Beccy87 Skrevet 21. september 2015 #2001 Skrevet 21. september 2015 Det der med morgenurin ble helt umulig her på slutten, da var jeg jo oppe og tisset hver andre time hele natten igjennom. Krysser fingrene for deg at du slipper overtid, jeg gikk en veldig lang uke over og kan skrive under på at det er rart hvor utrolig mye mer utålmodig man blir med en gang termin datoen er passert. Lykke til på kontroll!
blomst12 Skrevet 21. september 2015 #2002 Skrevet 21. september 2015 I tillegg er det umulig og treffe i glasset nå, eller er det bare meg? Hihi 1
ShiningStar Skrevet 21. september 2015 #2003 Skrevet 21. september 2015 I tillegg er det umulig og treffe i glasset nå, eller er det bare meg? Hihi HELT umulig ser jo ingenting... Har derfor "løst" problemet med å ha et syltetøyglass som jeg koker mellom hver gang og heller ifra det og oppi prøveglasset... Litt stress men mye bedre enn gris
Skyblue Skrevet 21. september 2015 Forfatter #2004 Skrevet 21. september 2015 Haha jeg treffer ikke jeg heller... Så kan si det blir grisete når jeg prøver å tisse oppi den lille koppen haha! Fikk heller ikke tatt det på morgenurin, men noe urin er bedre enn ingen Alt var bra. Fint blodtrykk, fin urin og hodet er festa! så kanskje jeg får puste bedre snart, syns magen har sunket litt i det siste. Symfysemålet vokser fint, er 36 cm nå. Neste kontroll er den 05.10. Håper jeg ikke trenger å møte opp da Ha en ellers fin mandag alle sammen!
Beccy87 Skrevet 21. september 2015 #2005 Skrevet 21. september 2015 I tillegg er det umulig og treffe i glasset nå, eller er det bare meg? Hihi Så enig!!
juliane Skrevet 21. september 2015 #2006 Skrevet 21. september 2015 Det er jo egentlig et håpløst konsept at (høy)gravide damer skal tisse på et lite glass. De siste gangene har det jo bare vært flaks at det har havnet nok oppi glasset til at det har vært mulig å ta en prøve av det.
Teriyaki Skrevet 21. september 2015 #2007 Skrevet 21. september 2015 Jeg hadde i grunn aldri problemer med verken å tisse i glass eller barbere meg. Var ikke det at magen var liten heller. Jeg bare følte meg fram
Nautika Skrevet 21. september 2015 #2008 Skrevet 21. september 2015 Jeg tisser i engangsglass og heller over i prøveglass i ugravid tilstand også jeg
Skyblue Skrevet 22. september 2015 Forfatter #2009 Skrevet 22. september 2015 I dag har jeg bakt kanelsnurrer og fylte horn! Faktisk første gang jeg baker begge deler xD så var ikke helt sikker på om det ville bli vellykket, men joda, kjempegodt! så nå er fryseren fylt opp med godsaker framover. Brukte ca fire timer og fra start slet jeg med smerter i mellomgulvet... Så det var et lite helvete å bake i dag kan man si. Nå ligger jeg rett ut på sofaen og kjenner smerten gi litt slipp... Men tror jeg kommer til å sove litt dårlig i natt, for de dagene jeg har gjort mye og fått vondt så pleier kroppen å verke så sykt om natten :/
Beccy87 Skrevet 22. september 2015 #2010 Skrevet 22. september 2015 Åh kanelsnurrer! Det fikk jeg lyst til å lage også. Flink du er, digg med fylt fryser.
Saltsild Skrevet 23. september 2015 #2011 Skrevet 23. september 2015 Åh, så flink du er. Og jeg fikk veeeldig lyst på kanelsnurrer. Nam nam nam.
juliane Skrevet 23. september 2015 #2012 Skrevet 23. september 2015 Inspirert av deg bakte jeg i dag mitt livs første kanelboller. De smakte veldig godt altså, men er styggeste kanelbollene noen noensinne har bakt.
Skyblue Skrevet 24. september 2015 Forfatter #2013 Skrevet 24. september 2015 Inspirert av deg bakte jeg i dag mitt livs første kanelboller. De smakte veldig godt altså, men er styggeste kanelbollene noen noensinne har bakt. Haha akkurat sånn her å! Men heller at de smaker godt og ser jævlig ut enn motsatt da tror jeg må hente meg en sånn i fryseren nå!
Skyblue Skrevet 24. september 2015 Forfatter #2014 Skrevet 24. september 2015 I dag har i vært på IKEA. Handla litt kjøkkenutstyr og lamper. En taklampe til spisestua, bordlampe til stua og gulvlampe til barnerommet. Kjøpte også den derre barnestolen... Vet ikke når vi kjøper tripp trapp stolen, men blir nok ikke før neste år en gang tror jeg.. Jaja, vi sitter uans sjeldent rundt bordet og spiser xD ser for meg at det blir mer aktuelt med barn nr to.. for da er det viktig for meg at vi sitter samlet rundt bordet og spiser som en familie osv. 37+1 i dag. Og ingen tegn til fødsel hehe.. Jeg har noen datoer jeg har en ekstra finger på da.. 28. Sept pga fullmåne og 10. Okt av en eller annen grunn. Men blir nok ingen av de datoene. Håper det blir en gang mellom 28 sept-10 okt da! Hadde vært no.
Saltsild Skrevet 26. september 2015 #2015 Skrevet 26. september 2015 Håper det er rett rundt hjørnet for begge av oss
Skyblue Skrevet 27. september 2015 Forfatter #2016 Skrevet 27. september 2015 Håper det er rett rundt hjørnet for begge av oss Ja, nå er jeg plutselig litt syk da. Forkjølet. hoster, tett nese og rennende øyne Så fødselen kan vente til jeg blir frisk igjen. Satser på at det skjer neste helg :D perfekt.
Skyblue Skrevet 28. september 2015 Forfatter #2017 Skrevet 28. september 2015 Lurer på om jeg har begynt å få litt maserier eller noe? Usikker. Men har i de siste dagene kjent murringer i korsryggen og under magen, men i kveld har det gått over til små tak under magen. Kan minne litt om kynnere og luftsmerter eller noe.. Det strammer seg veldig og stikker samtidig under magen. Kjenner det kun når jeg ligger eller sitter, ikke når jeg går
Trampe Skrevet 28. september 2015 #2018 Skrevet 28. september 2015 Sånn hadde jeg det de siste to ukene før fødselen. Murringer og stikkinger, mest når jeg var i ro.
Dyregod Skrevet 28. september 2015 #2019 Skrevet 28. september 2015 Når er termin igjen? Sånne tak kan jo tyde på fødsel i nærheten da. Men jeg hadde det et par uker før fødsel uten at noe mer hendte,men da var jeg jo andregangs og de har mer av det har jeg skjønt Heier på deg, du har noe fantastisk i vente! Nesten litt misunnelig
Skyblue Skrevet 28. september 2015 Forfatter #2020 Skrevet 28. september 2015 Åh spennende da! Har termin 17. Oktober så litt over to uker igjen. Håper det betyr at fødsel er nær, men skal ikke håpe for mye for det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå