Gå til innhold

positiv eggløsningstest 4 dager på rad


Ida33

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har clearblue eggløsningstester, på torsdag.. kan ikkje huske om jeg testet morgen eller kveld. Men jeg testet på torsdag, da fikk jeg positiv, altså stort smilefjes :) Jeg testet også i dag tidlig, altså søndag morgen og fikk stort smilefjes igjen. Kan det være riktig ? 4 dager etter første positive får jeg fremdeles postitiv. Er ikkje sikker på om clearblue skal vise de 4 mest fruktbare dagene, eller om det er 2 dager. Men kan det være riktig siden når det er blitt testet positivt så har man eggløsning om 24-34 timer ? Så da skulle jeg hatt eggløsning fredag kveld/lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man har eggløsning ca 24 timer etter siste positive test.

Hva som gjør at du har positiv test så mange dager på rad er ikke godt å si.



Anonymous poster hash: 77e5b...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den tester de 4 mest fruktbare skal den ha smilende blinkefjes de første to dagene. Og så bare fast(ikke blinkende) når el er.

Antar kropoen din bare har brukt litt lenger tid på å slippe egget av en eller annen grunn. Sikkert ufarlig.

Anonymous poster hash: 4a95a...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde både clear blue og strips en syklus. Strips viste en dag (på forventet dagkr, mens clear blue ble positiv 2 dager etter og smilefjeset varte i de 12 påfølgende dagene.

Så jeg sluttet med clear blue, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 4594c...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...