AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jenter, i hvert fall meg og mine venninner, er veldig åpne om sex. Vi sitter ikke og diskuterer penisstørrelsene til alle vi har ligget med, men jeg får alltid vite navn på de bestevenninna mi har ligget med, og hun får vite mine. Regner med dette er vanlig, da vi jenter elsker å snakke, og vi ringer som regel hverandre på søndager for å snakke om gårsdagen, så hvis en av oss har blitt med noen hjem så kommer det fram. Lurer på om det samme gjelder gutter? Jeg hadde nemlig inntrykk av det, og synes jo ikke dette er frekt eller rart da vi jenter gjør det selv. Men så hadde jeg sex med en gutt, "Roar", og en venninne av meg som kjørte oss hjem til han var eneste "vitne". Cirka en måned senere møtte jeg bestekompisen til Roar på byen. Venninna mi, som kjørte oss den kvelden, var i overkant beruset, og skulle introdusere oss, og presterer å si "Du må hilse på "Tina", hun har hatt sex med Roar!". Bestekompisen hans virker overrasket, og spør om det virkelig er sant. Jeg blir selvfølgelig flau, men svarer ærlig. "Jaha. Det visste jeg ikke!" svarer kompisen. Derfor lurer jeg på om det er vanlig at gutter "holder ligg skjult" for bestekompisene sine? Synes bare det er så rart at han ikke hadde hørt noe, da de to henger sammen hver dag. At han var flau over det er jo en mulighet, men vi har rotet på byen flere ganger, og han har aldri brydd seg om at kompisene hans har sett det, så det er jo litt rart om det er tilfellet. Og jeg er heller ikke løs, han var den 4. personen jeg har hatt sex med Anonymous poster hash: 6c16d...8a2 3
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 hvor gamle er dere ? Anonymous poster hash: 74848...39f 4
Cowboy Lotte Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Ja jeg sier rett ut til alle jeg kjenner om han jeg lå med sist helg, forteller både kropps-størrelse, penis-størrelse og hvor trent han var, hehe. Må jo skryte om jeg fikk storfangst på fest ''jakten'' Dog håper ikke menn snakker om oss... Synes det er direkte ufint, siden vi jenter er sårbare og sarte, ihvertfall jeg. Liker ikke å bli snakket om...
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Ja jeg sier rett ut til alle jeg kjenner om han jeg lå med sist helg, forteller både kropps-størrelse, penis-størrelse og hvor trent han var, hehe. Må jo skryte om jeg fikk storfangst på fest ''jakten'' Dog håper ikke menn snakker om oss... Synes det er direkte ufint, siden vi jenter er sårbare og sarte, ihvertfall jeg. Liker ikke å bli snakket om... Haha, jeg må bare le. Du kan fortelle intime detaljer om mennene, men de skal ikke få lov å snakke om deg? Jaha. Anonymous poster hash: 4205a...b90
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Tror nok menn er på samme måten som oss. Jeg menget meg mer med gutter enn jenter før, og var ofte jeg deltok i de samtalene om andre jenter, men av det jeg har erfart snakker de for det meste bare om det som er negativt! "Hun var så vid" og "Hun gjorde jo faen ikke en dritt, lå der bare". Men så har jeg jo de hørt slå på stortromma da og si at ei dame faktisk var bra. Vi er tidlig tidlig i 20 årene. Men så skal det sies at de jentene mange av guttene har pult ER noen løse tøser. Så overrasker ikke meg et sekund at de er både vide og ikke gjør en dritt i senga. Kommer obviously fra et lite sted. Anonymous poster hash: d5337...edb 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Hadde min venninne sagt noe sånn, ville det bety over og ut for vennskapet vårt. Vi diskuterte sex i vår venne gjengen, Noen har problemer, mens andre ikke. Noen deler for mye men andre ingenting. Personlig føler jeg det som skjer mellom meg og samboeren er mellom oss. Jeg har rådført meg med min bestevenninne om en del ting men det er ikke ting som er respektløst. Jeg hadde ikke likt om han utleverte meg til sine venner, så jeg gjør ikke det mot han. Vi er begge 23 år Anonymous poster hash: 74848...39f
Cowboy Lotte Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Haha, jeg må bare le. Du kan fortelle intime detaljer om mennene, men de skal ikke få lov å snakke om deg? Jaha. Anonymous poster hash: 4205a...b90 Nei håper jo de mennene er gentlemen og er galant nok til å ikke skravle sladder, det får være opp til oss jenter å gjøre, annet blir jo bare homserier spør du meg... 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Jenter, i hvert fall meg og mine venninner, er veldig åpne om sex. Vi sitter ikke og diskuterer penisstørrelsene til alle vi har ligget med, men jeg får alltid vite navn på de bestevenninna mi har ligget med, og hun får vite mine. Regner med dette er vanlig, da vi jenter elsker å snakke, og vi ringer som regel hverandre på søndager for å snakke om gårsdagen, så hvis en av oss har blitt med noen hjem så kommer det fram. Lurer på om det samme gjelder gutter? Jeg hadde nemlig inntrykk av det, og synes jo ikke dette er frekt eller rart da vi jenter gjør det selv. Men så hadde jeg sex med en gutt, "Roar", og en venninne av meg som kjørte oss hjem til han var eneste "vitne". Cirka en måned senere møtte jeg bestekompisen til Roar på byen. Venninna mi, som kjørte oss den kvelden, var i overkant beruset, og skulle introdusere oss, og presterer å si "Du må hilse på "Tina", hun har hatt sex med Roar!". Bestekompisen hans virker overrasket, og spør om det virkelig er sant. Jeg blir selvfølgelig flau, men svarer ærlig. "Jaha. Det visste jeg ikke!" svarer kompisen. Derfor lurer jeg på om det er vanlig at gutter "holder ligg skjult" for bestekompisene sine? Synes bare det er så rart at han ikke hadde hørt noe, da de to henger sammen hver dag. At han var flau over det er jo en mulighet, men vi har rotet på byen flere ganger, og han har aldri brydd seg om at kompisene hans har sett det, så det er jo litt rart om det er tilfellet. Og jeg er heller ikke løs, han var den 4. personen jeg har hatt sex med Anonymous poster hash: 6c16d...8a2 Han er nok flau over deg og det er nok derfor han ikke har sagt noe. Og jeg forstår han veldig godt når jeg leser hvordan du og venninnene dine holder på. Han angrer nok veldig på det "ligget" som du så fint kaller det... Anonymous poster hash: b7303...cf5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Aldri diskutert sex med kompiser.Anonymous poster hash: 3c6b2...54a
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Aldri diskutert sex med mine venninner. Anonymous poster hash: 6c590...47d
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Tror nok menn er på samme måten som oss. Jeg menget meg mer med gutter enn jenter før, og var ofte jeg deltok i de samtalene om andre jenter, men av det jeg har erfart snakker de for det meste bare om det som er negativt! "Hun var så vid" og "Hun gjorde jo faen ikke en dritt, lå der bare". Men så har jeg jo de hørt slå på stortromma da og si at ei dame faktisk var bra. Vi er tidlig tidlig i 20 årene. Men så skal det sies at de jentene mange av guttene har pult ER noen løse tøser. Så overrasker ikke meg et sekund at de er både vide og ikke gjør en dritt i senga. Kommer obviously fra et lite sted. Anonymous poster hash: d5337...edb Nå har det jo seg slik at jenter ikke pleier å orke å gjøre stor selv. Ikke vet jeg hvorfor, om mange er late eller om de bare ikke trenger å gjøre noe eller om det er usikkerhet. Men generelt går det bare i at hun f eks var så fin eller at hun var løs osv Anonymous poster hash: 08f70...7d7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Haha, jeg må bare le. Du kan fortelle intime detaljer om mennene, men de skal ikke få lov å snakke om deg? Jaha. Anonymous poster hash: 4205a...b90 Det blir ekstra "søt" når "Cowboy Lotta" er gift.Anonymous poster hash: d0752...124 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Tror nok menn er på samme måten som oss. Jeg menget meg mer med gutter enn jenter før, og var ofte jeg deltok i de samtalene om andre jenter, men av det jeg har erfart snakker de for det meste bare om det som er negativt! "Hun var så vid" og "Hun gjorde jo faen ikke en dritt, lå der bare". Men så har jeg jo de hørt slå på stortromma da og si at ei dame faktisk var bra. Vi er tidlig tidlig i 20 årene. Men så skal det sies at de jentene mange av guttene har pult ER noen løse tøser. Så overrasker ikke meg et sekund at de er både vide og ikke gjør en dritt i senga. Kommer obviously fra et lite sted. Anonymous poster hash: d5337...edb Jaha, så jentene er løse og billige, mens guttene er ikke? Anonymous poster hash: 523cb...f11 3 1
draug 75 Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 A gentleman never tells, heter det. Altså, noen er svært opptatt sent i tenårene og tidlig i tjueårene om å fortelle at "så pulte jeg hun og så pulte jeg hun og så pulte jeg hun og så...." om du trekker fra to tredjedeler som skryt, er det fremdeles imponerende nok. Skulle nesten tro jentene liker, foretrekker, fyrer som henger de ut slik. Men hvis du spør etter en seriøs samtale om temaet sex, så skal det svært seksuelt trygge og sikre mannfolk til for at sånt skal forekomme. For de fleste er temaet for skambelagt, omgitt av vissheten om ikke å strekke til og følelsen av at mannlig seksualitet er noe skikkelig grisete til at de ser noen annen utveg enn å klappe godt igjen hvis temaet kommer på bane. Kommer en slik samtale i en forsamling på fem stykker, er det maks to som prater, og tre som kommer enkeltvis til en av de første to og sier det er slitsomt å høre på dere, men jeg skulle ønske jeg hadde åpenheten og sikkerheten din. Og det er synd.
