Gå til innhold

når begynte dere å handle?


Hege899

Anbefalte innlegg

Har nettop fått 2 blå streker, og gleder meg veeldig! Men når begynte dere å handle klær til den lille? Redd for å glede meg for tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ventet med å handle til etter ordinær ultralyd. Tror det er ganske vanlig. Ikke for å skremme deg, men du vet sikkert at det er en risiko til stede for at ikke alt går riktig vei.

Anonymous poster hash: 9bcb9...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Etter 8 uker kjøpte jeg en liten ting for hver uke som gikk, da kjønnsnøytralt. Det er masse kos med inn handlingen til den lille, men synes selv det var greit å vente til etter 8 uke. Nå er jeg halvveis, og har kjøpt det meste av de store tingene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er straks i uke 26, og har nesten ikke kjøpt noe enda. Bilsete kjøpte vi her om dagen da det var kampanje på vi ville ha.

Har vært veldig avholden i å kjøpe ting tidlig da vi har mistet noen ganger tidligere. Kommer til å begynne å kjøpe inn ordentlig om 2-3 uker etter neste ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Når er ordinær ultralyd? Er dette hos gyn eller fastlege? Hvordan går jeg frem her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Når er ordinær ultralyd? Er dette hos gyn eller fastlege? Hvordan går jeg frem her?

Mellom uke 18 og uke 20 er det. Fastlegen henviser deg når du er på første time som er rundt uke 12.

Edit: her vi bor er ordinær ultralyd (18-20) på sykehuset du skal føde på.

Endret av SjiraffenLaffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solstråla88

Takk for svar! Når er ordinær ultralyd? Er dette hos gyn eller fastlege? Hvordan går jeg frem her?

Oul er på ditt lokale sykehus og mellom uke 17 og 20.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig av hvor du bor, er det viktig at du søker om fødeplass rundt ca uke 8. Det kan fastlegen gjøre for deg. I Oslo er det feks flere gravide som ikke får føde på ønsket sykehus i visse deler av året, fordi de har søkt for sent. Det er først til mølla!

Anonymous poster hash: da4bf...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et sett klær og en bamse etter tidlig UL i uke 13. Begynte ikke før etter ordinær ultralyd, og da tok vi det litt og litt for å fordele utgiftene litt. Veldig glad for at jeg slapp å løpe rundt på shopping høygravid når det var så varmt som det var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine

Vi kjøpte ett klesplagg/ sett hver umiddelbart etter ordinær UL, egentlig bare for å "feire" at alt var ok, pluss at vi fikk vite kjønnet. Deretter kjøpte vi ingenting før babyen i teorien kunne være levedyktig ved for tidlig fødsel....husker ikke hvilken uke det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...