Gå til innhold

Hva kl legger dere babyen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kl legger dere deres babyer på 12 uker? Legger min 21.30 og da legger jeg meg i sengen og ammer til hun sovner. Nysgjerrig på hvordan andre gjør det :-)

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men "hva klokka"??!

Mener du "når"?

Anonymous poster hash: 10bf7...c95

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket inn på tråden for å spørre om hvorfor du skrev "hva klokka". Men ser det allerede er gjort. Dermed har jeg ingenting å si til dette.

Takk for meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er min blitt tre år, men har lagt han kl sju siden han ble født. Da brukte jeg å amme han i søvn. Fra han var rundt tre mnd la vi han etter amming, men fremdeles kl sju. Og han legges fortsatt sju :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra fødselen av kl 19, han er 1 år :) Prøvde å samsove og det gikk ikke, og han sover bedre på natta om han legges da enn bare tar en blund da og legger seg kl 22 når vi legger oss (oftest legger vi oss i den tia).

Anonymous poster hash: bdc22...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men "hva klokka"??!

Mener du "når"?

Anonymous poster hash: 10bf7...c95

Hahahah ja "når".. Beklager gikk litt fort 🙊

Ts

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hun stuptrøyt kl 18. Klarer og holde henne oppe til 1830-1845 :)

Hvor lenge sover hun da?

Ts

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikket inn på tråden for å spørre om hvorfor du skrev "hva klokka". Men ser det allerede er gjort. Dermed har jeg ingenting å si til dette.

Takk for meg.

Og den kommentaren var nødvendig fordi at?

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er 14 uker og legges ca 21. men det har hun bare gjort i 2 uker ca, før det var det alt fra 22 til 00.. Men hun har siden dag 1 sovet ca 6 timer på natt og nå sover hun 7 timer på natt. jeg har ikke hatt ordentlige rutiner på henne før nå og først de siste ukene begynt med pysj å sove i. så rekker tunge lang vei til alle de som "har kjempegode søvnrutiner på babyen min fordi vi har innført rutiner fra dag 1"



Anonymous poster hash: 94234...d31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hun stuptrøyt kl 18. Klarer og holde henne oppe til 1830-1845 :)

kan jeg spørre om hvorfor du holder henne oppe om hun er stuptrøtt?

Anonymous poster hash: 94234...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min er 14 uker og legges ca 21. men det har hun bare gjort i 2 uker ca, før det var det alt fra 22 til 00.. Men hun har siden dag 1 sovet ca 6 timer på natt og nå sover hun 7 timer på natt. jeg har ikke hatt ordentlige rutiner på henne før nå og først de siste ukene begynt med pysj å sove i. så rekker tunge lang vei til alle de som "har kjempegode søvnrutiner på babyen min fordi vi har innført rutiner fra dag 1"

Anonymous poster hash: 94234...d31

Sover hun 7 timer i strekk? Ja jeg har også nettopp begynnt å legge henne halv ti.. Fikk aldri til noe sove rutiner på henne før.. Hun er 12 uker no 😄

Ts

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min er 14 uker og legges ca 21. men det har hun bare gjort i 2 uker ca, før det var det alt fra 22 til 00.. Men hun har siden dag 1 sovet ca 6 timer på natt og nå sover hun 7 timer på natt. jeg har ikke hatt ordentlige rutiner på henne før nå og først de siste ukene begynt med pysj å sove i. så rekker tunge lang vei til alle de som "har kjempegode søvnrutiner på babyen min fordi vi har innført rutiner fra dag 1" Anonymous poster hash: 94234...d31

Hehe og jeg har innført rutiner fra dag en - med bleieskift, pysjamas og bading (men bading bare 3 ganger i uke da). Og Minien på 10 uker sovner ikke før 1-2 tida, og da har vi vært i senga og prøvd å få ham til å sove fra kl 9. :) Yeeey.. Sover aldri lengre enn 2,5 timer om gangen heller, helst 50 min.

Og vi prøver å amme ham i søvn, prøver samsoving, prøver vugge, spinkelseng, byssing, å sitte på en gymball, å sove i vogna.. ja.. en smule desperate her kan du si. :) :)))) Gir opp rutiner jeg, ingen vits for meg å ligge i senga med ham fra kl 9 hver kveld, han vil jo ikke sove uansett..

Anonymous poster hash: eae0f...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe og jeg har innført rutiner fra dag en - med bleieskift, pysjamas og bading (men bading bare 3 ganger i uke da). Og Minien på 10 uker sovner ikke før 1-2 tida, og da har vi vært i senga og prøvd å få ham til å sove fra kl 9. :) Yeeey.. Sover aldri lengre enn 2,5 timer om gangen heller, helst 50 min.

Og vi prøver å amme ham i søvn, prøver samsoving, prøver vugge, spinkelseng, byssing, å sitte på en gymball, å sove i vogna.. ja.. en smule desperate her kan du si. :) :)))) Gir opp rutiner jeg, ingen vits for meg å ligge i senga med ham fra kl 9 hver kveld, han vil jo ikke sove uansett..

Anonymous poster hash: eae0f...1dc

Har du prøvd svøping? Vår sover lengre når vi svøper! :)

Anonymous poster hash: 8da62...f16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du prøvd svøping? Vår sover lengre når vi svøper! :)Anonymous poster hash: 8da62...f16

Prøvde det og, han var med på det rett i begynnelsen, men plutselig hatet han det, og nå har han vokst ut av SwaddlePod'en sin. Sover i sovepose da, fordi dyne er ikke aktuelt, den beholdes ikke på.

Anonymous poster hash: eae0f...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg norsk når du bor i Norge.

Anonymous poster hash: 10878...5cc

Hva faen er poenget med å være så jævlig ekkel? Hold no deg unna denne tråden viss det at jeg skrev feil plager deg!! Hjelpes...

Anonymous poster hash: ee631...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...