Omnivore Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Har for det meste saklige diskusjoner med to nære venner av meg + typen. Ikke nødvendigvis om meg og mitt, men sex i det store og hele. Det er godt å snakke om, og jeg kjenner faktisk at det å snakke sex faller tilbake på plussiden i senga... Men må nok innrømme at første gang jeg fikk orgasme ved penetrering så ringte jeg venninna mi og bare 'WOW! Det skjedde! Han gjorde bare slik også BAM!' Fyren lå vedsiden av i senga og følte seg som kongen på haugen.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #16 Skrevet 28. oktober 2014 Ja jeg sier rett ut til alle jeg kjenner om han jeg lå med sist helg, forteller både kropps-størrelse, penis-størrelse og hvor trent han var, hehe. Må jo skryte om jeg fikk storfangst på fest ''jakten'' Dog håper ikke menn snakker om oss... Synes det er direkte ufint, siden vi jenter er sårbare og sarte, ihvertfall jeg. Liker ikke å bli snakket om... Ingen bryr seg om fantasimennene du har hatt sex med i dagdrømmer. Anonymous poster hash: bebaa...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Hadde min venninne sagt noe sånn, ville det bety over og ut for vennskapet vårt. Vi diskuterte sex i vår venne gjengen, Noen har problemer, mens andre ikke. Noen deler for mye men andre ingenting. Personlig føler jeg det som skjer mellom meg og samboeren er mellom oss. Jeg har rådført meg med min bestevenninne om en del ting men det er ikke ting som er respektløst. Jeg hadde ikke likt om han utleverte meg til sine venner, så jeg gjør ikke det mot han. Vi er begge 23 år Anonymous poster hash: 74848...39f Hvis det var meg du snakket til nå, så mente jeg ikke at vi snakker respektløst om noen. Som sagt forteller vi bare hverandre om vi har blitt med noen hjem eller ikke. Til den som lurte, vi er ikke gamle nei, hehe. 19 begge to. Er vel i denne alderen man snakker mest om slikt, så skjønner om dere som er litt eldre har vokst litt fra å snakke om det Selvfølgelig mener jeg ikke at han skal sitte og skryte til kompisene og fortelle detaljer, synes bare det var rart at bestekompisen ikke visste det, da jeg er vant til at slike ting sprer seg før jeg rekker å komme hjem omtrent (vi bor i en liten by). Og selvfølgelig mener jeg ikke heller at folk skal sitte og utlevere sexlivet mellom seg og samboern sin. Å fortelle din nærmeste venn om hvem du har hatt sex med (uten detaljer) er da ikke respektløst, så lenge man ikke har blitt enig om å holde det hemmelig. Han er nok flau over deg og det er nok derfor han ikke har sagt noe. Og jeg forstår han veldig godt når jeg leser hvordan du og venninnene dine holder på. Han angrer nok veldig på det "ligget" som du så fint kaller det...Anonymous poster hash: b7303...cf5 Hvordan vi holder på? Unnskyld meg. Mulig du sitter og holder på alt for deg selv fordi du ikke har noen å betro deg til, men det er nok helt normalt å fortelle bestevenninna si hvem man har hatt sex med. Og det hadde vært merkelig om han angret, da vi har hatt sex mange ganger etter det TS Anonymous poster hash: 6c16d...8a2 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Hadde min venninne sagt noe sånn, ville det bety over og ut for vennskapet vårt. Vi diskuterte sex i vår venne gjengen, Noen har problemer, mens andre ikke. Noen deler for mye men andre ingenting. Personlig føler jeg det som skjer mellom meg og samboeren er mellom oss. Jeg har rådført meg med min bestevenninne om en del ting men det er ikke ting som er respektløst. Jeg hadde ikke likt om han utleverte meg til sine venner, så jeg gjør ikke det mot han. Vi er begge 23 år Anonymous poster hash: 74848...39f Beklager, leste ikke innlegget ditt nøye nok. Var vel venninna som introduserte meg for kompisen du snakket om? Skal innrømme at jeg ble rimelig irritert, ja Anonymous poster hash: 6c16d...8a2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Gutter er litt mer voksne enn jenter. Dem bryr seg om mer konkrete ting enn å slarve om privatlivet sitt. Anonymous poster hash: 4f375...14d
Gjest Badebuksa Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 Gutter er litt mer voksne enn jenter. Dem bryr seg om mer konkrete ting enn å slarve om privatlivet sitt.Anonymous poster hash: 4f375...14d "Gutter er litt mer voksne enn jenter", hæ? Hva i huleste betyr det? Du mener at en gutt på fem år er "litt mer voksen" enn en jente på nitten år? Det der ga ingen mening. "Dem bryr seg om mer konkrete ting", mer konkrete ting? Hæææ? Du må slutte og røyke hasj. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå