Gå til innhold

Fyren jeg dater er fortsatt på sukker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er den holdningen mange evige ungkarer på 45+ har, etter 8 år på samme datingside leter de fortsatt etter den perfekte match mens de blir gamle og grå ;)

Anonymous poster hash: 89c91...936

Er nok andre ting det skorter på om man har vært singel i 45+ år enn dating preferanser.

har selv en haug av attraktive venninder som er registrert på tinder, de har vært på date med mange forskjellige menn. resturant, kafeer, kino osv.

tror det er normal praksis blandt begge kjønn. date til man finner en det klaffer med , en dag treffer man jackpot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok andre ting det skorter på om man har vært singel i 45+ år enn dating preferanser.

har selv en haug av attraktive venninder som er registrert på tinder, de har vært på date med mange forskjellige menn. resturant, kafeer, kino osv.

tror det er normal praksis blandt begge kjønn. date til man finner en det klaffer med , en dag treffer man jackpot

Det er desverre en av livets harde realiteter at ikke alle gjør det.

Anonymous poster hash: 89c91...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp poenget mitt, trådstarter og han gutten han prater om kjenner hverandre ikke engang. Så hvordan i alle dager skal man ha rett til å kreve noe av den andre før man engang vet helt hvem man er eller har blitt kjærester? Er ikke sikkert han vet om hun er den rette for han enda engang.

utifra svarene hans så tyder det forøvrig også på om han begynner å tvile på at det er noe å hente der. så det gir ingen mening i at han skal slette seg selv fra sukker, han er jo ute etter et forhold.

Hva denne gutten gjør på fritiden sin har hu ingenting med - enda. Om de blir kjærester så er det helt på sin plass å kreve at han skal slette seg fra sukker, men ikke før.

Jeg ville aldri krevd at en jeg har datet og hatt sex med i en måned (som TS) skulle slette profilen sin på sukker eller andre nettsteder. Men om han fortsatte med å ha profilen og med å skrive med andre kvinner på disse datingstedene, hadde jeg takket for meg. Jeg hadde rett og slett mistet interessen.

Anonymous poster hash: cbd33...324

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri krevd at en jeg har datet og hatt sex med i en måned (som TS) skulle slette profilen sin på sukker eller andre nettsteder. Men om han fortsatte med å ha profilen og med å skrive med andre kvinner på disse datingstedene, hadde jeg takket for meg. Jeg hadde rett og slett mistet interessen.

Anonymous poster hash: cbd33...324

Det er bra :) Du høres fornuftig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ...send meg en privat meld. Så finner vi nok ut av det! Stakkar jente som er med han nå 😂

Jeg var sammen i nesten ett år med en som playa damer på sukker bak ryggen min. Det var ikke bare en,men flere som han drev og datet på si. Han het noe som begynner på A og slutter på S. Men han bor ikke i Oslo nå da, men han gjorde det i fjor ;)

Anonymous poster hash: bab23...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du hadde ikke vært et hår likere enn henne hvis du selv hadde profiler her og der mens du samtidig trodde det skulle bli dere to..

Hadde profiler her og der? Det var jo poenget her, jeg hadde ikke det.

Anonymous poster hash: 902e0...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, der kom jeg på at jeg fremdeles har en profil på et nettsted, vært i et forhol i over to år... Haha! Tenk om mannen hadde sett det.... Hadde jeg bare husket nettsiden :/

Anonymous poster hash: 6f4fe...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sammen i nesten ett år med en som playa damer på sukker bak ryggen min. Det var ikke bare en,men flere som han drev og datet på si. Han het noe som begynner på A og slutter på S. Men han bor ikke i Oslo nå da, men han gjorde det i fjor ;)

Anonymous poster hash: bab23...7f1

Han har aldri bodd i Oslo han jeg datet. Alltid bodd i Akershus.

Sånne mannfolk greier man seg fint uten! De har lav selvtillit og kun ute etter bekreftelse. De lever og ånder for oppmerksomheten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri bodd i Oslo han jeg datet. Alltid bodd i Akershus.

Sånne mannfolk greier man seg fint uten! De har lav selvtillit og kun ute etter bekreftelse. De lever og ånder for oppmerksomheten 😊

Ja,han hadde litt problemer med å føle seg nok som en mann, altså mandig nok. Ikke rart, han var jo bare guttungen inni seg, som en opprørsk treåring som fortsatt lar seg styre av sin strenge mor. Null respekt for måten han var på. Utro, løgnersk, levde i en drømmeverden, og trodde livet består av øl, vin, piker, sang og champagnebobler. Og fotball, da. Guttegutt over tretti år. Sånne blir aldri ordentlige menn.

Anonymous poster hash: bab23...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrere deg om hvem han er overfor deg du, og ikke minst hva dere gjør, er det som definerer hva dere har sammen. Hva han gjør utenom er i grunn uvesentlig, men fatter jo at du ser det som et dårlig kompliment at han er på Sukker, dog vet jeg at jeg ikke hadde stresset med å slette profiler diverse steder selv, dersom jeg hadde truffet ei - poenget er at det ikke trenger bety noe du skal trenge å overtolke på den ene eller andre måte.

Det kan du ikke mene? Da sier du for eksempel at utroskap er helt i orden. Hva han gjør "utenom" er veldig, veldig vesentlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du ikke mene? Da sier du for eksempel at utroskap er helt i orden. Hva han gjør "utenom" er veldig, veldig vesentlig.

Det var din tolkning av det jeg skreiv. den tolkningen er dog langt fra mitt budskap.

Selvfølgelig er ikke utroskap i orden, men nå er det langt fra utroskap at noen ikke akkurat stresser med å slette en profil i dating-delen av det som kan bli ett forhold.

Altså betyr det intet til eller fra at han har profil, hun kan ikke se på at han har den fortsatt som det avgjørende, men må utelukkende se hva dem har sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var din tolkning av det jeg skreiv. den tolkningen er dog langt fra mitt budskap.

Selvfølgelig er ikke utroskap i orden, men nå er det langt fra utroskap at noen ikke akkurat stresser med å slette en profil i dating-delen av det som kan bli ett forhold.

Altså betyr det intet til eller fra at han har profil, hun kan ikke se på at han har den fortsatt som det avgjørende, men må utelukkende se hva dem har sammen.

Delvis enig men hvis det man har sammen er av betydning: Hvorfor vil det da være interessant å opprettholde en aktiv profil og ha kontakt med flere andre samtidig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var din tolkning av det jeg skreiv. den tolkningen er dog langt fra mitt budskap.

Selvfølgelig er ikke utroskap i orden, men nå er det langt fra utroskap at noen ikke akkurat stresser med å slette en profil i dating-delen av det som kan bli ett forhold.

Altså betyr det intet til eller fra at han har profil, hun kan ikke se på at han har den fortsatt som det avgjørende, men må utelukkende se hva dem har sammen.

Da må du prøve å unngå å ordlegge deg feil eller upresist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tomasjj

Det er én ting å ha profil på sukker fortsatt, men en annen å være aktiv.

Det tok vel en måned eller kanskje halvannen før jeg stengte min profil etter at jeg hadde møtt hun jeg sist var i langvarig forhold med.

Da var jeg jo i prat med flere der, men ikke etter at jeg forsto at jeg ville bli seriøs med henne. Det tok det jo også litt tid å finne ut av.

Dvs. i starten er kanskje ikke han heller så sikker på deg og hva det kan bli mellom dere.

Ta det litt piano, men ikke vær naiv, men heller ikke press han. Vis bare at det er han du vil ha, men la deg ikke bruke. Oppfører han seg respektløst så burde det være over og ut. Jeg synes nok ikke dette med profilen nødvendigvis betyr at han gjør det etter en måned. Det kommer helt an på om han kjører på fortsatt der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. TS her.

I HI skrev jeg at jeg hadde datet han en måned og det er jo ikke helt sant. Jeg har pratet med han siden August, og vi har møttes jevnlig siden September/Oktober. Jeg treffer han enda, og joda - han har fremdeles profil på sukker.

Han har fortalt meg at han ikke møter andre jenter, og at det er meg han vil ha. Men jeg forstår ikke hvorfor han fremdeles er aktiv på sukker.fuckings.no. Det er slitsomt å ikke vite 100 % hva han vil ha! Og ja, jeg har spurt han 100 ganger hva han vil med meg, men han vil ikke stresse noe og han vil møtes mer for å finne ut av det. Jeg.blir.GAL.

Men kanskje jeg bare skal spørre han hva han syns om at jeg gjenåpner min profil? Dvs legge ut profilbilde, albumbile og profiltekst igjen.

I løpet av den siste måneden, har han til og med endret profilteksten sin...



Anonymous poster hash: 4af6f...3d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. TS her.

I HI skrev jeg at jeg hadde datet han en måned og det er jo ikke helt sant. Jeg har pratet med han siden August, og vi har møttes jevnlig siden September/Oktober. Jeg treffer han enda, og joda - han har fremdeles profil på sukker.

Han har fortalt meg at han ikke møter andre jenter, og at det er meg han vil ha. Men jeg forstår ikke hvorfor han fremdeles er aktiv på sukker.fuckings.no. Det er slitsomt å ikke vite 100 % hva han vil ha! Og ja, jeg har spurt han 100 ganger hva han vil med meg, men han vil ikke stresse noe og han vil møtes mer for å finne ut av det. Jeg.blir.GAL.

Men kanskje jeg bare skal spørre han hva han syns om at jeg gjenåpner min profil? Dvs legge ut profilbilde, albumbile og profiltekst igjen.

I løpet av den siste måneden, har han til og med endret profilteksten sin...

Anonymous poster hash: 4af6f...3d4

Høres ikke ut som en mann å satse på.

Jeg har datet en som har oppført seg slik. Da gjenåpnet jeg min profil igjen uten å nevne det for ham. Responsen fra han lot ikke vente på seg.Det var tydelig at han ikke likte det,og det ble slutten for oss da jeg begynte å date andre som behandlet meg skikkelig.Han vet godt hva han gjør,og at det er frustrerende for deg.

Min erfaring er at de som absolutt skal beholde profilen ikke er noe å samle på.De fleste jeg har møtt har på eget initiativ inaktivert eller sagt opp abonnemanget mens de har truffet meg og jeg har gjort det samme.Det er en måte å vise den andre at man er seriøs på.Kan selvfølgelig ikke kreve det,og for min del kan de gjerne beholde profilen mens vi møtes.Men dersom de er pålogget ofte,og endrer bilder og tekst er jo det et tydelig signal om at de ønsker å tiltrekke seg andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og slutter på s??

Anonymous poster hash: bab23...7f1

Han høres veldig ut som han jeg dater også...han begynner på A og slutter på s :omg:

Anonymous poster hash: 15e8e...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...