Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. desember 2014 #241 Del Skrevet 14. desember 2014 Hmmmm tror det må bli ... uhm skal vi se her... Arabella....! Hun vil sikkert ha litt sympati... Hvilken bruker ville du ikke ha bak deg, da du mister såpestykket? Jessica. Det er noe litt sketchy med henne Hvilken bruker ville du dratt ut i krigen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 14. desember 2014 #242 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Hmmmm tror det må bli ... uhm skal vi se her... Arabella....! Hun vil sikkert ha litt sympati... Hvilken bruker ville du ikke ha bak deg, da du mister såpestykket? Ehm, alle? Jeg dusjer helst alene Hvilken bruker kunne du reist til London med? Edit: okei, NÅ var det jeg som var treg Endret 14. desember 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. desember 2014 #243 Del Skrevet 14. desember 2014 Ehm, alle? Jeg dusjer helst alene Hvilken bruker kunne du reist til London med? For treg som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 14. desember 2014 #244 Del Skrevet 14. desember 2014 For treg som vanlig Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2014 #245 Del Skrevet 14. desember 2014 Hmmmm tror det må bli ... uhm skal vi se her... Arabella....! Hun vil sikkert ha litt sympati... Jeg har det aldeles strålende, bortsett fra et galopperende hjerte, som er blitt konvertert og ablatert flere ganger, og hudkreft. Pytt, pytt, det er vel bare småtterier. Mange som har det verre enn meg, så jeg har ingen rett til å klage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #246 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har det aldeles strålende, bortsett fra et galopperende hjerte, som er blitt konvertert og ablatert flere ganger, og hudkreft. Pytt, pytt, det er vel bare småtterier. Mange som har det verre enn meg, så jeg har ingen rett til å klage. Det der var ikke smågreier. Håper du har mange gode rundt deg som hjelper deg frem mot julerushet. Tenker på deg Arabella Tar med Arabella til London jeg. Der skal vi kose oss! Hvilken bruker vil du bære over en lang bekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. desember 2014 #247 Del Skrevet 14. desember 2014 Det der var ikke smågreier. Håper du har mange gode rundt deg som hjelper deg frem mot julerushet. Tenker på deg Arabella Tar med Arabella til London jeg. Der skal vi kose oss! Hvilken bruker vil du bære over en lang bekk Johnny, for jeg skal slippe han uti når vi er halveis over som straff for å svare på fotballfruens spm, og ikke mitt. Hvilken bruker ville du dratt ut i krigen med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #248 Del Skrevet 14. desember 2014 HAHA. Møkkamann Jeg vil ikke ha noen i krig. Men kanskje fluen igjen for hun kan fly vekk fortere enn svint. Hvilken bruker smiler du når du ser avataren til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. desember 2014 #249 Del Skrevet 14. desember 2014 Det der var ikke smågreier. Håper du har mange gode rundt deg som hjelper deg frem mot julerushet. Tenker på deg Arabella Tar med Arabella til London jeg. Der skal vi kose oss! Hvilken bruker vil du bære over en lang bekk Det er nettopp det at jeg ikke har noen i umiddelbar nærhet, så jeg må klare alt selv. Det går greit det vanligvis. Jeg er egentlig positiv og optimistisk. Men nå ble jeg litt satt ut av det Non Juan skrev. I og med at jeg ikke kjenner ham, kan jeg ikke vite om han mente å være spydig eller morsom. Nok om det. Jeg ser frem til Londontur med deg . I påsken kanskje? (Spøk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. desember 2014 #250 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har det aldeles strålende, bortsett fra et galopperende hjerte, som er blitt konvertert og ablatert flere ganger, og hudkreft. Pytt, pytt, det er vel bare småtterier. Mange som har det verre enn meg, så jeg har ingen rett til å klage. Huff, nå ble jeg helt satt ut her. Er det derfor du er her mindre enn før? Klemme på Arabellaen, håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. desember 2014 #251 Del Skrevet 14. desember 2014 Hvilken bruker ville du sunget nattasang for? Jeg bare fortsatte siden arabella ikke kom med noe spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 14. desember 2014 #252 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg vil synge for NJ - han fortjener en liten vise fordi han alltid gjør meg så glaaad Hvilken bruker skulle du gjerne gitt en liten bursdagsoppmerksomhet til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #253 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Når har du bursdag da? Får av meg. Hvilken bruker ville du lagt deg med i natt? Endret 14. desember 2014 av Johnny2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #254 Del Skrevet 14. desember 2014 Nå tar jeg med deg catlady. Du jeg og alle kattene får trøste oss. Men du Jessica. Hva har han som ikke jeg har? Kan du vite at det er riktig mann før du har møtt meg? Hvilken bruker skulle du gjerne stått i skoene til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #255 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Kan noen her inne forføre NonJuan for meg? Den kom i feil forum. Men gjelder her og Endret 14. desember 2014 av Johnny2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. desember 2014 #256 Del Skrevet 14. desember 2014 Ville heller ha státt i mine egne sko. Synes det ville ha vaert mest komfortabelt. Hvilken Bruker(e) ville du ha reist med jorden rundt pá 80 dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny2 Skrevet 14. desember 2014 #257 Del Skrevet 14. desember 2014 I 80 dager vil jeg ha med meg Jessica. Så glemmer hun mannen så lenge. Fluen så hun kan fly og hente mat om det trengs og fordi hun er søt. Nosoul fordi hun virker som hun bryr seg om andre og Anette så hun blir glad i meg igjen. Fame er også velkommen ombord i skipet. Samme med Big Jim. Hvilken bruker har en egenskap du beundrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 14. desember 2014 #258 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) I 80 dager vil jeg ha med meg Jessica. Så glemmer hun mannen så lenge. Fluen så hun kan fly og hente mat om det trengs og fordi hun er søt. Nosoul fordi hun virker som hun bryr seg om andre og Anette så hun blir glad i meg igjen. Fame er også velkommen ombord i skipet. Samme med Big Jim. Hvilken bruker har en egenskap du beundrer? Litt usikker på hvem, men en utrolig mange som har flotte egenskaper her, vanskelig å nevne enkelte brukere. Hvilken bruker kunne du tenke deg å ha med på Raveparty? Endret 14. desember 2014 av NonJuan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 14. desember 2014 #259 Del Skrevet 14. desember 2014 Ryddet for avsporinger, personangrep, samt svar til dette. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 14. desember 2014 #260 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg har det aldeles strålende, bortsett fra et galopperende hjerte, som er blitt konvertert og ablatert flere ganger, og hudkreft. Pytt, pytt, det er vel bare småtterier. Mange som har det verre enn meg, så jeg har ingen rett til å klage. Selvfølgelig har du all din rett til å klage! Vondt å høre at du sliter med det du gjør. Og selvfølgelig var det ironi jeg skrev til deg tidligere...! Men du er litt slem selv... Du skal få en Håper alt ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå