Gå til innhold

Side om side

MarianneE

Anbefalte innlegg

På 3.9.2019 den 20.48, WhiteSwan skrev:

Liker at Lisbeth hadde unnet seg fin fleece, ikke vanlig fleece. 😂

Samme her! 😅😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da Celine plutselig reiser seg opp og teatralsk roper "Jenny?"  😂

Anonymkode: 41dbd...04b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overrasket over at Silje bare er 32 år. Og så hadde jeg trodd at det var hun og Jonas som skulle få barn denne sesongen. Syns det virket som hun var gravid i sesongavslutningen forrige sesong. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2019 den 23.22, Lady Lovelylocks skrev:

Jeg er overrasket over at Silje bare er 32 år. Og så hadde jeg trodd at det var hun og Jonas som skulle få barn denne sesongen. Syns det virket som hun var gravid i sesongavslutningen forrige sesong. 

Syns ikke det er overraskende at hun er 32, men hun har et utseende som kanskje er litt vanskelig å fastsette alder på, kanskje? Er det ikke to sesonger siden hun virket gravid? Hvis det er det med for trang kjole du tenker på, så er det to sesonger siden. Da var det visst bare makronene som hadde skylda for vektoppgangen. 

Anonymkode: d08ea...301

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er overraskende at hun er 32, men hun har et utseende som kanskje er litt vanskelig å fastsette alder på, kanskje? Er det ikke to sesonger siden hun virket gravid? Hvis det er det med for trang kjole du tenker på, så er det to sesonger siden. Da var det visst bare makronene som hadde skylda for vektoppgangen. 

Ja hun er ikke en tynn dame. Sånn er det bare ingenting negativt med det! Jeg er selv ikke det og synes Silje er nydelig! Nå gikk de jo for Celine og graviditet denne gangen. Veldig synd vi ikke fikk med oss det. Kunne ha vert noen utrolige morsomme scener der😂. Kanskje de mente at gravid greiene var litt oppbrukt i serien, pga av hun første som var sammen med han som også fikk en baby.

Anonymkode: 4f4bc...1b2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Den begynte bra! Gleder meg til neste episode. Den eneste jeg ikke liker og gjerne skulle sett forsvinne fra serien er Jonas.

Jeg elsker Jonas 💙

Anonymkode: a794f...78f

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun er ikke en tynn dame. Sånn er det bare ingenting negativt med det! Jeg er selv ikke det og synes Silje er nydelig! Nå gikk de jo for Celine og graviditet denne gangen. Veldig synd vi ikke fikk med oss det. Kunne ha vert noen utrolige morsomme scener der😂. Kanskje de mente at gravid greiene var litt oppbrukt i serien, pga av hun første som var sammen med han som også fikk en baby.

Jeg mente ikke at Silje SÅ gravid ut. Jeg tenkte på at hennes oppførsel i serien for to sesonger siden gjorde at man kunne tenke at hun (karakteren Silje) var gravid. Hun hadde cravings på makroner, og hun sleit med å komme inn i en kjole som nylig var blitt laget til henne på mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente ikke at Silje SÅ gravid ut. Jeg tenkte på at hennes oppførsel i serien for to sesonger siden gjorde at man kunne tenke at hun (karakteren Silje) var gravid. Hun hadde cravings på makroner, og hun sleit med å komme inn i en kjole som nylig var blitt laget til henne på mål. 

Å ok det fikk jeg faktisk ikke med meg tror jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se serien for ca én måned siden. Nå har jeg kommet meg ajour, og fy fader for en bra serie!! 😂  Jeg må si at den beste episoden hittil er "Mr. Shitshoe", hvor Jonas dreit på skoen til svigerfaren! Den sangen på slutten var episk 😂😂 Nei, jeg digger denne serien, og er veldig glad for jeg ga den en sjanse!  Savner dog Maria, og syns måten de skrev henne ut av serien på var litt merkelig. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, MarianneE skrev:

Hmm?

Hun som Frode traff på vinmonopolet spilte Sue Astrid i Hotel Cæsar, og det er det eneste stedet jeg har sett henne før så det var liksom "Sue Astrid" som dukket opp. 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 18.08, Hyachint31 skrev:

Denne sesongen er til nå veldig god! 😁 

Ikke enig !  Synes serien går på overtid, karakterene er oppbrukt.

Anonymkode: 632e0...a11

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun som Frode traff på vinmonopolet spilte Sue Astrid i Hotel Cæsar, og det er det eneste stedet jeg har sett henne før så det var liksom "Sue Astrid" som dukket opp. 😅

Åja, sånn! Jeg så nesten ikke på Hotell Cæsar 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke enig !  Synes serien går på overtid, karakterene er oppbrukt.

Anonymkode: 632e0...a11

Jeg skjønner ikke Celina-karakteren -

Er hun nyrik ? 

Anonymkode: f9f39...575

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Lisbeth eneste med badetøy.

Så grusom rollefiguren til Stig Henrik Hoff er.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han prorektoren (med utrolig barnslig oppførsel) - hvilken dialekt er det han har?

Anonymkode: a8be7...3d1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...