Beccy87 Skrevet 12. februar 2015 #261 Del Skrevet 12. februar 2015 I dag har vi vært i Strømstad og bestilt vogn og bilseter. Det ble Emmaljunga Mondial Duo i marineblått og MaxiCosi Pebble og 2WayPearl med base. Gleder meg veldig til å hente det i slutten av juni! Ellers har jeg så vidt begynt å telle ned dagene til OUL. Bare 18 dager igjen nå! Er det store prisforskjeller om man reiser til Sverige og handler? Jeg tenker på å gjøre det samme når jeg skal kjøpe vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 12. februar 2015 #262 Del Skrevet 12. februar 2015 Var på OUL i dag. Utrolig snodig å se denne skapningen som vokser inni meg. Som gjør at buksene stadig blir trangere, som gjør at vi flytter om 3 uker.. Og som gjør at livet heretter vil bli noe helt annet. Men veldig spennende også. Alt sto bra til. Den var ganske behagelig anlagt, men vippet litt med føtter og hender. Litt kamerasky også, og snudde seg bare med ryggen til. Men fikk noen bilder til slutt. Har alltid hatt en følese av at jeg visste hva vi skulle få, men jeg tok altså feil. Koselig blir det uansett. Så koselig med OUL, jeg gleder meg kjempe mye til min. Skal dere flytte langt eller bare til noe større? Har hørt det er mange som er helt sikker på at de skal få det ene, men så viser det seg at det er det andre som kommer ut. Jeg heller selv mer og mer mot en side, og er veldig spent på å se om magefølelsen stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 13. februar 2015 #263 Del Skrevet 13. februar 2015 Så koselig med OUL, jeg gleder meg kjempe mye til min. Skal dere flytte langt eller bare til noe større? Har hørt det er mange som er helt sikker på at de skal få det ene, men så viser det seg at det er det andre som kommer ut. Jeg heller selv mer og mer mot en side, og er veldig spent på å se om magefølelsen stemmer! Vi var på OUL denne uken! Fikk beskjed om at det sannsynligvis var jente, men jm var veeeldig usikker på om det stemte. Så vi er fremdeles ikke sikre på kjønn selv etter OUL. Koselig var det lell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PositivPessimist Skrevet 13. februar 2015 #264 Del Skrevet 13. februar 2015 Så koselig med OUL, jeg gleder meg kjempe mye til min. Skal dere flytte langt eller bare til noe større? Har hørt det er mange som er helt sikker på at de skal få det ene, men så viser det seg at det er det andre som kommer ut. Jeg heller selv mer og mer mot en side, og er veldig spent på å se om magefølelsen stemmer! Vi skal heldigvis ikke flytte så langt. Bare noen kilometer. Fikk kloa i et fantastisk rekkehus i noe som virker som et hyggelig nabolag. Ikke så lang unna sentrum, men likevel fine turmuligheter og herlig utsikt. Tre etasjer å boltre oss på. Blir noe annet enn 66 kvadrat. Får over dobbelt så mye plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 16. februar 2015 #265 Del Skrevet 16. februar 2015 Hallo Melder meg inn her jeg. Skal til UL denne uken, men har fått foreløpig termin 28.juli fra tidlig UL. Er utrolig spent på å se småen og se at alt er i orden og blir også morsomt å få vite om det er en gutt eller jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 18. februar 2015 #266 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei! Vi har vært på en litt tidlig UL i dag (er i uke 15 + 1 ) og fikk se at det er en nydelig liten frisk gutt der inne Var ganske så tydelig å se, hehe! Ble satt litt frem i forhold til tidligere termin, og er nå satt til 11 august foreløpig. SÅ LYKKELIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 18. februar 2015 #267 Del Skrevet 18. februar 2015 Hei! Vi har vært på en litt tidlig UL i dag (er i uke 15 + 1 ) og fikk se at det er en nydelig liten frisk gutt der inne Var ganske så tydelig å se, hehe! Ble satt litt frem i forhold til tidligere termin, og er nå satt til 11 august foreløpig. SÅ LYKKELIG! Hurra for frisk liten gutt! Hadde du noen følelse på hva det kunne være før UL som stemte/stemte ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 18. februar 2015 #268 Del Skrevet 18. februar 2015 Hallo Melder meg inn her jeg. Skal til UL denne uken, men har fått foreløpig termin 28.juli fra tidlig UL. Er utrolig spent på å se småen og se at alt er i orden og blir også morsomt å få vite om det er en gutt eller jente Hei til deg! Hvordan går det, har du vært på UL nå? Vi skal på første møte med Jordmor i morgen, er litt spent. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Har ikke hatt noe godt forhold til legen min, og har derfor nettopp byttet, uten å ha møtt den nye ennå, så håper derfor at Jordmor skal være et greit vesen jeg kan prate godt med. Noen som har tips til hva jeg kan spørre om/ hva som er lurt å ta opp første gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 19. februar 2015 #269 Del Skrevet 19. februar 2015 Hei til deg! Hvordan går det, har du vært på UL nå? Vi skal på første møte med Jordmor i morgen, er litt spent. Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg. Har ikke hatt noe godt forhold til legen min, og har derfor nettopp byttet, uten å ha møtt den nye ennå, så håper derfor at Jordmor skal være et greit vesen jeg kan prate godt med. Noen som har tips til hva jeg kan spørre om/ hva som er lurt å ta opp første gang? Hei Skal på UL i dag!!!! Grugleder meg! Vil bare vite at småen er frisk og rask og at alt er som det skal. Og får vi vite kjønnet er det selvsagt en bonus. Lykke til hos jordmor. Har såpass god dialog med fastlegen at første jordmortime ikke er før etter påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 20. februar 2015 #270 Del Skrevet 20. februar 2015 Jordmor besøk i går gikk kjempe fint. Veldig fornøyd med damen, hun virket som hun brydde seg og viste godt hva hun drev med. En lang mil fra hva legen min har vært, så jeg tror jeg blir å ta de fleste kontroller fremover hos henne. Nå starter nedtellingen til OUL for min del, 4 uker igjen! Hvordan gikk det på UL Runforit? Blir det gutt eller jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2015 #271 Del Skrevet 20. februar 2015 Jordmor besøk i går gikk kjempe fint. Veldig fornøyd med damen, hun virket som hun brydde seg og viste godt hva hun drev med. En lang mil fra hva legen min har vært, så jeg tror jeg blir å ta de fleste kontroller fremover hos henne. Nå starter nedtellingen til OUL for min del, 4 uker igjen! Hvordan gikk det på UL Runforit? Blir det gutt eller jente? UL gikk kjempefint og småen er sterk, frisk og rask og det er en: GUTT Akkurat som jeg alltid har innbilt meg min førstefødte skulle være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 20. februar 2015 #272 Del Skrevet 20. februar 2015 Juhu, da er det ivertfall to gutter i denne terminklubben Gratulerer Runforit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol. Skrevet 20. februar 2015 #273 Del Skrevet 20. februar 2015 Så kjekt med gutter! Gratulerer!! Jeg hadde veldig sterk følelse på at vi skulle få en gutt, men den magefølelsen min kan bare gå å legge seg, for her er det en jente inni. Begge deler var så klart like velkomment, så blir like fint det. I dag er jeg 21+3 og formen har ikke vært så bra siden før jeg ble gravid. Måtte det bare holde seg sånn frem til fødsel. Eneste er vondt i halebeinet og skambeinet, men er jo mye som skal utvide seg der nede, så får bare forsone meg med at sånn kommer det til å være frem til sommeren. Har dere begynt å kjøpe inn ting til babyen? Vi har ikke kjøpt noe enda. Lurer på når man må begynne å tenke på vogn etc. Tenkte å vente nærmere påske, da bør vi vel fremdeles være i god tid før 2. juli? I mai skal vi flytte til en større bolig, så synes det er litt unødvendig å kjøpe inn masse før det. Samtidig vil jeg jo helst slippe å stresse rundt i butikker rett før termin. Hm, vanskelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 20. februar 2015 #274 Del Skrevet 20. februar 2015 Gøy med masse gutter :D Mindre stress og bekymringer i tenårene Har ikke handlet noe enda, men tenkte å handle det meste og det største til påsken når svigers kommer på besøk. Tenkte sånn litt over halvveis er perfekt tid så slipper en å stresse når en begynner pese som en hvalross på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 21. februar 2015 #275 Del Skrevet 21. februar 2015 Vi har heller ikke handlet noe enda (20+4). Planen er å vente til rett etter påskeferien (da er jeg i uke 28, og det er stor sannsynlighet for at alt går bra selv om fødselen plutselig starter ekstremt prematurt - ja, vi er paranoide ), og kjøpe stort sett alt i en eneste stor handleorgie da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helobaby Skrevet 22. februar 2015 #276 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg melder meg inn her jeg også. Foreløbig termin er 3. august. Jeg gleder meg enormt mye til OUL, 4. mars, og jeg gleder meg veldig til å begynne å kjøpe babyutstyr Har ikke vært på noen tidlig ultralyd, og jeg klarer bare så vidt å tro på at det er en baby inni magen.. Det er litt for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 22. februar 2015 #277 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg melder meg inn her jeg også. Foreløbig termin er 3. august. Jeg gleder meg enormt mye til OUL, 4. mars, og jeg gleder meg veldig til å begynne å kjøpe babyutstyr Har ikke vært på noen tidlig ultralyd, og jeg klarer bare så vidt å tro på at det er en baby inni magen.. Det er litt for godt til å være sant. Gratulerer Gled deg til UL! Veldig spesielt og fantastisk å se småen bevege seg rundt inni der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. februar 2015 #278 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Da mine kjære damer som skal ha babis i juli / august har jeg forsøkt å sette sammen terminlista vår. Si i fra om jeg mangler noen eller om dere vil legge på mer informasjon, så editerer jeg etter hvert Foreløpig er vi: sol. - B1 - Termin 2 juli - HulderTussa99 - B2 - Termin 2 juli - Kjønn? Hege899 - B? - Termin 5 juli - Kjønn? miore - B1 - termin 10 juli - curiousity - B? - Termin 10 juli - (?) Mokkon83 - B? - Termin 14 juli - Kjønn? PositivPessimist - B1 - Termin 14 juli - Jenny92 - B1 - Termin 22 juli - Runforit - B1 - Termin 28 juli - lovehearts - B? - Termin i starten av august - Kjønn? litleMeg - B1 - Termin 6 august - Kjønn? lorelei6 - B1 - Termin 6 august - j86 - B1 - Termin 14 august - helobaby - B1 - Termin 14 august - Beccy87 - B1 - Termin 26 august - Kjønn? *lilly* - Termin 31 august - Kjønn? Tulla123 - B? - termin? - Kjønn? Malin91 - B? - termin? - Kjønn? Endret 4. mars 2015 av j86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 22. februar 2015 #279 Del Skrevet 22. februar 2015 Hva er B? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 22. februar 2015 #280 Del Skrevet 22. februar 2015 Hva er B? Står for Barn, så f.eks B1 = barn nr 1 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå