Gå til innhold

tidlig ul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lyst på ul i uke 12 før vi sier det til alle. Hvor gjør jeg dette og når må jeg bestille ? Er 4 uker idag

Anonymous poster hash: 85bc5...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I oslo-området er det ihvertfall mange klinikker som tilbyr privat tidlig ultralyd, og her tror jeg nesten man kan få time på dagen. Det beste er vel å søke på google etter noen som tilbyr tidlig ultralyd i ditt område :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor du bor. Søk i google hvor de utfører ultralyd i ditt nærområde så finner du nok noe raskt:) jeg tror jeg bestillte i uke 7, det var da til uke 10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor du bor. Søk i google hvor de utfører ultralyd i ditt nærområde så finner du nok noe raskt:) jeg tror jeg bestillte i uke 7, det var da til uke 10. :)

Fikk du noe ut av det i uke 10? Kan de se om du er utenfor faresonen da? Tenkte uke 12 siden det er "trygt" etter det.

Anonymous poster hash: 85bc5...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe ut av det i uke 10? Kan de se om du er utenfor faresonen da? Tenkte uke 12 siden det er "trygt" etter det. Anonymous poster hash: 85bc5...1d4

Jeg ble innlagt i uke 9 pga dehydrering og fikk en ul da. Såg ikke så mye annet ann at hjertet banket og at h*n var i den størrelsen h*n skulle være i. Kunne se litt av hjertekammrene. Valgte å betale for ul i uke 12 og da var det enda mer tydelig at det var en liten baby. Der jeg var målte de ikke nakkefold, men de såg etter om den såg fortykket ut. Ellers såg de etter brokk. Kunne se at det var væske i urinblæra osv. Og lille beveget seg masse. Blir jeg gravid igjen så kommer jeg nok til å bestille i uke 12:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...