Gå til innhold

Dårligste Frp-måling siden 1997


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei nei nei! Fortell mer om denne sammensvergelsen i avisene! Jeg vil høre mer! Vær så snill? :rolleyes:

Anonymous poster hash: 38737...28a

Nei, du vant! Du er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du vant! Du er flink.

Jeg har ikke argumentert for noe. Jeg har bare gitt FrPs ledelse rett i at deres politikk fører til velgerflukt. Det er du som har innsett at du var mer katolsk enn paven og derfor gjorde deg selv til en narr. :P

Det var moro så lenge det varte i alle fall. :)

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det valg sist og hvor stor oppslutning fikk frp?

Anonymous poster hash: be037...2b1

Du mener FrP ikke burde forandre på noe som helst og bare fortsette å kjøre i samme spor? Det er nettopp det jeg håper de gjør. Da sitter ikke de i regjering etter neste stortingsvalg. Så i grunnen er vi enige, du og jeg. ;)

Anonymous poster hash: 38737...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener FrP ikke burde forandre på noe som helst og bare fortsette å kjøre i samme spor? Det er nettopp det jeg håper de gjør. Da sitter ikke de i regjering etter neste stortingsvalg. Så i grunnen er vi enige, du og jeg. ;)Anonymous poster hash: 38737...28a

Javisst. Så da hører vi ikke mer fra deg på de neste tre årene. Ha det bra!

Anonymous poster hash: be037...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst. Så da hører vi ikke mer fra deg på de neste tre årene. Ha det bra!

Anonymous poster hash: be037...2b1

Morna Jensen! ;)

Anonymous poster hash: 38737...28a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frp gjør sin dårligste måling siden Sentio begynte med partimålinger i 1997. Ap får nesten 40 prosents oppslutningAnonymous poster hash: 38737...28a

Slik enkeltmålinger skal man nok ta med en god klype salt da de har for vane å korrigere seg igjen neste måling, særlig når man ser slike uforklarte hopp på 5-6% som AP fikk. For FrP og Høyre var fallet innenfor feilmarginen så disse kan like gjerne ende opp med å komme bedre ut på neste måling.

Anonymous poster hash: f9029...ab7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sosialistene ropte jo høyt om målingen fra tv2 som gav de 10% tidligere i sommer og spådde frp under sperregrensen, så gikk de frem igjen og sosialistene ble helt stille. Det skjer nok denne gangen også



Anonymous poster hash: f9029...ab7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialistene ropte jo høyt om målingen fra tv2 som gav de 10% tidligere i sommer og spådde frp under sperregrensen, så gikk de frem igjen og sosialistene ble helt stille. Det skjer nok denne gangen også

Anonymous poster hash: f9029...ab7

La de nå få holde på, stakkars menneskene.

Anonymous poster hash: be037...2b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik enkeltmålinger skal man nok ta med en god klype salt da de har for vane å korrigere seg igjen neste måling, særlig når man ser slike uforklarte hopp på 5-6% som AP fikk. For FrP og Høyre var fallet innenfor feilmarginen så disse kan like gjerne ende opp med å komme bedre ut på neste måling.

Anonymous poster hash: f9029...ab7

Ja men da har jo ikke FrPs ledelse skjønt noenting! Nå står Siv Jensen live på VG og sier at det er deres politikk som gjør at de mister velgere. Kan ikke du ta kontakt med FrP og fortelle dem hvor skapet skal stå?

Anonymous poster hash: 38737...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da har jo ikke FrPs ledelse skjønt noenting! Nå står Siv Jensen live på VG og sier at det er deres politikk som gjør at de mister velgere. Kan ikke du ta kontakt med FrP og fortelle dem hvor skapet skal stå?

Anonymous poster hash: 38737...28a

Hvis du ikke tar kontakt med dem er det jo fare for at de forandrer på og demper politikken sin. Det er det ingen som ønsker, ikke sant? ;)

Anonymous poster hash: 38737...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da har jo ikke FrPs ledelse skjønt noenting! Nå står Siv Jensen live på VG og sier at det er deres politikk som gjør at de mister velgere. Kan ikke du ta kontakt med FrP og fortelle dem hvor skapet skal stå?Anonymous poster hash: 38737...28a

Og likevel faller ikke FrP noe særlig, fallet er godt innenfor feilmarginen og vil som sagt korrigere seg i neste måling til sosialistenes store frustrasjon :fnise:

Anonymous poster hash: f9029...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger det - FrP er en kreftsvulst som spiser opp friske "celler". De tiltrekker seg jo bermen noe som kommer fram gang på gang. At de har innvandrere representert i partiet er jo vel å merke bra, men disse kommer igjen fra de høyere sosiale lagene i India og Iran - lite representative for mannen i gaten?

Andrè Kolve = Onkel Tom-syndromet (en vits av en person, synes virkelig synd på den maskoten).

Ler av hele klovnepartiet :D

Onkel Tom syndromet: http://en.wikipedia.org/wiki/Uncle_Tom_syndrome

Endret av extra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Frp har tapt en del på at de ikke har fått strammet inn asylpolitikken mer. Fortsatt ligger Norge på asyltoppen bare overgått av Sverige. Innstrammingen i Norge utgjør bare noen få prosent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi FrP selv står frem i avisen og sier dette. :nigo:

Blank løgn.

Her er det som blir sagt: "Denne målingen har en forklaring. Etter at budsjettet ble lagt frem, har det vært en debatt om budsjettet er sosialt eller usosialt. Det har dessverre etablert seg en sannhet om at budsjettet er totalt usosialt. Det betyr at vi har en enorm jobb foran oss med å etablere hva som er sannheten, sier Frp-nestleder Per Sandberg til Dagens Næringsliv."

Det Sandberg sier er altså ikke at det er politikken som er problemet, men måten den har blitt fremstilt på i den offentlige debatten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stemt FrP siden jeg var 18, men har nå funnet ut at det får være nok. Ikke det at jeg er uenig med hva de mener akkurat nå, jeg er bare redd for at det vil utvikle seg til amerikanske tilstander. Omtrent alle FrP'ere er store fan av Ronald Reagan, som var en forferdelig president, og det er nettopp dette ledere i FrP er ute etter, og det er rett og slett ikke bra. Reagan var personen som starter "ødeleggelsen" av USA.



Anonymous poster hash: 043ef...88e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da har jo ikke FrPs ledelse skjønt noenting! Nå står Siv Jensen live på VG og sier at det er deres politikk som gjør at de mister velgere.

Du ble tatt i løgn om hva Sandberg faktisk sa. Nå må du nesten komme med en konkret kilde på denne påstanden din om hva Jensen skal ha sagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har stemt FrP siden jeg var 18, men har nå funnet ut at det får være nok. Ikke det at jeg er uenig med hva de mener akkurat nå, jeg er bare redd for at det vil utvikle seg til amerikanske tilstander. Omtrent alle FrP'ere er store fan av Ronald Reagan, som var en forferdelig president, og det er nettopp dette ledere i FrP er ute etter, og det er rett og slett ikke bra. Reagan var personen som starter "ødeleggelsen" av USA.

Hva er det som "får være nok"? Hva har forandret seg akkurat nå som ikke var tilfelle tidligere?

Hva slags amerikanske tilstander er det du snakker om?

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du at det har vært valg i det siste? Neste stortingsvalg er om tre år, og frem til den tid har Frp mistet nøyaktig 0 velgere.

Anonymous poster hash: be037...2b1

Sannheten er nok heller at ved neste Stortingsvalg er de nærmere 0 velgere enn de er dagens velgere. Da de ikke evner og se at velgerglukten kommer av at folk nå har fått se hvem det virkelig er FRP bryr seg om. Nemmelig de rikeste, mannen i gata driter de i, og det har velgerne deres nå endelig fått øynene opp for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg tror Frp har tapt en del på at de ikke har fått strammet inn asylpolitikken mer. Fortsatt ligger Norge på asyltoppen bare overgått av Sverige. Innstrammingen i Norge utgjør bare noen få prosent.

En god del av FrP's velgere har stemt på dem kun med grunnlag i asylpolitikken. En god del av disse viser seg å være trygdet, og det er jo naturlig at de nå ikke forstår noen ting når statsbudsjettet er lagt frem med kutt i trygdebudsjettet.

Det er dessverre en kjensgjerning at mange velgere ikke setter seg inn i hva partiene står for når det gjelder annet enn den ene hjertesaken de står for. Og så blir de dypt skuffet når ting de ikke har forstått fremkommer.

Det andre problemet til FrP er selvsagt at de ikke er alene i regjering. Det er mye høyrepolitikk som er lagt frem i budsjettet og uansett hvordan du snur og vender på det så er det Høyre som er det største partiet i regjeringen og er førende. Det er direkte feigt å svikte partiet sitt i meningsmåling bare fordi de ikke greier å få gjennomslag for all politikken sin i en regjering de er i mindretall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har stemt FrP siden jeg var 18, men har nå funnet ut at det får være nok. Ikke det at jeg er uenig med hva de mener akkurat nå, jeg er bare redd for at det vil utvikle seg til amerikanske tilstander. Omtrent alle FrP'ere er store fan av Ronald Reagan, som var en forferdelig president, og det er nettopp dette ledere i FrP er ute etter, og det er rett og slett ikke bra. Reagan var personen som starter "ødeleggelsen" av USA. Anonymous poster hash: 043ef...88e

Du måtte stemme dem inn i regjering for å forstå dette, du klarte ikke lese det ut av partiprogrammet deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...