lillemeg90 Skrevet 28. april 2015 #1541 Skrevet 28. april 2015 Tipper gutt! Så kjedelig kvalmen er tilbake! Du har nå vert plaget en del med kvalme nå..
miore Skrevet 28. april 2015 #1542 Skrevet 28. april 2015 24 kg? :-O sett bort fra vannvekt høres dét nesten umulig ut!
Teriyaki Skrevet 28. april 2015 #1543 Skrevet 28. april 2015 Jeg la på meg 24 kg første gang og 19 kg denne gangen. Var ikke noe problem å komme til normalvekt sist, og nå 7 uker etter fødsel har jeg bare 2,7 kg igjen. Det bare renner av meg så lenge jeg ikke spiser masse sjokolade og sånt i ukedagene. Mye har selvsagt vært vannvekt, men for meg har det altså ikke vært et problem at jeg har lagt på meg en del. Ikke har verken lege eller jordmor reagert på det heller.
Skyblue Skrevet 28. april 2015 Forfatter #1544 Skrevet 28. april 2015 Skal prøve å ikke tenke så mye på det. er normalvektig fra før med bmi på ca 23. Og man ser ikke så veldig at jeg har gått opp 6 kg. Det sitter liksom mest på magen og ja.. Overkroppen generelt. Puppene har jo også vokst og føler jeg er oppblåst hele tiden. Men i dsg har jeg ikke vært så kvalm. Har hatt energi og spist bra og gjort mye. Føles bra! Drikker opp teen min nå så er det natta!
missdior Skrevet 28. april 2015 #1545 Skrevet 28. april 2015 tror du får jente vi annonserte da jeg var 15+2!
Skyblue Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1546 Skrevet 29. april 2015 (endret) Tippeliste kjønn: Meg selv Frøkenanonym J86 Trampe Saltsild juliane Blomst12 Dyregod Lillemeg90 Teriyaki malicious Saraby Shoppedilla Nautika miore Askmeagain89 missdior Endret 3. mai 2015 av Skyblue
Skyblue Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1547 Skrevet 29. april 2015 I natt ammet jeg min 16 år gamle sønn. Ca sånn var det: Jeg sto og rørte i en stor bolle salat, så kom det en ung gutt på tja.. si videregående alder da, bort til meg og bare "mamma, jeg vil ha melk!" mens han sutrer/gråter som en sulten baby. Jeg bretter fram puppen og ammer han mens jeg fortsetter å røre i salaten... Erre mulig!!! Jeg leste en sak i går om en dame som ammet barnet sitt til han var 7 år, så det er det som må ha fortsatte i drømmen min, bare at i drømmer så blir jo alt overdrevent! Herrejesus!
Skyblue Skrevet 29. april 2015 Forfatter #1551 Skrevet 29. april 2015 Nei fysj følte meg skyldig når jeg våkna og bare.. Wtf!!! Det var bare heelt feil.
Skyblue Skrevet 30. april 2015 Forfatter #1553 Skrevet 30. april 2015 Kom plutselig på at jeg hadde fått time på Oslo universitetssykehus to ganger, en den 6. mai og en den 22. Skal jo også ha oul den 12. mai i Fredrikstad, så ringte de for å høre om jeg kunne avlyse den ene timen. Så da ble 22. mai tatt bort. Noe som betyr at det plutselig bare er 6 dager til ul nå, den 6.mai! Da er jeg 17+5 dager. Hoho! Håper alt fortsatt ser bra ut, og at kjønnet vil bli avslørt I dag har mannen og jeg også funnet tapet som vi skal ha på det soverommet i det nye huset. Skulle egentlig ha enkel, hvit tapet, men fant noen fine beige tapeter istedenfor! Var 50% salg på dem, så det var et kupp! Håper det blir bra Skulle gjerne heller malt, men det er tapet der fra før og av en eller annen grunn vil det ikke se så pent ut med maling over der igjen. Husker ikke helt grunnen, men satser på at det blir bra med tapet da! Hadde vi kjøpt huset, så ville vi gjort noe helt annet der.. men det blir fint da!
Skyblue Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #1554 Skrevet 1. mai 2015 Stelleveske til vogna er kjøpt! Håper den passer til vogna.. Ble denne: Den ser litt liten ut på bildet men den er mye større enn den ser ut! satt ned fra 900 kr (og noe) til 649 på jollyroom.
Nautika Skrevet 1. mai 2015 #1555 Skrevet 1. mai 2015 Hurra for stelleveske! Det er en av tingene som gjenstår på lista mi, og jeg tror jeg rett og slett går for den som hører til vogna
Skyblue Skrevet 1. mai 2015 Forfatter #1556 Skrevet 1. mai 2015 (endret) Hurra for stelleveske! Det er en av tingene som gjenstår på lista mi, og jeg tror jeg rett og slett går for den som hører til vogna Om jeg hadde fått med stelleveske når jeg kjøpte vogn så hadde jeg nok heller ikke kjøpt en ny! Ops! Leste litt fort haha! Ja er vel best å bare kjøpe den som matcher vogna Endret 1. mai 2015 av Skyblue
Skyblue Skrevet 3. mai 2015 Forfatter #1559 Skrevet 3. mai 2015 Snart bare to dager igjen til ul :D er like spent hver gang, selv om jeg har vært på ul før tre ganger allerede Lyttet til hjertet i stad også og hørte samtidig mye annet. Så sterke hjerteslag har jeg ikke klart å fange opp før! Skikkelig galloppering! Hørtes ut som det var mye annet som skjedde der å heh. Syns det er koselig å lytte til lille litt før jeg legger meg <3 I morra skal vi opp til huset og begynne å pusse opp det ene soverommet. Skal bli godt å komme igang!
Frøkenanonym Skrevet 4. mai 2015 #1560 Skrevet 4. mai 2015 1 dag igjen til OUL :D Så spent på dine vegne! Og selv om vi har sett før, får jeg en sånn "nå skal vi endelig se den lille" eller "nå skal vi endelig bli kjent med lille"-følelse Håper deres lille ikke er sjenert! Deilig å få høre hjertelyd da Er det mye som må gjøres i huset?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå