Gå til innhold

Skyblue og lille E <3

Skyblue

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt noen svar til deg men alt dette rundt el har jeg ikke peiling på.. :)

Hehe det går bra ;) el var litt sen forrige sa også, den kom på dag 19. Så kanskje det skjer samme denne gangen å.. Det er det kjedeligste med alt, å vente på positiv eltest osv.

symptomene jeg har nå er humørsvingninger og mensmurringer. Typiske tegn før el. Jo også er det ikke mangel på sex lyst heller da, så det betyr ihvertfall el for min del.

ventetiden er så kjedelig! Enda godt tiden har flydd avgårde i jula da.. bare 10 dager igjen til julaften!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stikker helt sykt i eggstokkene i dag!! Og jeg tror ikke jeg har sett så mye strekkbar elslim på èn syklus før... :P Litt uggen og uvel siden i går også. Jeg lurer litt på om jeg kan være 7 dpo også.. føltes litt sånn noen ganger, men vetkje jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure litt her :klo: Langt ifra positiv eltest i dag å.. men har helt sykt med stikkinger og kramper i eggstokkene og under magen. Må noen ganger holde hånda der, får liksom skikkelig vondt i noen sekunder. Humørsvigninger til tusen, uggen og blir fort mett/lite matlyst. Litt tung i hodet innimellom. Økt sexlyst... er det kanskje kroppen som iherdig prøver å få til el? Blah, det er slitsomt å måtte ta en eltest hver dag :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som el rundt hjørnet nei. Svakere eltest i dag men litt sterkere mensmurringer/mmenssmerter. Det begynte fredagskveld og kom tilbake i går kveld men i dag har jeg merke det helt siden jeg sto opp.

Tanken slår meg at jeg KAN være 7/8 dpo i dag hvis elslimet på Cd12 faktisk var el. Vi spilte ludo den dagen og dagen før og disse mensmurringene startet jo 5/6 dpo pp kvelden, akkurat som sist. Men det vet jeg jo ikke da. Har også en intenst smerte i ryggen.. så det er noe som skurrer litt her syns jeg. Får antageligvis gtestene jeg bestilte i morra og tenker å ta en på tirsdags morgen før blodprøven. Får jeg både negativ gtest og eltest den dagen må jeg jo si ifra til legen at jeg ikke aner om el har vært eller snart er eller om jeg kan være gravid igjen osv. Hensikten m blodprøven var jo for å se progesteron nivået mitt.

Det verste jeg vet er å ikke vite :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som el rundt hjørnet nei. Svakere eltest i dag men litt sterkere mensmurringer/mmenssmerter. Det begynte fredagskveld og kom tilbake i går kveld men i dag har jeg merke det helt siden jeg sto opp.

Tanken slår meg at jeg KAN være 7/8 dpo i dag hvis elslimet på Cd12 faktisk var el. Vi spilte ludo den dagen og dagen før og disse mensmurringene startet jo 5/6 dpo pp kvelden, akkurat som sist. Men det vet jeg jo ikke da. Har også en intenst smerte i ryggen.. så det er noe som skurrer litt her syns jeg. Får antageligvis gtestene jeg bestilte i morra og tenker å ta en på tirsdags morgen før blodprøven. Får jeg både negativ gtest og eltest den dagen må jeg jo si ifra til legen at jeg ikke aner om el har vært eller snart er eller om jeg kan være gravid igjen osv. Hensikten m blodprøven var jo for å se progesteron nivået mitt.

Det verste jeg vet er å ikke vite :P

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I know. Gjør det ikke akkurat lettere at jeg har vært så trøtt i hele dag i dag. Er det enda. Det svir i øynene og hele meg vil egentlig bare sove.. har også litt hetetokter. Er så varm her jeg sitter, i magetopp og leggings. Et vindu er oppe men hjelper ikke mye. Håper jo bare ikke noe feiler meg da. At jeg er syk eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know. Gjør det ikke akkurat lettere at jeg har vært så trøtt i hele dag i dag. Er det enda. Det svir i øynene og hele meg vil egentlig bare sove.. har også litt hetetokter. Er så varm her jeg sitter, i magetopp og leggings. Et vindu er oppe men hjelper ikke mye. Håper jo bare ikke noe feiler meg da. At jeg er syk eller noe.

Krysser fingrene for at det ikke feiler deg noe og at det slår ut på enten el eller g- test på tirsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forbaskade "elslimet" kom i dag å. Men det var ikke så strekkbart som det jeg hadde i cd12 da. Og dette var mye mer gjennomsiktig, glassaktig. Så aner ikke om det kan regnes som elslim. Men at jeg har hatt det så mye denne syklusen her må vel være at kroppen jobber og jobber for el tror jeg. Har mensmurringer i dag også. Skal ikke være lett... kanskje det kommer av at jeg har drukket sykt mye grapefruktjuice i de siste dagene? :P Det er jo plutselig så godt nå! Men jeg har aldri gått så lenge uten å ha fått positiv eltest heller. Er cd20 i dag... om det ikke er graviditet og bare en forsinka el, blir det vel ikke gtesting før neste år... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må se å få konsentrert meg litt her!! Leseleselese.... vanskelig når man bare har så lyst til å få svar på det ene eller det andre! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så frustrerende! Jeg hadde forresten to runder med EL-slim den syklusen jeg ble gravid. Hadde først EL-slim og stikninger på søndagen, også kom det mer slim og mer stikking på fredag igjen. Usikker på akkurat når jeg hadde EL, men ut fra termin så tyder det på at det var EL-slimet som kom på søndag som kom rett før EL. Det som kom på fredag kan kanskje ha vært rester eller noe sånt. Vet ikke jeg?

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er kroppen som har jobbet hardt for å få til el og at den endelig har fått det til nå? Eller snart ihvertfall. Veldig sterk eltest i dag, streken kom opp med en gang og den er nesten like sterk som kontrollstreken. Så tar en ny i kveld og ser om den er positiv eller så blir den nok det i morra. Og med elslim og mensmurringer i dag også, håper jeg det blir dpoland om noen dager!

Da blir ikm ca. 30/12 (+/- 2 dager). Starter med crinone neste mandag tenker jeg, hvis jeg er 1 dpo torsdag ish.

Håper virkelig det går sånn nå, så jeg kan lene meg litt tilbake igjen og fortsette m skolearbeidet her! Mye lettere å konsentrere seg når jeg vet at el har vært, at vi har spilt ludo til riktig tid og at jeg vet hvor mange dpo jeg er og at crinone blir tatt til riktig tid. Halleluja liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyttårstesting it is!

Fremdeles blittelitt forvirra. Ikke sterkere i kveld, kanskje bittelitt svakere. Får se i morra også. Skal ta blodprøver tidlig på morran da.. lurer litt på om jeg får svar med en gang på om el har vært/er snart? Skal også be om ny time m blodprøver neste mandag. Må jo få sjekka progesteron nivået! Det får jeg jo ikke gjort i morra om el ikke har vært enda.

Jeg tar en gtest i morra tidlig for å utelukke graviditet og så tar jeg jo selvfølgelig en eltest i ettermiddag i morra. Håper den er positiv for ellers blir dette en laaaaang syklus!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pokker jeg hater at dette gjør meg stressa. Nå får jeg helt sikkert ikke sove heller! Jeg har aldri hatt ustabil syklus før, så det er vanskelig å tro på at syklusen min for første gang kanskje vil bli lenger enn 40 dager!!! Den blir jo det hvis ikke el er her ENDA... jeg er på cd 21 hvert øyeblikk... mensmurringer og humørsvigninger hele uka. Store tunge bryst kom i dag.. nesten positiv eltest i stad og så er den litt svakere noen timer senere? Elslim flere ganger denne uka. Kroppen er tydeligvis helt utafor :jolie: Det er tre ting som får meg til å tro at jeg kan være gravid også: Vakkert elslim på cd12, mensmurringer en uke etter elslimet og denne intense smerten jeg har hatt i ryggen i to dager nå. Ryggsmerten har jeg aldri hatt før utenom de to gangene jeg har vært gravid. Men det er helt sikkert bare en ny ting som har dukket opp... ryggproblemer selvfølgelig.

Samma for meg hvem som gir meg positiv test i morra, bare det blir en av de!!!! Kanskje aller helst gtest da :fnise: men det er vel minst realistisk tenker jeg... men uansett!! Jeg er en ekstremt utålmodig person som liker å ha litt kontroll på ting! Og når jeg ikke aner hva f*** som skjer med kroppen min nå, om jeg har hatt el eller ikke, om jeg er gravid eller ikke osv gjør at jeg ikke får sove, tenker for mye, stresser, ikke klarer å konsentrere meg... men jeg fikk handla de siste julegavene i dag da! Eller.. mangler bare pappa, men vet hva jeg skal kjøpe til han, må bare komme meg til sverige i løpet av uka.

Jeg blir også veldig pratsom når jeg sitter midt i ingemannsland serru... :bond:

JEG VIL BARE HA EN BABY. Er det så mye å be om? :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...