Gå til innhold

Hvor mange cm. ac kuken er inni deg når du har sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker som regel å stappe inn kukken og tegne en svart strek rundt. Så måler jeg å mye som har vært inne.:-)

Ja, det er tross alt det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kvinner er litt redd for å svare på akkurat denne tråden, fordi de er redd for å være for vid eller dyp.:)

Min kommer nøyaktig 15 cm ca inni hun jeg er med nå. Den minste var kanskje 13 cm dyp, og største var 19 cm dyp.:) Så det varierer jo en del, akkurat som mannen.:)

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Kan jeg spørre hvordan du vet hvor dype de var/er???

Snakker vi dildolinjal, evt har du tegnet/tatovert inn cm -mål på utstyret ditt? Ekkolodd?

Anonymous poster hash: f0e05...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel å stappe inn kukken og tegne en svart strek rundt. Så måler jeg å mye som har vært inne.:-)

Takk for tipset.

Jeg begynte å tenke på å stikke bort og tatovere inn en måleskala på kukryggen, men problemet lot seg jo løse enklere.

:-/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du vet hvor dype de var/er???

Snakker vi dildolinjal, evt har du tegnet/tatovert inn cm -mål på utstyret ditt? Ekkolodd?

Anonymous poster hash: f0e05...ac7

Når pikken min er 19 cm, så er det lett å beregne hvor mye som er utenfor, når man ser ned mens kuken er helt inni jenta.:) Men blir jo ikke helt nøyaktig, men ganske.:)

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye av en penis bruker du å ha inni deg når du har sex? Det er ofte snakk om penisstørrelse osv.., men jeg er interessert i hvor mange cm kvinner har inni seg, for det er jo sjeldent hele penisen brukes. Anonymous poster hash: 475bf...c9e

å

Er det sjelden at hele penisen brukes?

Det var nytt for meg. Jeg tror ikke jeg hadde likt sex der bare deler av penisen var i bruk, da mister man jo mye av stimuleringen.

Men som du skjønner, så er mitt svar at jeg bruker å ha hele penisen inne i meg. Og dermed vet jeg også antall cm, som er 22.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å

Er det sjelden at hele penisen brukes?

Det var nytt for meg. Jeg tror ikke jeg hadde likt sex der bare deler av penisen var i bruk, da mister man jo mye av stimuleringen.

Men som du skjønner, så er mitt svar at jeg bruker å ha hele penisen inne i meg. Og dermed vet jeg også antall cm, som er 22.

Hadde likt å vært med ei jente der jeg kunne få inn hele penisen. Har aldri skjedd meg før desverre..

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å

Er det sjelden at hele penisen brukes?

Det var nytt for meg. Jeg tror ikke jeg hadde likt sex der bare deler av penisen var i bruk, da mister man jo mye av stimuleringen.

Men som du skjønner, så er mitt svar at jeg bruker å ha hele penisen inne i meg. Og dermed vet jeg også antall cm, som er 22.

Hei, takk for svar. :) Har du mange barn?

Anonymous poster hash: 475bf...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri målt penisen hans, men den er veldig liten og søt ( :fnise:) Det passer meg utmerket, for da kan han peise på som bare det, og jeg liker å kjenne at han tar i :lur:



Anonymous poster hash: ebefc...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har målt penisen hans 2 ganger fordi jeg ville ha en dildo i samme størrelse. Han var 11cm den ene gangen og 13 cm andre gangen . Han tar hele penis inn i meg under samleie .

Anonymous poster hash: d0f78...eb4

Men du måler da ikke samtidig som han er inni deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar. :) Har du mange barn? Anonymous poster hash: 475bf...c9e

Nei, jeg er dessverre barnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at kjæresten min har 18 cm, men har aldri tenkt over hvor mange cm som går inn. Men tror ikke jeg er 18 cm dyp, kjennes i hvert fall ikke slik ut. Men vet jo aldri, man utvider seg jo litt under sex også.

Anonymous poster hash: bd3b6...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker...........har aldri hatt målebånd inni meg for å sjekke hvor mye som går inn.

Men, han er sånn ca 20cm grovt regna, og jeg kjenner ballene klasker meg på rumpeballene når han støter inn, så da regner jeg med at hele kuken er inne.

Er ikke så god i matte, men hvis man tar 20 og ganger med en X-ukjent og en i mente så kan man kanskje finne svaret.



Anonymous poster hash: 21c75...23b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg er dessverre barnløs.

Har det en sammenheng med at du kan få en så stor penis inn i deg?

Anonymous poster hash: 475bf...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du vet hvor dype de var/er???

Snakker vi dildolinjal, evt har du tegnet/tatovert inn cm -mål på utstyret ditt? Ekkolodd?

Anonymous poster hash: f0e05...ac7

Trådens beste. :hoho:

Anonymous poster hash: 6c5c2...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har det en sammenheng med at du kan få en så stor penis inn i deg? Anonymous poster hash: 475bf...c9e

Nei. jeg har helt normal anatomi, hvis det er det du spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig.

Nei det er jo et intressant spørsmål, siden jenter er så forskjellig.:) Noen er bare 13 cm dyp, mens jeg har hørt ei her inne si hun var 24 cm dyp, så det varierer i stor grad som med gutter. Er nok derfor noen menn er utstyrt med mindre og noen større. En stor må jo til for å "fylle" ei som er vid og lang innvendig, mens små passer best med jenter som er trang og kort.:) Bra det finnes variasjon, hvis ikke hadde det blitt kjedelig. Men håper jeg kan finne ei jente der jeg kan peise inn hele min uten at det blir smertefult.:) Var ingen av de jeg har vært med som jeg kunne ta den helt inni desverre.:/

Anonymous poster hash: b4a85...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...