Gå til innhold

hår nedentil - turn off?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har og kuttet ut den der barberinga, akkurat nå gror det fritt over alt :danse::fnise:

Ble så drittlei alt "presset". Jeg er singel, det er vintersesong og hvem bryr seg egentlig ?

Når det blir sommer så shaver jeg sikkert legga og under armene, kansje jeg stusser busken etc men er så befriende å ha kommet dit at jeg ikke bryr meg om hva andre syns :biggrin:

Nei la håra gro og vinteren komme :tree::bolledeig:

Huff, må bare le litt av de kommentarene som at "åh er så befriende med full busk, driter i hva andre mener osv.." Man kan da foretrekke glattbarbert uten å måtte gjøre det pga andre! Jeg foretrekker glattbarbert på meg selv, ikke full busk.

Anonymous poster hash: 16aaa...df7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glattbarbert er kjedelig og usexy (og gir nesten pedoassisasjoner)

Dette synes jeg er MYE mere opphissende:

http://fap.to/images/full/53/870/870320053.jpg

Anonymous poster hash: 0ea27...347

Slik er det hos meg, altså ikke bekkmørkt.

bruker å ta bikinilinjen før jeg hopper til køys med noen, og trimmer ned litt.

Så det blir veldig likt som på det bildet, bortsett fra at jeg har ikke så fin kropp da.

TS

Anonymous poster hash: 85910...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må bare le litt av de kommentarene som at "åh er så befriende med full busk, driter i hva andre mener osv.." Man kan da foretrekke glattbarbert uten å måtte gjøre det pga andre! Jeg foretrekker glattbarbert på meg selv, ikke full busk.

Anonymous poster hash: 16aaa...df7

Det at DU foretrekker glattbarbert, det er jo en helt annen sak :D Alle får lov til å ha det slik som de vil.

Men, hva menn tiltrekkes av er noe annet.

TS

Anonymous poster hash: 85910...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har og kuttet ut den der barberinga, akkurat nå gror det fritt over alt :danse::fnise:

Ble så drittlei alt "presset". Jeg er singel, det er vintersesong og hvem bryr seg egentlig ?

Når det blir sommer så shaver jeg sikkert legga og under armene, kansje jeg stusser busken etc men er så befriende å ha kommet dit at jeg ikke bryr meg om hva andre syns :biggrin:

Nei la håra gro og vinteren komme :tree::bolledeig:

Dette var hyggelig lesnining,Missi :) Skulle vært mange flere damer som deg...!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på fitta må det være.

Hårløse tisser får være noe barna har.

Ja jeg skrev tiss! Det er det barn har;-).

Turn-off med hårløst kjønn synes jeg da.

Har du noen gang sett et barns underliv? Seriøst? Sammenligning som det du driver med, er noe av det dummeste jeg vet. Ser du ikke forskjell på en naken voksen kvinne, og et barn, så mangler du noen helt naturlige og normale referanserammer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor mange synes at hår er noe negativt....har ikke alle kjønnshår da ????



Anonymous poster hash: 53dbf...068
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For egen del liker jeg følelsen av å være glatt overalt. Problemet mitt er at jeg har hud som ikke liker det. Frem til jeg får råd til laser på legger, armhulen og bikinilinjen barberer jeg. Armhulene hver gang jeg dusjer, legger når jeg føler det har blitt for langt, mellom beina alt ettersom. Kjæresten min har null problemer med hår på en damekropp, men samtidig tenker jeg selv: dersom han ikke hadde likt det, hadde jeg fortsatt ikke brydd meg. Jeg barberer meg ikke for noen andre enn meg selv. Å la seg dominere av andre enn deg selv blir jo for dumt. Personlig kan jeg legge til at jeg tenner ikke på damer med hår i armhulen eller legger. Det er min personlige preferanse, men hva andre gjør bryr jeg meg egentlig ikke noe om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å barbere med nedentil. Aldri likt å være glattbarbert (to første gangene endte med soppinfeksjon). Kan ha vært en tilfeldighet, eller så kan barberingen være årsaken.

I flere år stusset jeg, pyntet litt på busken. Men det førte til en stram lukt og om jeg tok for mye.. soppinfeksjon.

Jeg har nå sluttet helt. Ingen infeksjon, null kløe, ingen lukt...

Men, er redd for at menn skal synes at det er usexy med hår. Tørr ikke å finne meg en mann, er redd for at han skal synes jeg er ekkel.

Jeg er heldig, får ikke en stor busk som står i alle kanter. Man ser rett hjem, har veldig lite hårvekst (leggene og underarmene blir veldig lite og tynt etter flere måneder uten barbering).

Fant et bilde som viser hvordan det ser ut:

http://attpaaklatt.blogspot.no/2014/02/nice-not-having-to-think-about-shaving.html

Slik er det etter 6 måneder uten barbering under armene (lengste jeg har gått uten å barbere.) bare litt lysere, fordi mine hår blir brun med mye lyse brunt også.

Anonymous poster hash: 85910...e7a

Du er komfortabel med slik du er. Da finner du en mann som også er komfortabel med slik du er.

Selv foretrekker jeg kvinner som barberer seg men kan ikke tenke meg å si nei til en person man blir veldig glad i fordi hun ikke barberer seg. Skal være helt ærlig, hår er ikke min greie, kan godta en velfrisert mus, men hår under armene osv er turn off. Men, "problemer" er til for å løses.

Velg en mann som liker deg slik du er :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på fitta må det være.

Hårløse tisser får være noe barna har.

Ja jeg skrev tiss! Det er det barn har;-).

Turn-off med hårløst kjønn synes jeg da.

Det er greit med ulike preferanser, men den evige sammenligningen med barn blir rett og slett for dum. Alle oppegående folk kan se at det er store forskjeller på kjønnet til en liten jente og en voksen kvinne som vokser/barberer seg.

At enkelte hevder at det er "pedotendenser" å like at kvinner er barbert nedentil blir like meningsløst som om man overfører dette til barbering av legger, armhuler osv. De fleste menn forbinder glatt og myk hud med femininitet og hår med maskulinitet, og som heterofil mann er det dermed naturlig å foretrekke det førstnevnte - uten at dette er grunnlag for å stille absolutte krav til partner.

Anonymous poster hash: 86e1c...aa2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit med ulike preferanser, men den evige sammenligningen med barn blir rett og slett for dum. Alle oppegående folk kan se at det er store forskjeller på kjønnet til en liten jente og en voksen kvinne som vokser/barberer seg.

At enkelte hevder at det er "pedotendenser" å like at kvinner er barbert nedentil blir like meningsløst som om man overfører dette til barbering av legger, armhuler osv. De fleste menn forbinder glatt og myk hud med femininitet og hår med maskulinitet, og som heterofil mann er det dermed naturlig å foretrekke det førstnevnte - uten at dette er grunnlag for å stille absolutte krav til partner.

Anonymous poster hash: 86e1c...aa2

Har du noen gang sett et barns underliv? Seriøst? Sammenligning som det du driver med, er noe av det dummeste jeg vet. Ser du ikke forskjell på en naken voksen kvinne, og et barn, så mangler du noen helt naturlige og normale referanserammer.

Enig med disse innleggene. Jeg synes det heller vitner om pedotendenser dersom en synes at et barns underliv og en kvinnes glattbarberte underliv er det samme.

Anonymous poster hash: 76a45...caf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor forskjell egentlig. Liker begge alternativene, noen ganger glattbarbert, andre ganger litt hår.

Men tjo og hei for fullt buskas, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at DU foretrekker glattbarbert, det er jo en helt annen sak :D Alle får lov til å ha det slik som de vil.

Men, hva menn tiltrekkes av er noe annet.

TS

Anonymous poster hash: 85910...e7a

Menn er jo forskjellige de også da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hår må det være, men ikke full urskog.
Glattbarbert blir for lolita for meg.Føler at det blir litt pedo.



Anonymous poster hash: 19cde...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her taes alt, uten unntak. Føler meg ikke komfortabel med hår :vetikke:

Hvordan mannen ser ut, får være opp til han. Men han kan glemme å få oppmerksomhet fra tungen/munnen min på ballene sine hvis han har full bush!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan bare svare for meg selv. Glattbarbert! Da er den mest delikat i mine øyne. Det samme gjelder meg selv. Oralsex sitter ikke like løst hos fruen når det er masse hår på meg nedentil. Jeg er heller ikke like klåfingrete når det er masse hår der. Ei heller vil jeg ende opp med hår i munnen.

Det er også en befriende følelse å bli kvitt hår der nede. Har ofte stått i en fellesdusj på badesenteret her. Da har jeg tenkt for meg selv hvem som har dame og ikke i dusjen. De som ikke har dame i min teori. Ser ut som han trommisen i muppet-show. Masse hår og en nese som stikker ut midt i busken.

Endret av Alexander
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør litt forskjellig, har ikke så sterk hårvekst nedentil så det klarer aldri å vokse seg vildt samme hvor lenge det vokser av seg selv.

På menn liker jeg litt hår nedentil, jeg skal være sammen en MANN ikke gutt som er glatt barbert, det ER turnoff for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått et kjempeproblem om jeg ble sammen med en fyr som foretrakk glattbarbert overalt, til enhver tid. Selv har jeg ikke et så sterkt forhold til kjønnshår at jeg ikke er villig til å tilpasse sveisen til en kjærestes preferanser, men huden min er så ømfintlig at jeg hadde slitt big time med å holde underlivet helt glatt.



Anonymous poster hash: ea1ed...889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...