Gå til innhold

hår nedentil - turn off?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, til hår på menn! Overalt! Alle plasser! :rodmer:

Nei,til hår på meg sjølv.

Hvorfor ikke på kvinner også ? Jeg synes det er herlig befriende og sexy med kvinner som lar det gro fritt både nedentil,under armene,på legger og lår :) Ingenting slår en fyldig og frittvoksende busk,enten det er "her eller der" på kroppen !

Videoannonse
Annonse
Gjest Jon blund
Skrevet

litt vellstelt busk gjør igen ting. Jungel er jeg ikke så fan av.

I forhold gjør det ingenting at hun har hår, også jungel men greit at man barberer det vekk i blant for en forandring også-

Skrevet

Dette er vel tida på året for å la alt gro,er det ikke ?

• Liker 1
Skrevet

Hår på ham og hår på meg. Ekte, primitivt.

• Liker 1
Skrevet

Med hår! Naturlig og ekte.

Anonymous poster hash: 9abf2...2b3

Skrevet

Hår på ham og hår på meg. Ekte, primitivt.

Nettopp ! Sånn skal det være !

Skrevet

Nettopp ! Sånn skal det være !

:Nikke:

Skrevet

:Nikke:

Går du for full busk også da ?

Skrevet

Går du for full busk også da ?

Tja...kan vel ikke si at jeg naturlig har så mye buskvekst, men det jeg har, får være der. Hender jeg stusser litt med saksa når det lugger.

Skrevet

Tja...kan vel ikke si at jeg naturlig har så mye buskvekst, men det jeg har, får være der. Hender jeg stusser litt med saksa når det lugger.

Hmm,må bare si at det høres herlig ut ! Skamsexy med naturlig vekst,både her og der ;)

Skrevet

Hmm,må bare si at det høres herlig ut ! Skamsexy med naturlig vekst,både her og der ;)

Naturlig er sexy. Vi er jo skapt til å tenne på det ekte, og ikke plastikk og rare trender. Hadde jeg hatt kraftig hårvekst ville jeg vært en bamsemor på vinteren. I stedet kan man vel si at jeg er dekket av et lag med silke.

• Liker 1
Skrevet

Hva kan man si. Jeg har ikke noe imot hår. Og jeg er lat, så jeg gidder ikke shave støtt. Men når det gjelder sex er det noe helt annet. Det ER bedre, for min del, uten hår, på meg selv. Og det er vel der det ligger, man burde jo egentlig drite oppi hva andre syns og heller fokusere på hva som gir det beste for en selv.

Skrevet (endret)

Har du noen gang sett et barns underliv? Seriøst? Sammenligning som det du driver med, er noe av det dummeste jeg vet. Ser du ikke forskjell på en naken voksen kvinne, og et barn, så mangler du noen helt naturlige og normale referanserammer.

Jeg har selvsagt sett et jentebarns underliv. Og seriøst? Men mindre en ikke har indre kjønnslepper som syns, så ligner det litt for mye ja. Det er ekkelt. Og våg ikke kalle meg pedofil av den grunn!!

Endret av Kontormus
  • Liker 2
Skrevet

Får soppinfeksjon når jeg er barbert.....

Anonymous poster hash: ab2f6...f05
Skrevet

Får soppinfeksjon når jeg er barbert.....

Anonymous poster hash: ab2f6...f05

En GOD grunn til å la det være naturlig,hårete og sexy der nede ;)

Skrevet

Jeg liker å være glattbarbert, men typen har ikke noe imot litt hår, han syns faktisk det er digg. Men glattbarbert er helt klart å foretrekke ;)

Skrevet

Jeg tar bort alt, har alltid gjort det (siden jeg var ungdom)

Liker at menn ikke er spesielt hårete der nede, spesielt hvis man skal leke. Tenker at menn også liker at det ikke er så mye busk nede når de skal gå med ;)

Men TS , kan hende at du føler det slik først når du barberer deg. Er uvant og kroppen må få tid til og vende seg. Klør gjør det alltid i starten. Husk og bruk truser med bomull :)

Ikke bruke såpe og skifte truse hver dag. Kroppen blir mere utsatt for bakterier når man er glattbarbert :)

Så går det nokk seg til skal du se.. :)

Skrevet

Jeg gjør litt forskjellig, har ikke så sterk hårvekst nedentil så det klarer aldri å vokse seg vildt samme hvor lenge det vokser av seg selv.

På menn liker jeg litt hår nedentil, jeg skal være sammen en MANN ikke gutt som er glatt barbert, det ER turnoff for meg.

Signerer!

Anonymous poster hash: 03823...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...