j86 Skrevet 19. desember 2014 #501 Del Skrevet 19. desember 2014 Så spennende, det er alltid action i prøveboka di 😁 det ser jo virkelig ut som to streker på gtesten, så jeg krysser fingrene for at det har klaffet kjapt for dere igjen! Er ivertfall ikke noe å si på fertiliteten der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. desember 2014 #502 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg klarer så vidt å skimte en strek, men jeg har lenge misstenkt at jeg ikke har optimalt syn, så hvis de andre sier de ser den uten problemer så tviler jeg ikke på at den er der! Veldig spennende! Håper dette ble den perfekte julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #503 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg klarer så vidt å skimte en strek, men jeg har lenge misstenkt at jeg ikke har optimalt syn, så hvis de andre sier de ser den uten problemer så tviler jeg ikke på at den er der! Veldig spennende! Håper dette ble den perfekte julegave Hehe, jeg syns også den er veldig svak. Men så lenge man kan se noe så tenker jeg at det må være noe der. Men jeg feirer ikke enda, selv om jeg er litt gira her. Har enda ikke hentet crinone på apoteket, så skal gjøre det nå. Håper virkelig dette ender opp med å bli en julegave ja! Verdens beste julegave hvis den sitter helt til september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #504 Del Skrevet 19. desember 2014 Så spennende, det er alltid action i prøveboka di det ser jo virkelig ut som to streker på gtesten, så jeg krysser fingrene for at det har klaffet kjapt for dere igjen! Er ivertfall ikke noe å si på fertiliteten der! Haha kanke ha en kjedelig dagbok vøtt! Neida Er glad for at vi ikke har problemer med å bli gravide da i det minste. Så det er jo en positiv ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. desember 2014 #505 Del Skrevet 19. desember 2014 Ser absolutt streken! snakket med legekontoret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuttepi Skrevet 19. desember 2014 #506 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg ser også streken! Av ren nysgjerrighet: hva skjer hvis du tar crinone når du ikke er gravid? Sånn siden du må ta det med en gang du får påvist positiv test, og ikke må vente? Kan ingenting om crinone jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #507 Del Skrevet 19. desember 2014 Jeg ser også streken! Av ren nysgjerrighet: hva skjer hvis du tar crinone når du ikke er gravid? Sånn siden du må ta det med en gang du får påvist positiv test, og ikke må vente? Kan ingenting om crinone jeg... Det skjer ikke noe. Det viktigste er at jeg har hatt el. Hvis jeg ikke har det og tar crinone, kan det klusse til syklusene mine veldig. Så derfor må jeg være 100% sikker på at eggløsning har vært før jeg kan ta det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #508 Del Skrevet 19. desember 2014 Hentet crinone på apoteket i stad. Der står det at jeg skal ta det fra dag 14 etter eggløsning og ta det annenhver dag. Men jeg tror jeg tar det fra og med i morra av, hvis gtesten er sterkere i morra. Men håper det holder med å ta det annenhver dag! Jeg tok en ny gtest nå men den klarte jeg selvfølgelig å ødelegge ved å miste den ned i urinkoppen igjen! Det kom en strek på den også, men den døde av litt for mye urin, så får bare ta en ny i morra. Og siden den ble ødelagt, måtte jeg bare ta en cbplus. Kom en svak strek på den også, men veeeeldig svakt! Så jeg venter litt med å ta crinone enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 19. desember 2014 #509 Del Skrevet 19. desember 2014 Ser streken :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #510 Del Skrevet 19. desember 2014 Ringte legekontoret og de sa at alt så normalt ut. Mer kunne de ikke si før jeg hadde snakket m fastlegen min. Så antar progesteron nivået er normalt da. Får ikke snakket m fastlegen før timen den 29.12 så jaja om jeg er gravid på nytt er jeg jo rundt fem uker når jeg skal til henne igjen. Krysser fingre for det! Føler meg ikke gravid da, men er sikkert altfor tidlig. Mensmurringer og økt utflod er det jeg har nå. Vært trøtt tidlig på kvelden i to dager nå men vet ikke om det er tilfeldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #511 Del Skrevet 20. desember 2014 Istedenfor å få positiv graviditetstest, fikk jeg positiv eltest!! HÆ? Og masse blank eggehvite elslim på papiret. Er det NÅ jeg skal ha el da? det kom en strek på gtesten også, men den er litt svakere enn gårsdagens, så jeg antar mistanken min om at det er en "gammel skyggestrek" som dukker opp. Men skjønner ingenting, for jeg testa jo etter at blødningene ga seg og da var gtestene blendahvite. Fikk jo til og med ultrasvakt kryss på cbplus! Og jeg som trodde jeg endelig var ferdig med dette styret -.- Får vel bare ta en runde med ludo i dag også, fordi jeg tydeligvis har el nå... tror jeg og jeg som trodde jeg kanskje var gravid igjen! Eltest. Woho! ehe.... Jaja, bør vel være glad for at jeg endelig fikk positiv eltest da! Da blir ikm rundt 5. januar ca. Regner med at el skjer en eller annen gang fram til mandag. Så 1 dpo på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #512 Del Skrevet 20. desember 2014 Oj!! TAKK GUD FOR AT JEG IKKE TOK CRINONE I GÅR DA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 20. desember 2014 #513 Del Skrevet 20. desember 2014 Herlighet, kroppen din tar jo flatt av Enig i at det er spennender lesning i dagboka di for tiden Hehe.. Og bra du ikke tok crinone igår ja Da er det bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #514 Del Skrevet 20. desember 2014 Herlighet, kroppen din tar jo flatt av Enig i at det er spennender lesning i dagboka di for tiden Hehe.. Og bra du ikke tok crinone igår ja Da er det bare å kjøre på Haha rare kroppen. Håper bare ikke det er for sent å humpe etterpå. Sist ludo var 17.12. Får bare ta en runde i dag og i morra. Er vi i samme løp igjen da eller, Frøkenanonym? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 20. desember 2014 #515 Del Skrevet 20. desember 2014 Den kroppen din, altså Da blir det spennende i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. desember 2014 #516 Del Skrevet 20. desember 2014 Jeg tror jeg hadde fortsatt med g-testene noen dager fremover uandett jeg. Bare for å være sikker. Man får jo positiv el-test ved graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 20. desember 2014 #517 Del Skrevet 20. desember 2014 Haha rare kroppen. Håper bare ikke det er for sent å humpe etterpå. Sist ludo var 17.12. Får bare ta en runde i dag og i morra. Er vi i samme løp igjen da eller, Frøkenanonym? Woop woop, kos dere masse ^^ Neida, jeg får nok tanta i løpet av de neste to dagene Så nå er vi helt motsatt Tempen droppa i dag, og neg. test 12 dpo, så jeg vil bare få gang på neste syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #518 Del Skrevet 20. desember 2014 Ja skal ta en test til i morra. Men hvis den også bare viser svak skyggestrek slår jeg meg til ro med at det bare er noe som henger igjen litt. Er heldigvis i godt humør da, så er nok bare glad for at kroppen endelig ga et tydelig tegn på hva som skjer her inne! Og så er det godt å ha en ikm dato å se fram mot. Og så kan jeg drikke alkohol på julaften uten at mamma skal bli helt sånn "er du gravid nå eller?" For sånn har hun vært en del i det siste. Jeez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 20. desember 2014 Forfatter #519 Del Skrevet 20. desember 2014 Woop woop, kos dere masse ^^ Neida, jeg får nok tanta i løpet av de neste to dagene Så nå er vi helt motsatt Tempen droppa i dag, og neg. test 12 dpo, så jeg vil bare få gang på neste syklus Åja! Krysser fingre for at du heller får en pos test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #520 Del Skrevet 21. desember 2014 Det er så koselig å lese i graviditetsdagbøkene deres, men nå begynner jeg å føle at jeg henger laaaangt bak. Dere har jo alle snart termin! Syns vi nettopp var mange av oss på prøvedagbøkene jeg. Føltes som jeg er den eneste som er igjen her, med alle de nye :/ heh.. ååh vil også få det til snart! Vil snakke om baby forberedelser og termin osv. Lei av å ta tester og vente og ja.. jeg er jo så klar!!! Neste jul vil jeg være mamma til en liten en. Jeg vil at denne jula skal være den siste jula uten barn! Negativ eltest igjen i dag så da er jeg 1 dpo i morra! Woho! Fikk skyggestrek på gtesten i dag også.. og den kommer så fort! I løpet av 15 min er den synlig. Dritt. Håper ikke det påvirker sjansene til å bli gravid. Syns dessuten det er litt rart at jeg har rest hcg i meg enda, når jeg mistet så tidlig! Bare 4+2.. dt er jo nesten som en forsinket mens bare. Teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå