Gå til innhold

Jenter; kunne dere tatt en gutt i rompa med strap-on?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.10.2014 den 19.18):

Jeg tenner på det, og lurer på om jenter syns det er interessant? Vitner det om at jeg er trygg på seksualiteten min? De fleste menn jeg hører om avviser dette kontant (ifølge tråder på KG).. Eller tenker dere automatisk at han her er homo..?

 


Anonymous poster hash: 8e890...bd3

 

For å ta det siste først- det har jo ingen ting å gjøre med legning om man liker å få noe opp i rumpa. 
Jeg pegger med glede, har gjort det med flere partnere, det er sexy og deilig, og rolletwisten tenner meg vilt. Er så hot å se han nyte forsi det er jeg som knuller ham. Utrulig frigjørende, kan virkelig anbefales!

Anonymkode: d2bf8...cf9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. En ikke-homofil mann som ønsker dette, kan neppe være helt frisk.

Anonymkode: c0311...78b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. En ikke-homofil mann som ønsker dette, kan neppe være helt frisk.

Anonymkode: c0311...78b

Så det å inkludere flere aspekter av sin egen kropp inn i sexakten anser du som et sykdomstegn? 

Rimelig spesielt…

Anonymkode: 54202...794

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/29/2015 at 1:27 PM, AnonymBruker said:

Som man føler jeg det er homofilt, ekkelt og nedvergende. Ingenting skal inn der, det kommer bæsj ut.

 


Anonymous poster hash: 53571...a42

 

Som mann, så kan jeg signere på at du går glipp av veldig mange deilige opplevelser. 

Ikke at det må være strap-on, men er sinnsykt deilig å bli knulla i rumpa av en vibrator som treffet ett punkt inni der  når kona da runker/suger/leker med pikken samtidig, så står pruten I taket. 

Anonymkode: 20fe7...c09

  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det kunne jeg ikke tenkt meg. En ikke-homofil mann som ønsker dette, kan neppe være helt frisk.

Anonymkode: c0311...78b

Jeg er ganske så frisk. Tenner ikke på menn. Men jeg tenner selvfølgelig på nytelse. 

Anonymkode: 20fe7...c09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 17.48):

Jeg er ganske så frisk. Tenner ikke på menn. Men jeg tenner selvfølgelig på nytelse. 

Anonymkode: 20fe7...c09

Det samme her og orgasmene det gir, ja de er amazing

Anonymkode: 06679...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2022 den 11.32):

Som mann, så kan jeg signere på at du går glipp av veldig mange deilige opplevelser. 

Ikke at det må være strap-on, men er sinnsykt deilig å bli knulla i rumpa av en vibrator som treffet ett punkt inni der  når kona da runker/suger/leker med pikken samtidig, så står pruten I taket. 

Anonymkode: 20fe7...c09

Amen! Det har definitivt gitt sexlivet en ny dimensjon. Jeg kommer aldri til å skjønne hvordan noen kan oppfatte sex mellom mann og kvinne som noe homofilt.

Anonymkode: 4f5a6...e9f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei takk. Tenner ikke på homofile menn.

Anonymkode: 5a064...b71

Er ikke snakk om homofile menn, men om menn som liker analsex, altså som mottar og blir tatt med strap on av dama.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg har lyst til nei. Men tenker selvsagt ikke at alle menn som liker dette er homofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Nei takk. Tenner ikke på homofile menn.

Anonymkode: 5a064...b71

Og de fleste menn tenner ikke på kvinner som er usikre på hva sexualitet er.  Og blandet det med legning. 

Anonymkode: 20fe7...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.10.2014 den 19.18):

Jeg tenner på det, og lurer på om jenter syns det er interessant? Vitner det om at jeg er trygg på seksualiteten min? De fleste menn jeg hører om avviser dette kontant (ifølge tråder på KG).. Eller tenker dere automatisk at han her er homo..?

 


Anonymous poster hash: 8e890...bd3

 

Det er min største drøm 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror absolutt jeg kunne blitt med på det 😁

Anonymkode: 1a9d5...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vurderer å kjøpe strap on og Fleshlight til meg selv 😅 bare tanken på det gjør meg sprengkåt.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...