Gå til innhold

BMI på 29 og kun fett på magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg er 6-7 uker på vei og sliter allerede med overvekt typ, tynne bein, liten rumpe og all overvekten på magen, når jeg ligger flyter magen innover altså tilbake men når jeg står så buler den ut akkurat som jeg er gravid i 9 mnd, jeg er nok mye obblåst for tiden også men jeg driver fortsatt og tenker om jeg er klar for å få barn slik som kroppen min er nå..er redd for å aldri kunne gå tilbake til en slank kropp når utgangspunktet allerede er så ille,i tilegg til komplikasjoner i svangerskap og fødsel, i tilegg er jeg under utdanning og jeg har aldri likt barn, jeg er den som forlater rommet når en baby kommer inn, takler ikke barneskrik eller noe og her sitter jeg uplanlagt gravid og vet ikke mine arme råd?!

men nå som jeg er gravid er det som hormonene beskytter den som er inni magen min og gir meg føleser for den, men det er kansje vanlig? har bestilt time til abort men merker også at det er vanskelig jo nærmere jeg kommer abort dagen :S



Anonymous poster hash: f4866...99f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen kan du jobbe med å bli fornøyd med senere. Den er ikke ødelagt for alltid om du får barn, selv om du kan få strekkmerker og litt slapp hud på magen i starten.

Jeg mener nå at du faktisk må ønske en abort for å kunne gjennomføre det. Føles det feil er sjansen stor for at du kommer til å angre. Tenk godt igjennom dette, tenk på grunner for og imot abort, og se hva du bikker mot. Gjør det som føles rett for deg:) og selv om du ikke liker barn blir det nok ganske annerledes når det er ditt eget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...