gjest 321 Skrevet 28. oktober 2014 #41 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er jente, og jeg og mine venninner prater veldig åpent om sex. Men ikke på en ydmykende måte. Her handler det mer om å dele erfaringer og at vi spør av ren nysgjerrighet angående ulike ting. Er også artig å diskutere eventuelle misoppfatninger angående sex. Eller andre ting. Men vi sitter aldri og sverter gutter vi har hatt sex med eller lignende. Det går for det meste i positive ting, eventuelt ting noen har prøvd som andre bør prøve Ellers kan det også være om sex helt generelt, uten å nevne navn på personer. Bare bare drøfte hva som er vanlig/uvanlig. Eller selvsagt artige seksuelle opplevelser. Jeg har også pratet litt om sex med kompiser, og mitt inntrykk er at de prater mer overfladisk om sex, det er for det meste korte fakta: "Dro med ei dame hjem sist helg, grei hun..men det blir ikke noe mer" Vet ikke om dette stemmer for dere andre gutter?
Gjest HarryDotter Skrevet 28. oktober 2014 #42 Skrevet 28. oktober 2014 Ja men da må jeg arrestere deg på noe. Det er sånn at når ei dame skal føde, så er det mye hormoner og kroppen gjør seg klar til å føde dette barnet. Er ikke sånn at damer har plass til å stappe en baby oppi høna skjønner du. Ja musa kan tilpasse seg å strammes opp til en viss grad. Hvor mange sexpartnere har du hatt? Har hatt et godt 2-sifret antall, og kan med sikkerhet si at alle jenter ikke kan ta en mobsterdildo oppi høna, uten å bli "videt" ut over tid av større og større objekter. Noen er videre enn andre i utgangspungtet, men for å ta virkelig store ting oppi der, må det jevnlig puttes store ting nettopp der.Anonymous poster hash: 913bb...ca5 Ja enig i det med fødsel...da gjør kroppen seg klar og det er ikke slik at alle kan dytte babystørrelse leketøy oppi seg på 123...det vet jeg. Men det sier litt om hva vagina er istand til å ta imot. Og ja det var jo derfor jeg sa det at kvinner flest kan få plass til store gjenstander selv om de i utgangspunktet er veldig trange. En normal vagina uten sykdom, vil tilpasse seg partners penis over tid likså vil den tilpasse seg dildoer Dette har også flere damer sagt i mange tråder her på kg opptil flere ganger. Kvinner som har født sier de går tilbake til der de var før. Hehe..kort sagt. Normal vagina skal med litt trening kunne ta imot ganske store gjenstander ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå