Gå til innhold

Hvilke bruker ville du... (og gjerne hvorfor)


Gjest Jessica-Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petter og nosoul

Hvilken 6 brukere ville du sendt til et paradis hvor de måtte leve i en hel uke? Må være 3 kvinnelige brukere og 3 mannlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jesuskristus

Sloth eller lilac.

Aww!

lilac, erymax, Big Jim Rennie, Nordavind og Testosteron. Den siste kvinnelige aner jeg ikke. Jeg bare liker de brukerene her

Hvilken bruker ville du bedt i bryllupet ditt?

Endret av Sloth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Sola de og Non Juan. Kastet buketten til henne så hun skulle fått bli nestemann til å finne drømmeprinsen, og han fordi det er fint med noen som kan heve stemningen og ha flust med artige kommentarer på lur :D

Hvilken bruker ville du bedt med på sydentur?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, veldig lite lyst til å dra på campingtur! Måtte vært noen som var enig med meg i at det var en dårlig idé så vi kunne tatt inn på hotell/motell i stede. Kanskje Miss lucky ville vært enig? Kan ikke se for meg at hun er så glad i campingturer heller :)

Hvilken bruker kunne du tenke deg å tatt et par øl med?

Har ikke noe i mot campingtur jeg altså, så lenge selskapet er bra :) Jeg er ikke så fin på ting som folk kanskje tror :) Endret av Miss Lucky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de og Non Juan. Kastet buketten til henne så hun skulle fått bli nestemann til å finne drømmeprinsen, og han fordi det er fint med noen som kan heve stemningen og ha flust med artige kommentarer på lur :D

Hvilken bruker ville du bedt med på sydentur?

Deg :)

Hvilken bruker ville du spilt poker med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Deg :)

Åååååå :hjerte:

Jeg ville spandert på Big Jim Rennie, med en ekstra stor skål som takk for en fin sydentur :skaal:

Hvilken bruker ville du kjøpt en liten julegave til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doge! Fordi jeg tror det hadde vært døds morsomt! :hoho:

Hvem ville du dratt på en storbyferie med?

Endret av Frk.K
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm... Tror Jessica jeg... Hun er morsom og får meg til å le. Og tror hun kan fortelle litt av hvert

Hvilken bruker kunne du tenke og bli massert av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Til Amazonas - det ville vært med skrekkblandet fryd, jeg er LIVREDD for slanger. Tror jeg tar med meg flere, for å være sikker på at jeg har nok medbrukere til å hjelpe meg å hanskes med dem:

Big Jim - navnet i seg selv er egentlig nok. En STOR kar trengs for å ta anacondaen! Dessuten har jeg inntrykk av at du er en kjernekar!

Non Juan - avataren minner om Tarzan. Han trengs i jungelen :) Også en knallbra fyr!

SunflowerPenguin - Virker som et nydelig individ. Kommer til å holde humøret på gruppa oppe igjennom hele den skumle ferden

Perelandra - Også et skjønt vesen. Tror hun er en mild og god jente, noe som kommer gått ned for å roe adrenalinet :)

Hvilken bruker ville du startet en bedrift sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke noe i mot campingtur jeg altså, så lenge selskapet er bra :) Jeg er ikke så fin på ting som folk kanskje tror :)

Men du har i hvertfall mange fine ting :) Nåja, da får jeg finne noen andre som ikke vil campe :)

Dette blir litt kleint å svare på men akkurat nå frister Du og Gypsy22 :)

Hvilken 2 brukere ville du reist til hawaii med?

Tja, Hawaii er langt borte. Tror jeg ville tatt med meg Timza, fordi han er fin å snakke med, og Mann42 fordi jeg tror han kunne fortalt mange spennende historier - som man sikkert trenger når man skal reise så langt.

Hvilken bruker ville du tatt med på svømmetur med store, skumle haier? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Til Amazonas - det ville vært med skrekkblandet fryd, jeg er LIVREDD for slanger. Tror jeg tar med meg flere, for å være sikker på at jeg har nok medbrukere til å hjelpe meg å hanskes med dem:

Big Jim - navnet i seg selv er egentlig nok. En STOR kar trengs for å ta anacondaen! Dessuten har jeg inntrykk av at du er en kjernekar!

Non Juan - avataren minner om Tarzan. Han trengs i jungelen :) Også en knallbra fyr!

SunflowerPenguin - Virker som et nydelig individ. Kommer til å holde humøret på gruppa oppe igjennom hele den skumle ferden

Perelandra - Også et skjønt vesen. Tror hun er en mild og god jente, noe som kommer gått ned for å roe adrenalinet :)

Aww... :rodmer: Jeg ble ogsá valgt ut sjólv om jeg er fortsatt ganske newbie innpá her. :biggrin: Takk skal du ha! :roser: Egentlig ville jeg ikke likt á dra til Amazonas sá mye, ville vaert sá paranoid med alle de store insektene rundt omkring! :fnise: Tror nok jeg hadde irritert de fleste da, og ville ogsá vaert redd for hver og en fare som kunne kommet frem fra busker og traer. :hoho: Men det er hyggelig du tenker sá bra om meg, og sá lenge dere ikke synes jeg var altfor snál sá kunne jeg nok vaert min saere og morsomme meg i turen, og underholdt dere med min veldig "sá-kallte" barnslige humor. Som ikke alle folk forstár like mye, mens de som virkelig blir godt kjent med meg kan skjónne min spesielle sans for humor. ;):jepp:

Hvilken bruker ville du tatt med på svømmetur med store, skumle haier?

Eeh... Ville helst slippe á ta meg en svómmetur ut hvor det var store, skumle haier. Jeg kunne vel ha tatt med meg to plast dukker som lignet pá meg og pá Tardis og sá kunne vi ha flydd over stedet med helikopter og kastet ut plast dukkene ned i vannet. :Hehe:

Hvilken Bruker ville du ha tatt med deg til ei hytte i lópet av en helg?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...