Gå til innhold

Kjedelig å gå hjemme...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 10 cirka, har en jobb som er uforenlig med graviditet. Vi må faktisk passe på og ta gravitester med jevne mellomrom for å være sikker. Jeg tryglet og ba om omplassering til kontorsektoren, men sjefen mente jeg skulle ha svangerskapspenger i stedet, og da ble det sånn. Skulle ønske man hadde krav på omplassering i stedet, for det er så drita kjedelig å gå hjemme!

Har tvillinger på 2 år, og jeg føler ikke at jeg kan holde de hjemme fra barnehagen hver dag fordi jeg kjeder meg...Noen ganger har jeg en av dem hjemme for litt alenetid, det er superkoselig. Men jeg får nesten litt panikk av å tenke på at jeg skal gå hjemme i over et halvt år uten å gjøre noe, det er litt bortkasta penger, siden jeg fint kan jobbe, men ikke i den jobben jeg har. Jeg prøver å fylle dagene med husarbeid, matlaging/baking, noe håndarbeid, trening, har meldt meg opp på noen kurs på Coursera og edX, men fortsatt er det mange timer igjen av dagen å fylle før ungene skal hentes og mannen kommer hjem.

Noen som er eller har vært i samme situasjon, som har noen oppmuntrende ord til en som kjeder vettet av seg?

Anonymous poster hash: a4578...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solstråla88

Er ikke i helt samme situasjon men jeg er sykemeldt pga bekkenløsning, men kunne fint jobbet om det ble tilrettelagt for meg, noe ikke bedriften jeg jobber ikke ønsker. Jeg har vært sykemeldt siden jeg var 12+3, og jeg holder på å kjede meg i hjel.. Heldigvis har jeg ei venninne som også er sykemeldt for tiden, så vi har litt og finne på sammen. hvis du er i god form kan du jo begynne å gå litt turer i skogen feks, evt begynne å trene eller bake. Spørs jo selvfølgelig på interessene dine men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan melde deg som frivillig, være med barnehagen på turer, hjelpe eldre med data, være besøksvenn på et sykehjem eller liknende, dersom du synes dagene mangler innhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så nysgjerrig på hva jobben din går ut på jeg nå, lyst til å fortelle? :)

Jeg er ikke TS, men jeg jobber på lab, og får ikke jobbe om jeg er gravid.

Anonymous poster hash: b962d...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...