Gå til innhold

Snakker kompiser om sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Gutter er litt mer voksne enn jenter", hæ? Hva i huleste betyr det? Du mener at en gutt på fem år er "litt mer voksen" enn en jente på nitten år? Det der ga ingen mening.

"Dem bryr seg om mer konkrete ting", mer konkrete ting? Hæææ? Du må slutte og røyke hasj.

Hææææ? Gutter er mer voksne enn jenter på samme alder. Dem gråter ikke like mye og lar vær å spre sladder og rykter. Dem kan ha sex uten å gjøre en big deal av det.

Anonymous poster hash: 4f375...14d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææææ? Gutter er mer voksne enn jenter på samme alder. Dem gråter ikke like mye og lar vær å spre sladder og rykter. Dem kan ha sex uten å gjøre en big deal av det.

Nåja...

Anonymous poster hash: e5f05...52c

• Liker 5
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hææææ? Gutter er mer voksne enn jenter på samme alder. Dem gråter ikke like mye og lar vær å spre sladder og rykter. Dem kan ha sex uten å gjøre en big deal av det. Anonymous poster hash: 4f375...14d

Så du står der for deg selv og ønsker å gå imot all statistikk som viser at jenter er mer modne mentalt enn gutter på,samme alder? Nåja, deg om det.

Men "mer konkrete ting", hva F betyr det?

• Liker 2
Skrevet

Så du står der for deg selv og ønsker å gå imot all statistikk som viser at jenter er mer modne mentalt enn gutter på,samme alder? Nåja, deg om det.

Men "mer konkrete ting", hva F betyr det?

Definisjonen av modenhet i den statistikken er hvor flink jenter er til å sitte rolig og gå stille i gangene og hvor fort de aksepterer det som blir fortalt dem som absolutt sannhet, som den statistikken der for eksempel.

Som ting de skal gjøre framover.

Skrevet

Nei nei, kompiser snakker om hekling, vasketeknikker, hvordan en får dama til å gå fra toalettet med ringen oppe, hvilke spennende farger som kommer til vår-kolleksjonene, og andre slike ting som gutter og menn synes er morsomme og spennende. Men sex? Nei, det er for vulgært å prate om for menn flest.

Anonymous poster hash: 51c80...3f0
Skrevet

Nei jeg og kameratene mine snakker ikke mye om sex. Det er i så fall bare helt kort; henne har jeg pult etc. Det går mest i "overfladiske" ting som fotball, jobb og machogreier. Man blir lei av det!

Skrevet (endret)

Nei håper jo de mennene er gentlemen og er galant nok til å ikke skravle sladder, det får være opp til oss jenter å gjøre, annet blir jo bare homserier spør du meg...

Trollet rider videre ser jeg.

Endret av jojo66
  • Liker 2
Gjest krokodillen
Skrevet

Tror nok menn er på samme måten som oss. Jeg menget meg mer med gutter enn jenter før, og var ofte jeg deltok i de samtalene om andre jenter, men av det jeg har erfart snakker de for det meste bare om det som er negativt! "Hun var så vid" og "Hun gjorde jo faen ikke en dritt, lå der bare". Men så har jeg jo de hørt slå på stortromma da og si at ei dame faktisk var bra. Vi er tidlig tidlig i 20 årene.

Men så skal det sies at de jentene mange av guttene har pult ER noen løse tøser. Så overrasker ikke meg et sekund at de er både vide og ikke gjør en dritt i senga. Kommer obviously fra et lite sted.

Anonymous poster hash: d5337...edb

da er du passe uopplyst. at man er vid kommer ikke av for mange ligg.

Skrevet

da er du passe uopplyst. at man er vid kommer ikke av for mange ligg.

Så klart vil de bli videre av mange partnere, siden størrelsen vil variere fra mann til mann. Dette er noe menn snakker mye om ja.

Anonymous poster hash: 913bb...ca5

Skrevet

Så klart vil de bli videre av mange partnere, siden størrelsen vil variere fra mann til mann. Dette er noe menn snakker mye om ja.

Nei, den gjør ikke det, det er en myte.

Anonymous poster hash: 79d7a...88b

• Liker 3
Gjest krokodillen
Skrevet

feil.. dette er så dumt at jeg har ikke ord. muskulaturen blir ikke slappere av for mange sexpartnere.

Skrevet

:klo: Snakker menn mye om det?

Skrevet

feil.. dette er så dumt at jeg har ikke ord. muskulaturen blir ikke slappere av for mange sexpartnere.

Så du mener at de som knuller store dildoer eller blir fistet er like trang som de som aldri har prøvd dette?

Skrevet

:klo: Snakker menn mye om det?

Ja de snakker om jenter som er 'løse' og snakker om at de var veldig vid osv. Snakker aldri sånn om jenter man er kjereste med og som ikke har ligget mye rundt.:)

Skrevet

Så du mener at de som knuller store dildoer eller blir fistet er like trang som de som aldri har prøvd dette?

Ja, vaginaen er veldig elastisk. Det er en MYTE.

• Liker 3
Skrevet

Ja, vaginaen er veldig elastisk. Det er en MYTE.

Dette er tull, siden jeg har vært med kvinner som jeg har kunnet fistet. Disse var mye videre enn de som ikke klarte å få inn en stor dildo eller hånd. Noen er så trange at de knapt fikk inn kuken min når hun var veldig våt. Har vært med jenter som syntes sex var smertefult fordi de hadde vært med partner som hadde mindre penis. Over tid ble de utvidet sånn at det ikke ble ondt. Så du mener at alle jenter får plass til en diger dido eller hånd inni seg?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Dette er tull, siden jeg har vært med kvinner som jeg har kunnet fistet. Disse var mye videre enn de som ikke klarte å få inn en stor dildo eller hånd. Noen er så trange at de knapt fikk inn kuken min når hun var veldig våt. Har vært med jenter som syntes sex var smertefult fordi de hadde vært med partner som hadde mindre penis. Over tid ble de utvidet sånn at det ikke ble ondt. Så du mener at alle jenter får plass til en diger dido eller hånd inni seg?

Ja alle jenter kan få store dildoer inn i seg....kvinner er designet for å føde barn vetu så skjeden er elastisk og kan romme mye. Og det med at kvinner blir utvidet av å ha sex med mange partnere er bare tull og myte. Den kan tilpasse seg forskjellige størrelser på peniser ja men dette går begge veier...fra stor pikk ned til liten og motsatt

• Liker 4
Skrevet

Ja alle jenter kan få store dildoer inn i seg....kvinner er designet for å føde barn vetu så skjeden er elastisk og kan romme mye. Og det med at kvinner blir utvidet av å ha sex med mange partnere er bare tull og myte. Den kan tilpasse seg forskjellige størrelser på peniser ja men dette går begge veier...fra stor pikk ned til liten og motsatt

Ja men da må jeg arrestere deg på noe.;) Det er sånn at når ei dame skal føde, så er det mye hormoner og kroppen gjør seg klar til å føde dette barnet. Er ikke sånn at damer har plass til å stappe en baby oppi høna skjønner du.:) Ja musa kan tilpasse seg å strammes opp til en viss grad. Hvor mange sexpartnere har du hatt? Har hatt et godt 2-sifret antall, og kan med sikkerhet si at alle jenter ikke kan ta en mobsterdildo oppi høna, uten å bli "videt" ut over tid av større og større objekter. Noen er videre enn andre i utgangspungtet, men for å ta virkelig store ting oppi der, må det jevnlig puttes store ting nettopp der.;)

Skrevet

Ja snakker med kompiser om sex. Hva slags sex dama liker eller diverse teknikker. Alltid hyggelig å fortelle eller høre om hvordan helgas puling foregikk over en kaffe kopp på jobb:-)

Skrevet

Ja men da må jeg arrestere deg på noe. ;) Det er sånn at når ei dame skal føde, så er det mye hormoner og kroppen gjør seg klar til å føde dette barnet. Er ikke sånn at damer har plass til å stappe en baby oppi høna skjønner du. :) Ja musa kan tilpasse seg å strammes opp til en viss grad. Hvor mange sexpartnere har du hatt? Har hatt et godt 2-sifret antall, og kan med sikkerhet si at alle jenter ikke kan ta en mobsterdildo oppi høna, uten å bli "videt" ut over tid av større og større objekter. Noen er videre enn andre i utgangspungtet, men for å ta virkelig store ting oppi der, må det jevnlig puttes store ting nettopp der. ;)

En jente med fast partner med en viss størrelse på penis, eller forkjærlighet for fisting for den saks skyld, vil jevnlig få puttet ting oppi der. En singel kvinne som har ONS med forskjellige partnere har ikke sex like ofte.

Jeg slutter ikke å forundre meg over den manglende logikken i at man skal bli vid om man er promiskuøs. Satt på spissen: Ei dame som har hatt 30 one night stands har hatt sex 30 ganger. Ei som har vært i forhold hele sitt voksne liv med kanskje 2-5 partnere har hatt sex tusen ganger.

Om dere mener man blir vid av jevnlig sex, så burde dere slutte å bekymre dere for de "løse" damene og heller frykte pikken til han som hun var sammen med i fem år før hun møtte deg.

Anonymous poster hash: fdad9...95d

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...