Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vogn! Så deilig å ha den på plass allerede, her er ingenting påtenkt engang... Dvs, både jeg og mamma kjøpte noen ullbodyer på salg i forrige uke, that's it. :fnise: Uten å ha satt meg inn i noe som helst angående vogn har jeg forelsket meg i Stokke-vognene, med enten Crusi eller Trailz understell. Er bla fordi vi begge er høye (180 og 190), og barnet ligger mye høyere i de vognene. Men er veldig dyre vogner da, og nesten ingen til salgs på finn heller...

Jeg har forresten også hatt noen syke drømmer om utroskap, både fra min og hans side! Kanskje det er helt vanlig når man er gravid, at man trenger kjæresten mer plutselig? I den ene drømmen hadde han hatt tre forskjellige ONS i løpet av en mnd, og jeg var så fortvila. Og så prøvde han å trøste meg med at damene var de tre fineste damene fra den gangen han gikk på NHH, så det var jo ikke som om han lå med hvem som helst. Skikkelig god trøst må jeg si! :ler:

Hehe bare jeg som er litt utålmodig vettu :P når man ofte titter på nettbutikker og finn og finner mye fint så er det noen ganger vanskelig å la vær å kjøpe ;) har så langt kjøpt noen bodyer, en bamsedress og en vogn. Ellers har jeg fått badebalje og stellebord da. Tror ikke jeg skal kjøpe noe mer før etter OUL :)

Ja herregud drømmer også ofte at jeg er utro. Sånn som i natt drømte jeg om en fyr som jeg likte før.. Lang og intenst drøm kan man si.

Skulle ønske jeg heller kunne drømme om koselige ting jeg! Skjer sjeldent om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mann er også utro ofte for tida. Han har pløyd gjennom alle damene på jobb, og jeg må se på hver gang. Drittsekken!! :sur: Jeg derimot har holdt meg pent på matta ;)

Drømmer er rare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte her om dagen at jeg måtte skyndte meg og lage profil på sukker før babyen kom, for jeg hadde nettopp funnet ut at eksen min hadde fått seg kjæreste. Hvorfor jeg mente jeg måtte det vet jeg ikke helt, for gubben min både levde og bodde sammen med meg i beste velgående :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tror vi trygt kan si at det er hormonene våre som spiller oss noen utro-puss i søvne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor??? Hvorfor må gravide drømme sånt?! Virker som nesten alle gravide jeg har snakket med drømmer det! Dont like at all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Jeg hadde også en sån drøm i natt, men det var etter at jeg hadde lest det dere skrev, så jeg skylder på at dere har påvirket meg! :opplyser:

Drømmer mye til vanlig også nå, men dette er første gang jeg våknet og var sint på mannen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vognkjøp!:)

Og det er ikke for tidlig å kjenne bevegelse, jeg kjente første rundt uke 15-16:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+0 og lille bokset (føltes det som :fnise: ) tre-fire ganger på to-tre sekunder i dag morges når jeg fortsatt lå i senga. Svaake dunk,dunk,dunk,dunk var det! På siden av magen, omtrent samme sted som jeg fant hjertelyden for to dager siden. Så ganske sikker på at det var lille :hoppe:

Fremdeles, om ikke enda mer sikker, på at det er en liten guttepjokk her inne. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16+0 og lille bokset (føltes det som :fnise: ) tre-fire ganger på to-tre sekunder i dag morges når jeg fortsatt lå i senga. Svaake dunk,dunk,dunk,dunk var det! På siden av magen, omtrent samme sted som jeg fant hjertelyden for to dager siden. Så ganske sikker på at det var lille :hoppe:

Fremdeles, om ikke enda mer sikker, på at det er en liten guttepjokk her inne. :P

Ååå, så koselig :rodmer: Jeg trodde her om dagen at jeg kjente babyen men det er bare tarmene mine. Jeg kommer sikkert ikke til å kjenne babyen før jeg skal føde :P

Jeg tipper gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager tippeliste når OUL nærmer seg. Men noterer ned de som har tippa på mobilens notatblokk :P skriver inn dere to!

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig med små dult :hjerte: Her er de så kraftige at jeg stønner, selv om jeg sitter midt i møter eller er midt i ei setning....

Jeg tror også gutt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er allerede lagt inn på guttelista Trampe ;)

Bestilte kjole her om dagen på nelly. Tenkte å ha det på på 17. Mai og den passet! Fremhever magen fint også.

Denne kjolen ble det:ilveif.jpg

Må nok ha ballerinasko til. Eller kanskje lave wedges. Orker ikke tanken på heels!!

PS! Den ble ikke for kort heller! :P ca 5 cm før den når kneet.

Endret av Skyblue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som offisieltgjorde det på face: hvilken uke var dere i da?

Merker jeg begynner å bli litt utålmodig til å gjøre det snart. Planen er å gjøre det etter OUL den 12. Mai. Er jo bare 17 dager til :P har gjort klart bilde også.

Det er bilde av hundene på hver sin side med et par Babysko i midten. Rundt halsen har den ene hunden "baby on board" og den andre "oktober 2015" tror jeg også skal legge til et ul bilde i eget bilde og avsløre kjønn hvis vi har fått vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole! Tips: start med wedges, men ha med deg flats i veska :) ser jo så mye mer snasent ut med litt høyde på hælen når man går med kjole, men ikke boe moro hvis det plutselig blir vondt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fine kjolen!

Vi posta på facebook dagen etter OUL, med bilde av oss to og ULbildet i midten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da blir det gutt vettu, når jeg tipper det to ganger :ler:

Kjempefin kjole! Og kjør flats i veska ja, lurt tips :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...