Gå til innhold

Negativ g-test 12dpo, fortsatt en sjans?


inmo

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg tok en A1-test i dag, 12dpo (morgen). Den var negativ, selv om jeg klarte å skimte en "strek" til (antageligvis jeg som var naiv).

Vil det fortsatt være en sjans? Er det noen her som testet neg 12dpo, men var gravide? Når testet du positiv?

Småfakta:
- har "mens"-murringer og ømhet ved eggstokkene/livmoren (økende etter 6-7 dpo) - mest på høyre side
- 8dpo fikk jeg et kraaftig stikk i magen, høyre siden ved eggstokkene, varte i 4-5 sek. (Aldri kjent før)
- feber og forskjølelse mellom 7-9 dpo (jeg har ekstremt sjelden feber), er fortsatt av og på forskjølt
- hode og ryggvondt - mn det er ikke unormalt for meg.
- fra få dager etter EL, MYYYE utflod (veldig unormalt), både gulaktig og hvitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! Hadde negativ frem til 14 DPO.

Anonymous poster hash: 10cff...9c6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt! Hadde negativ frem til 14 DPO.

Anonymous poster hash: 10cff...9c6

Hadde du noen betydelige symptomer? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde murringer og var veldig trøtt:)

Anonymous poster hash: 10cff...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om "symptomene" da? Jeg reagerer spesielt på feberen og det kraftige stikket 8dpo.. Har aldri kjent lignende Noen som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca. 14dpo i dag (mulig EL har vært et par dagere senere enn forventet), men når jeg våknet i dag, var de verste murringene og ømheten i nedre del av magen (mest på sidene, ved eggstokkene) så og si borte.. Jeg kjenner småmurring, men langt i fra de smertene jeg har kjent i over en uke... Bra eller dårlig tegn?? Fortsatt ingen antydning til TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ca. 14dpo i dag (mulig EL har vært et par dagere senere enn forventet), men når jeg våknet i dag, var de verste murringene og ømheten i nedre del av magen (mest på sidene, ved eggstokkene) så og si borte.. Jeg kjenner småmurring, men langt i fra de smertene jeg har kjent i over en uke... Bra eller dårlig tegn?? Fortsatt ingen antydning til TR!

Bra tegn!:-) tester du idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tegn!:-) tester du idag?

Ja, tenkte det! Enten i dag, eller i morgen tidlig!

Ååh, håper det. Opplevde du også det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan teste pos fortsatt.

Jeg hadde også et skikkelig hogg i livmoren noen dager dpo slik du beskriver. Ellers var jeg symptomfri så tidlig.

Det, og de andre symptomene du beskriver kan jo være tilfeldig, og helt andre ting også. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan teste pos fortsatt.

Jeg hadde også et skikkelig hogg i livmoren noen dager dpo slik du beskriver. Ellers var jeg symptomfri så tidlig.

Det, og de andre symptomene du beskriver kan jo være tilfeldig, og helt andre ting også. Krysser fingrene!

Godt å høre flere med samme "sympt" 😊 Takk for svar, setter veldig pris på det! Når testet du positiv? (hvilken dpo)? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :-) ja,hadde det akkurat likt som deg på mange måter :)

Gøy og høre! Det murrer godt enda, mest på venstre siden nå.. Og mye utflod enda! Satser på positiv i dag(!!) 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre flere med samme "sympt" 😊 Takk for svar, setter veldig pris på det! Når testet du positiv? (hvilken dpo)? 😊

Testet pos 12 dpo, men det er jo foeskjellig fea kvinne til kvinne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet pos 12 dpo, men det er jo foeskjellig fea kvinne til kvinne.

Så kjekt! Ja klart det, det kan hende at jeg hadde eggløsning Et par dager senere enn antatt, så det kan hende at jeg testet meg for tidlig også (9-11dpo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt CB Pluss, og bestemte meg for å vente med testing til i morgen tidlig (med morgenurin)! Krysser fingrene! Oppdaterer i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får ikke alltid rett svar før IKM, og noen tester ikke positivt før f.eks en uke etter IKM. Så jeg tester aldri før IKM.

Anonymous poster hash: f4980...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...