. Fordi bomull (som jeg hadde under) visstnok skulle gjøre at babyer frøys ihjel! Men babyen min var jo passe varm...

Anonymous poster hash: a1671...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...