Gå til innhold

Hvordan tenke på noe annet?


Hege899

Anbefalte innlegg

Vi er ca 4 uker på vei og er så utrolig lykkelige!! Tenk at dette skulle skje oss <3

Jeg sliter med å tenke på andre ting,har lyst å kjøpe babyting,si det til alle og bade i babyblader. Men jeg vet jeg ikke kan glede meg før i desember,etter 12 uker(vi skal si det til foreldrene våre på julaften <3 ) hvordan klarte dere å holde dere ? Og ikke minst tenke på noe annet? Jeg er både redd for at noe skal gå galt og er så ufattelig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten :) jeg kjenner meg igjen i at det kan være vanskelig å tenke på noe annet...tiden som før ble brukt på facebook er nå byttet ut med diverse forum og graviditetssider her :P

For min del har jeg det veldig travelt for tiden, så ukene går fort men samtidig tregt.. Har desverre ikke noen gode tips å komme med, bortsett fra å holde deg opptatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det skulle bli lettere med andremann når man har en baby å ta seg, jobb, venner og masse ting som skjer, men jeg tenker på det hele tiden. Absolutt hele tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle

Gratulerer :)

Jeg og kjæresten koste oss med tanken på at det kun var jeg og han som visste vi var gravide. Fant det ut 1. juledag, og var i flere familieselskap den jula. Hadde lyst å fortelle, men var samtidig gøy og spesielt at det var kun vi to som visste om det lille mirakelet. Følte at det førte oss nærmere hverandre også, og siden vi ventet en stund med å fortelle det til andre så fikk vi snakket skikkelig ut om forventninger, ønsker for framtiden, og det meste som har med å bli foreldre å gjøre. Så nyt tiden der kun dere to vet det, snart vil alle ta en del i det og selv om det også er kjempekoselig, så er det noe ekstra spesielt med den tosomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...