Gå til innhold

Holloweenparty. "Ubudne" gjester, hva nå..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Min datter inviterte sine klassevenniner til fest. Tenkte meg ikke om og inviterte til jentefest i en felles melding til foreldre. Da skrev jeg ikke navnet på den som var invitert men skrev hvem som inviterte i jentefest. Nå har jeg fått et par svar med: Jentene gleder seg, de kommer...

Skjønner jo at jeg uttrygte meg litt dårlig, men tenkte ikke på at disse jentene i klassen hadde storesøstre som ville bli med...

Er kun tre stykk som har det, så blir ikke mange ekstra.

Har ikke store problemer med det jeg, men så er det det at de kanskje ikke syns det er så gøy. Jenta mi går i 1.kl og den største jente går i 4.kl. og to i 3.kl.

Skal jeg varsle om det, eller bare si at siden klassa hadde så lite jenter så bedde vi også deres søstre.

Føler jo at dette er en rettferdig måte å be inn på, er mange fra andre klasser som ikke er bedt. Hva ville dere ha gjort..??



Anonymous poster hash: 85435...d5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke u-invitert i etterkant hvertfall... Er det snakk om 2-3 stk så går det vel bra? Litt trist for de søsknene det er snakk om, hvis de gleder seg til å dra på halloween med lillesøster og ikke får komme likevel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at foreldrene til disse jentene automatisk tror at storesøsken er invitert i jentefest hos lillesøsters klassevenninne.... Når det er sagt, jeg ville sagt fra om at det er en jenteklassefest, for det kan være at de "uinviterte" føler seg utenfor når de kommer og oppdager at det faktisk er tilfellet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart att foreldrene ikke forstår att invitasjonen gjaldt kun den jenta som går i ditt barns klasse.

Anonymous poster hash: ba89b...a88

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville ikke u-invitert i etterkant hvertfall... Er det snakk om 2-3 stk så går det vel bra? Litt trist for de søsknene det er snakk om, hvis de gleder seg til å dra på halloween med lillesøster og ikke får komme likevel?

Ikke tenkt til å ikke la de komme, men litt redd for at de blir skuffet om de tor det er for alle...

Men vil ikke la de bli skuffet ved å si de ikke får komme.

Jenta mi er venn med alle, så kan være det som gjør det og. Leker med disse jentene på SFO. ER en liten skole. med ca 20 elever i hvert trinn.

Og ja som sagt, det går bra. Snille jenter alle. '

TS

Anonymous poster hash: 3701d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel gjennomsiktig fest?

Anonymous poster hash: b961a...b62

???

Anonymous poster hash: 3701d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at foreldrene til disse jentene automatisk tror at storesøsken er invitert i jentefest hos lillesøsters klassevenninne.... Når det er sagt, jeg ville sagt fra om at det er en jenteklassefest, for det kan være at de "uinviterte" føler seg utenfor når de kommer og oppdager at det faktisk er tilfellet.

De leker sammen på SFO og er liten skole. Sikkert derfor de ikke tenkte mer over det. Men som sagt, redd de blir skuffet av at det ikke er flere stor.

Kan som sagt si det til foreldreat det er bare jentene i klassen og deres søske som er invitert slik at de ikke blir så skuffet over få store...

TS

Anonymous poster hash: 3701d...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er til info bare 6 jenter i denne klasse. Så er jo bare fint om det blir med flere.

Litt synd om noen andre fra de større klassene syns dette blir urettferdig da. Men var jo ikke meningene..

TS



Anonymous poster hash: 3701d...69e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???

Anonymous poster hash: 3701d...69e

AB burde heller skrevet "hul fest" - det står nemlig HOlloween ;)

Anonymous poster hash: 6ecb9...ef1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB burde heller skrevet "hul fest" - det står nemlig HOlloween ;)

Anonymous poster hash: 6ecb9...ef1

Er klar over dette, så det etter det var postet. Da får jeg ikke endret som AB bruker...

Har blitt flere skrivefeil, men går ut i fra at dere skjønner det likevel. Menneskets hjerne er utrolig slik. I hvert fall de aller fleste.......

TS

Anonymous poster hash: 3701d...69e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klar over dette, så det etter det var postet. Da får jeg ikke endret som AB bruker...

Har blitt flere skrivefeil, men går ut i fra at dere skjønner det likevel. Menneskets hjerne er utrolig slik. I hvert fall de aller fleste.......

TS

Anonymous poster hash: 3701d...69e

Ja, det gjør jo ingenting å skrive litt feil en gang i blant, ei heller gjør det noe å le av språklige morsomheter når de plutselig dukker opp :)

Anonymous poster hash: 6ecb9...ef1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De leker sammen på SFO og er liten skole. Sikkert derfor de ikke tenkte mer over det. Men som sagt, redd de blir skuffet av at det ikke er flere stor.

Kan som sagt si det til foreldreat det er bare jentene i klassen og deres søske som er invitert slik at de ikke blir så skuffet over få store...

TS

Anonymous poster hash: 3701d...69e

Ja du er jo ikke pliktig å invitere absolutt alle, selv om skolen er liten:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gitt beskjed til de det gjelder, at de er hjertelig velkomne, men at det er hovedsaklig 1.klassinger til stede. Og at de eneste andre som kommer er søsken til førsteklassingene. Så slipper de, som du sier, at de kommer og føler seg veldig utenfor siden de er de eneste eldre som er der.

Veldig mange eldre barn setter pris på ting som de yngre gjør, men som de selv har sluttet med fordi de har blitt "for store". Når de andre jentene i klassen ikke er til stede så kan det godt være at disse jentene storkoser seg med å gjøre "barnslige ting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Litt rart att foreldrene ikke forstår att invitasjonen gjaldt kun den jenta som går i ditt barns klasse.

Anonymous poster hash: ba89b...a88

For ikke å snakke om at de ikke sjekker det opp med avsenderen (dvs ts) før de sprer ordet til jentene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det blir jo litt surt om disse store prater om det til resten av jentene i klassen sin da, og så blir det bare dumt... Men neste gang for jeg huske å skrive jentene i kl.x, men tenkte ikke at det kunne misforstås....

:jolie:

TS

:plystre:

Anonymous poster hash: 3701d...69e



Anonymous poster hash: 3701d...69e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenker for mye ts! Bare gjennomfør festen. Ikke noe som er urettferdig for de store eller deres klassevenninner. Det blir sikkert kjempekoselig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest blir det :-) Bare redd de blir skuffet, men sendte de en melding om dette og om hvem som kom, så får de velge selv. Skrev at det var noen store siden de var så få i klasse, men at ikke alle i den klassen da var bedt..

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...