Gå til innhold

Vil ikke ta abort men føler at jeg må :-(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg står veldig alene i dette. Kjæresten min slo opp med meg da jeg fortalte det, og han sender meldinger om at jeg burde ta abort. At jeg ødelegger livet hans om jeg beholder. At de har arvelige sykdommer i familien som barnet mest sannsynelig får.

Jeg er student uten jobb. Har ikke hatt jobb på over et år nå, og har levd på oppsparte penger som tok slutt... Bor hos foreldrene mine fremdeles pga skolen bare er 20 min unna. (Er 24 år, han er 23). Jeg er på andre året av en bachelor. Jeg syntes studiet er vanskelig og må ta meg inn igjen i helgene for å henge med...

Men jeg har ikke lyst til å ta abort!!! :'( Beholder jeg er jeg redd jeg ikke klarer studiet. Foreldrene mine ville blitt skuffet, men de ville støttet meg.

Jeg føler uansett valg så vil livet mitt på en eller annen måte bli ødelagt... Jeg sitter her og håper faktisk på spontanabort slik at jeg slipper valget. Om jeg tok abort... Hvem ville den personen blitt?

Jeg er for abort. Fornuften sier at jeg burde ta abort. Men følelsene sier noe annet...hva skal jeg gjøre? Hva hadde du gjort i min situasjon? Faen altså.. Den personen jeg trodde jeg kunne snakke med om dette til forlot meg og trakasserer meg,.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!!!

Anonymous poster hash: c68fe...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste personen som kan finne utav dette er deg..
Du vil få mange forskjellige svar her på KG.
"Du dreper ett uskyldig vesen"
"Går du igjennom graviditeten er du egoistisk, hva har du å tilby barnet?" osv osv..
For å ikke snakke om barnebidrag og slikt...

Snakk med foreldrene dine, gode venninner..
Ikke her på KG :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider