Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #61 Del Skrevet 9. november 2014 De fleste. Finnes det en bruker på KG som du kunne overnattet hos, uten å ha truffet personen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. november 2014 #62 Del Skrevet 9. november 2014 De fleste. Finnes det en bruker på KG som du kunne overnattet hos, uten å ha truffet personen før? Ja, den forhenværende brukeren PTR (som beklageligvis forsvant) og NonJuan. Ikke samtidig vel og bemerke. PTR fordi han kan om ting i naturen som sikkert kommer godt med på den hytteturen vi skulle ha hatt og virket som en veldig koselig og snill bruker. NonJuan fordi han virker som en herlig gla' gutt, og vi skulle ha knist og flirt hele natta. Dessuten er han den eneste som flørter. Hvilken KG-bruker ville du ha dratt med på roadtrip gjennom Skottland - inklusive Hebridene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #63 Del Skrevet 9. november 2014 Fame Hvilken bruker kunne du tungekysset med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. november 2014 #64 Del Skrevet 9. november 2014 De vet hvem de er Ingen nevnt, ingen glemt. Hvilken bruker kunne du tenkt å hjelpe i en økonomisk krise? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 9. november 2014 #65 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, den forhenværende brukeren PTR (som beklageligvis forsvant) og NonJuan. Ikke samtidig vel og bemerke. PTR fordi han kan om ting i naturen som sikkert kommer godt med på den hytteturen vi skulle ha hatt og virket som en veldig koselig og snill bruker. NonJuan fordi han virker som en herlig gla' gutt, og vi skulle ha knist og flirt hele natta. Dessuten er han den eneste som flørter. Hvilken KG-bruker ville du ha dratt med på roadtrip gjennom Skottland - inklusive Hebridene? Kremt... men ok, takk for den ufortjente tilliten. De vet hvem de er Ingen nevnt, ingen glemt. Hvilken bruker kunne du tenkt å hjelpe i en økonomisk krise? Det tror jeg også må bli de fleste, så lenge jeg ikke lager en krise for meg selv også da. Ok, kanskje det er noen jeg hadde satt meg i en krise for også, men det er hemmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #66 Del Skrevet 9. november 2014 De vet hvem de er Ingen nevnt, ingen glemt. Hvilken bruker kunne du tenkt å hjelpe i en økonomisk krise? De fleste Hvilken 3 brukere kunne du tenkt deg å gå på kino med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. november 2014 #67 Del Skrevet 9. november 2014 Silfen Anonym SoP Kva for brukar kunne du tenkt å tilbringe jula med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 9. november 2014 #68 Del Skrevet 9. november 2014 Gjest hadde sikkert vært en kul julegjest. Rødvin og Tarot... :D Hvilken bruker stoler du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 9. november 2014 #69 Del Skrevet 9. november 2014 Kremt... men ok, takk for den ufortjente tilliten. Jippi! Du er her fortsatt! Dagens gla'-nyhet! Jeg har savnet deg. Hvilken bruker jeg stoler på? Hmmm, ei god venninne av meg som også er på KG, men da alltid som AB. (Hei M - hvis du leser dette) Du må til IKEA for å kjøpe nytt kjøkken. Det er lørdag og tidlig ettermiddag. IKEA er stappfull av mennesker. Hvilke(n) bruker(e) tar du med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #70 Del Skrevet 9. november 2014 Trish og new girl! Visst dem implenterte venne system på kg hvem ville værst den første du la til som venn? Hm.. Hyggelig! Men nå tror jeg ikke at jeg husker hvem du var? Jeg har vært borte fra kg i en evighet nå Anonymous poster hash: 84e48...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #71 Del Skrevet 9. november 2014 Jippi! Du er her fortsatt! Dagens gla'-nyhet! Jeg har savnet deg. Hvilken bruker jeg stoler på? Hmmm, ei god venninne av meg som også er på KG, men da alltid som AB. (Hei M - hvis du leser dette) Du må til IKEA for å kjøpe nytt kjøkken. Det er lørdag og tidlig ettermiddag. IKEA er stappfull av mennesker. Hvilke(n) bruker(e) tar du med deg? Den sterkeste og den med størst bil. Men hvilke brukere det er? Vet ikke Hvilke brukere ønsker du å feire en stille jul med? Anonymous poster hash: 84e48...ea6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #72 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Hm.. Hyggelig! Men nå tror jeg ikke at jeg husker hvem du var? Jeg har vært borte fra kg i en evighet nå Anonymous poster hash: 84e48...ea6 Den trish jeg mener sletta seg i mai. Vi begynte å sende pm noen dager før hun sletta seg, virket som en hyggelig bruker men alle de negative kommentarene hun fikk jagde henne vekk /: Den sterkeste og den med størst bil. Men hvilke brukere det er? Vet ikke Hvilke brukere ønsker du å feire en stille jul med? Anonymous poster hash: 84e48...ea6 Lilac, sloth, fame, sillicious, sunrise, mann 42 og petter. Måtte tenke litt, er mange brukere jeg liker her men tror det hadde blitt en morsom jul med dem 7 her Hvilken bruker ville du blitt bestevenn med? Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 9. november 2014 #73 Del Skrevet 9. november 2014 PTR vil jeg si.... Trolig! Lafemmemauvaise... Kanskje LOL... Hu er kul Hvilken bruker kunne du tenkt deg bundet til stolen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2014 #74 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) haha ingen xD Hvem ville du dratt på en filmkveld med? Endret 9. november 2014 av Frk.K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 9. november 2014 #75 Del Skrevet 9. november 2014 Frk. K, min kjære Frrru Hvilken bruker kunne du delt leilighet/hus med? Trenger ikke å bety kjæreste"samboer", det kan godt være to venner som bor under samme tak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2014 #76 Del Skrevet 9. november 2014 Nosoul, Doge og Fotballflue! Gode kokker alle sammen! Fått god mat hele tiden da Hvilken bruker hadde du håpet på sto utenfor døren din akkurat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 9. november 2014 #77 Del Skrevet 9. november 2014 Den sjelløse såklart Hvilken bruker kunne du hatt ONS med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 9. november 2014 #78 Del Skrevet 9. november 2014 Hvorfor blir ikke spørsmålene dere stiller besvart? Er det ikke bortkastet å stille spørsmål som ikke blir besvart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 9. november 2014 #79 Del Skrevet 9. november 2014 Hvorfor blir ikke spørsmålene dere stiller besvart? Er det ikke bortkastet å stille spørsmål som ikke blir besvart? de blir jo besvart? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 #80 Del Skrevet 9. november 2014 Ja, den forhenværende brukeren PTR (som beklageligvis forsvant) og NonJuan. Ikke samtidig vel og bemerke. PTR fordi han kan om ting i naturen som sikkert kommer godt med på den hytteturen vi skulle ha hatt og virket som en veldig koselig og snill bruker. NonJuan fordi han virker som en herlig gla' gutt, og vi skulle ha knist og flirt hele natta. Dessuten er han den eneste som flørter. Hvilken KG-bruker ville du ha dratt med på roadtrip gjennom Skottland - inklusive Hebridene? PTR = Petter Anonymous poster hash: c7695...30b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå