Gjest Evans Skrevet 31. oktober 2014 #21 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hadde sikkert trengt litt oppmuntring, så kanskje Aldrisur? Hvilken bruker kunne du tenke deg å dele celle med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 3. november 2014 #22 Del Skrevet 3. november 2014 Tjukkenmin Å havne i slåsskamp mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #23 Del Skrevet 3. november 2014 Ingen, man vet aldri hvordan personen bak brukeren er, foretrekker å møte folk jeg har blitt kjent med irl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. november 2014 #24 Del Skrevet 3. november 2014 NOSOUL!! Komma skal vi gjørmebryte!! lol Hvilken bruker kunne du tenke deg å tilbringe alene på hytta med uten klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 3. november 2014 #25 Del Skrevet 3. november 2014 Deg kanskje, det ryktes at du er litt av en kjekkas! Hvilken bruker kunne du tenkt deg å ansatt som trafikkskolelærer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. november 2014 #26 Del Skrevet 3. november 2014 Deg kanskje? Har hørt du er "streng" lol Hvilken bruker kunne du tenke deg å dele en is med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #27 Del Skrevet 3. november 2014 Det er visse brukere her jeg liker og kunne gjort ditt og datt med men jeg er alt for sjenert til å begynne å nevne brukere Deg kanskje? Har hørt du er "streng" lol Hvilken bruker kunne du tenke deg å dele en is med? Kan jeg få 2 is? xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 3. november 2014 #28 Del Skrevet 3. november 2014 Hahah 2 is? Trodde det var TRE(ss) is Hvilken bruker hadde du latt smøre deg på magen med Solkrem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. november 2014 #29 Del Skrevet 3. november 2014 NOSOUL!! Komma skal vi gjørmebryte!! lol Hvilken bruker kunne du tenke deg å tilbringe alene på hytta med uten klær? Jeg bryter ikke i gjørme, kun i snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. november 2014 #30 Del Skrevet 3. november 2014 Hahah 2 is? Trodde det var TRE(ss) is Hvilken bruker hadde du latt smøre deg på magen med Solkrem? Vet ikke om jeg gjorde den riktig, mente å sitere han med downs fra uno Ler fortsatt av den scenen den dag i dag når jeg tenker på den Jeg er virkelig nervøs for å nevne en bruker, vil bli så pinlig visst den brukeren ser innlegget og kommenterer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 3. november 2014 #31 Del Skrevet 3. november 2014 Jeg er virkelig nervøs for å nevne en bruker, vil bli så pinlig visst den brukeren ser innlegget og kommenterer Fyr løs! Du lever bare en gang Dessuten kan du jo redigere innlegget ditt om du ombestemmer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 4. november 2014 #32 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg bryter ikke i gjørme, kun i snø Sure..... I'll do it :-) lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. november 2014 #33 Del Skrevet 4. november 2014 Hvilken bruker ville du dratt på sydentur med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReTard Skrevet 4. november 2014 #34 Del Skrevet 4. november 2014 Nojuan. Sexy boy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 4. november 2014 #35 Del Skrevet 4. november 2014 Nojuan. Sexy boy! Du glemte å stille et spørsmål videre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReTard Skrevet 4. november 2014 #36 Del Skrevet 4. november 2014 Skit du i det og stille spørsmål selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 4. november 2014 #37 Del Skrevet 4. november 2014 Oi da. Kan stille et spørsmål jeg da. Hvilket bruker ville du hatt med deg i skogen for å hugge et juletre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 4. november 2014 #38 Del Skrevet 4. november 2014 Malanthor Hvilken bruker hadde du tatt med deg på juleshopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 4. november 2014 #39 Del Skrevet 4. november 2014 Malanthor Hvilken bruker hadde du tatt med deg på juleshopping? PeneSko. Hvilken bruker ville du gått til for trøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petter Skrevet 4. november 2014 #40 Del Skrevet 4. november 2014 Hoppetaujenta. Hvilken bruker ville du latt deg fotografere sammen med ved hvalfangermonumentet i sandefjord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå