Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gleder meg til oppdatering i morgen! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til oppdatering :) Har du bestemt deg for følelsen for gutt eller jente? ;) Kjempespennende!!! :strix:

Skrevet

Klarte selvfølgelig ikke å sove mer :P men sov godt i natt da!

Nei vettu hva Frøkenanonym, nå kan det likesågjerne være gutt som jente. Null følelse her. Kanskje like greit ;)

Morgen kvalmen har kommet tilbake de siste dagene, ganske surt! Så må liksom bare stå opp og spise.

Skrevet

Fortsatt perfekt baby! Ghandi lå fortsatt i yoga stiling med rumpa ned i bekkenet.

Jordmor fikk mange fine bilder og syns alt så perfekt ut.

Og hun gjorde sitt beste i å se etter kjønn. Kunne ikke si noe sikkert, men hun tror det er en

Jente! <3

Må nok bestille ny ul for å få det 100% bekrefta :P

Skrevet

Wihuuuu gratulerer så masse!!! :bolledeig:

Skrevet

Tørr jeg å kjøpe kjoler og rosa dill dall?? Haha..

Skrevet

Hurra for fine Ghandi! :rodmer: Jordmor på min oul sa at hun aldri sa at det 100 % sikkert var jente, så hvis det var sånn at hun faktisk fikk godt innsyn vil jeg tro med med veldig stor sikkerhet kan ønske deg velkommen i oktoberjente-klubben! :jepp:

Skrevet (endret)

Hurra for fine Ghandi! :rodmer: Jordmor på min oul sa at hun aldri sa at det 100 % sikkert var jente, så hvis det var sånn at hun faktisk fikk godt innsyn vil jeg tro med med veldig stor sikkerhet kan ønske deg velkommen i oktoberjente-klubben! :jepp:

Var det at jordmor sa at hun ikke kunne se noe som stakk ut, og at det lignet på kjønnslepper men kunne godt vært pung, men var ikke så lett å se fordi babyen satt med rumpa ned i bekkenet. Av det hun kunne se så var det ihverfall flatt :P

Men størst sannsynlig er det jente da :D joiner med glede! <3

Endret av Skyblue
Skrevet

Vi har lenge vært enige om jentenavn så det er litt gøy å kunne si navnet når vi snakker om lille. Håper neste ul også viser jente da.. Ellers har vi kalt gutten for et jentenavn heh... Lille E! <3

Skrevet

Gratulerer med jente!!! :)

Skrevet

Gratulerer med (sannsynlig) jente :)

Jeg fikk også beskjed på OUL om at de trodde det var jente, men de klarte ikke helt å se det - i vårt tilfelle fordi hun sprella så masse. Men har vært på flere ultralyder i etterkant, og alle har bekreftet jente! Virker som om de har lettere for å si det sikkert rundt OUL-tider når det er en gutt.

Skrevet

Hurra for frisk og fin (sannsynlig) jente!

Også så kjekt at dere er enige om navn da, tok det lang tid å komme til enighet eller var det et navn dere begge likte med en gang? :)

Skrevet

Takk alle sammen! Får håpe det viser jente på neste ul også da, nå som jeg har innstilt meg på jente ;)

Hurra for frisk og fin (sannsynlig) jente!

Også så kjekt at dere er enige om navn da, tok det lang tid å komme til enighet eller var det et navn dere begge likte med en gang? :)

Navnet har egentlig vært en favoritt hos oss begge lenge før graviditeten. Første gangen jeg ble gravid hvor det endte i en sa, hadde jeg en drøm om en liten jente som het det navnet vi har valgt. Hadde ikke hørt om det før, ikke bevisst ihvertfall, så når jeg våkna elsket jeg rett og slett det navnet. Mannen og jeg hadde vært så uenige om alle navn, så jeg ville sjekke om han for en gangs skyld var enig og det var han! Siden da har vi hatt dette navnet som nr 1 :) Og nå ser det ut som vi kanskje får brukt det å! ;)

Skrevet

Så koselig at det mest sannsynlig er ei jente! :hjerte:

Godt å høre at alt er bra med den lille!

Gjest Wei Wei
Skrevet

Gratulerer med jenta i magen.

Og stelleveska var stillig. Hvor er den fra?

Skrevet

Gratulerer med mest sannsynlig jente på vei ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...