Gjest Blondie65 Skrevet 26. oktober 2014 #41 Skrevet 26. oktober 2014 Jeg synes at trådstarter har fått nok oppmerksomhet rundt selvskadingen sin nå og vet også hvor gode råd og hjelp finnes.
Gjest Terra. Skrevet 26. oktober 2014 #42 Skrevet 26. oktober 2014 Sydd et sår på søndag og i går begynte det å gjøre veldig vondt. Sånn at jeg ikke fikk sove fordi det var smerter i det. I dag er det litt mer rødt rundt såret enn det var i går og det kommer grønt/gult puss ut når jeg trykker på det. Smertene er ekstreme, kjenner det hele tiden. Det er litt hevelse og har ingen følelse der, det hadde jeg så og si ikke fra før av heller, men vet ikke om det spiller noen rolle uansett da. Har sydd endel sår før og det har aldri vært sånn som dette. Har ett til sydd sår men det gjør ikke vondt, er bare litt rødt. Jeg vil ikke løpe på legevakta med mindre det nødvendig, ja, det gjør veldig vondt, og skulle gjerne ha fått ut stingene med engang!Anonymous poster hash: 65b02...8a6 Du må komme deg til legen din, dette høres ut som betent!
Gjest Tekola Skrevet 26. oktober 2014 #43 Skrevet 26. oktober 2014 Tråden er ryddet for krenkende utsagn, samt svar til dette. Jeg velger å stenge tråden, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du får her inne. Oppfordrer deg til å ta kontakt med fastlegen din, eller å ringe legevakttelefonen. Tekola, mod.
Fremhevede innlegg