Gå til innhold

Henger dere på plass klærne etter dere har prøvd dem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Det er jo en av oppgavene til butikkansatte!!

Anonymous poster hash: abad6...efe

En av oppgavene ja. Det betyr ikke at man skal la klær ligge å slenge i prøverommet fordi man skal gi de ansatte noe å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av oppgavene ja. Det betyr ikke at man skal la klær ligge å slenge i prøverommet fordi man skal gi de ansatte noe å gjøre.

Hvis de ikke setter opp stativ så må de ta konsekvensene... De kan ikke forvente at kunder skal bruke av sin fritid på å rydde i butikken.

Anonymous poster hash: 13b87...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Lar de ALDRI ligge igjen i prøverommet, men henger de gjerne på stativet. Er butikken liten eller jeg bare har prøvd noen få plagg henger jeg det gjerne på plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger alltid på plass, selvom det står stativ der. De eneste gangene jeg ikke henger på plass, er de gangene det står en ansatt der som sier "bare heng de her" :)



Anonymous poster hash: 25854...185
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alltid med alt ut av prøverommet igjen!

(synes ikke noe om å prøve i et prøverom som noen andre har forlatt med klær i, så da sparer jeg selvsagt resten av verden for dette)

Det kommer an på hvor mye klær jeg har prøvd, jo mer jeg prøver på en gang jo større er sannsynligheten for at jeg henger alt på stativet de har stående ved prøverommene, enn at jeg orker å henge alt på plass igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Hvis de ikke setter opp stativ så må de ta konsekvensene... De kan ikke forvente at kunder skal bruke av sin fritid på å rydde i butikken.Anonymous poster hash: 13b87...491

For en holdning. Gjelder denne over alt? Du fant ikke noe søppelspann på fjellet så da kaster du søppelet ditt i naturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvis de ikke setter opp stativ så må de ta konsekvensene... De kan ikke forvente at kunder skal bruke av sin fritid på å rydde i butikken.

Anonymous poster hash: 13b87...491

Å rydde opp etter seg selv er ren folkeskikk. Og jo, det syns jeg man kan bruke litt av sin fritid på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en holdning. Gjelder denne over alt? Du fant ikke noe søppelspann på fjellet så da kaster du søppelet ditt i naturen?

Men kjære! Det er da ingen sin jobb å rydde søppel på fjellet, så nei da kaster jeg ikke ting rundt meg. Når man jobber i en klesbutikk så er det en del av jobben å rydde, brette og henge klær. Når de som jobber i butikk er innom min jobb så forventer jeg ikke at de skal hjelpe meg å gjøre min jobb...

Anonymous poster hash: 13b87...491

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest one of us

Vanligvis henger jeg de på plass der jeg fant de, med mindre jeg har ekstremt dårlig tid eller plutselig føler meg dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de ikke setter opp stativ så må de ta konsekvensene... De kan ikke forvente at kunder skal bruke av sin fritid på å rydde i butikken.

Anonymous poster hash: 13b87...491

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på en stund. Du bruker da fritiden din på å dra på shopping. Det innebærer å ta med klærne ut av prøverommet like mye som å ta dem med inn (eller forventer du at ansatte finner frem plaggene du skal prøve og?).

Anonymous poster hash: 97504...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg lar de aldri bare henge igjen i prøverommet, men det er det mange nok som gjør, for det er ofte fullt av klær inne på prøverommene.

Hvis det er et sånt stativ så henger jeg det gjerne der, men hvis ikke så henger jeg det tilbake der jeg fant det.

Prøver også å brette klærne, men det blir ikke like fint som de lå før jeg tok den med meg :)

Hvis butikken har stativ, så må de regne med at kunder henger fra seg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det dummeste jeg har lest på en stund. Du bruker da fritiden din på å dra på shopping. Det innebærer å ta med klærne ut av prøverommet like mye som å ta dem med inn (eller forventer du at ansatte finner frem plaggene du skal prøve og?).

Anonymous poster hash: 97504...2d2

Jeg tar de mer enn gjerne med UT av prøverommet, det jeg ikke gidder er å brette pent/henge de pent gå rundt i butikken og lete etter hvor jeg fant dem. Setter de opp statuer utenfor så henger jeg de selvfølgelig der, gjør de ikke det har jeg 0 dårlig samvittighet for å la de bli i prøverommet. Jeg får jo ikke betalt for å rydde i deres butikk. De skal være glade de har betalende kunder, og yte service!

Anonymous poster hash: 13b87...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger alltid på plass etter meg.

Men så jobber jeg i butikk og har sett mitt av rotete prøverom.

Tenker ikke alltid så mye om at det henger noen klær i et prøverom der jeg jobber, selv om det står stativ utenom, greit nok det så lenge de henger på hengerne. Har ikke noe problem med å rydde "ryddige" prøverom.

Men jeg(og kollegaene mine) tenker mitt(vårt) om de som vrenger av seg klærne og slenger de på gulvet i en haug, ikke alltid vi vet hvem de er da, men vi lurer iblant på hva slags mennesker det er som gjør slikt, er det sånn de gjør det hjemme også?

Også har vi litt galgenhumor og spøker med at denne buksa var visst så trang at eneste måten å få den av var å vrenge den av



Anonymous poster hash: 7b048...e97
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger alltid klærne tilbake på plass med mindre det står spesifisert i prøverommet at man skal henge dem på et stativ som står der.

Som regel er reglene sånn der de har betjente prøverom, hvor du også får utdelt en greie til å henge på kleshengeren med antall plagg du tar med deg på prøverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henger på plass. Har noen ganger spurt om jeg bare kan hende det på stativet når det har vært en ansatt ganske nær, men da ser de stygt på meg og sier "nei du må henge klærne på plass".

Var vel en gang jeg ikke hang på plass og lot klærne henge i prøverommet, hadde en dårlig dag så orket ikke :P



Anonymous poster hash: cbd9c...1e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger selvfølgelig ikke å henge alt tilbake! Jeg syns det er veldig rart at du har fått beskjed om det, for det skal ikke kunden gjøre. Ren folkeskikk derimot, er å rydde etter deg i prøverommet. Noe som 80% ikke gjør, det er lov å si at man skal ta ting med seg ut igjen uten at folk skal bli sure.



Anonymous poster hash: 24da9...384
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rydder alltid etter meg i prøverommet, men det meste blir hengende på stativ utenfor, har aldri vurdert å henge ting tilbake hvis det er et stativ utenfor.

Om de ikke har noe stativ da prøver jeg å finne hvor jeg fant klærne, men kan gjerne tilstå at noe også ender opp på feil plass også for jeg orker virkelig ikke å bruke en halvtime på å lete hvor jeg fant alt - ikke alle butikker er akkurat godt/logisk systematisert.



Anonymous poster hash: 7bdcb...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett henger jeg det alltid på stativet utenfor prøverommet, i blant tar jeg det med tilbake dit jeg fant det, hvis det ikke er mange plagg.

Har jobbet i klesbutikk og ble etter en stund ganske lei alle som ikke tok med klærne ut av prøverommet, men sa aldri noe frekt til dem av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...