volvo22 Skrevet 11. november 2014 #42 Skrevet 11. november 2014 Full urskog,kraftig hårvekst og uten noe stussing er det mest sexy som finnes
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #43 Skrevet 11. november 2014 Full urskog,kraftig hårvekst og uten noe stussing er det mest sexy som finnes Noe sier meg at du hadde trivdes bedre på 60-tallet Anonymous poster hash: 86e1c...aa2
volvo22 Skrevet 11. november 2014 #44 Skrevet 11. november 2014 Noe sier meg at du hadde trivdes bedre på 60-tallet Anonymous poster hash: 86e1c...aa2 Hehe,godt mulig det ja....for nå for tiden tror jeg man skal lete lenge etter naturlig hårete damer,desverre
Gjest KateW Skrevet 11. november 2014 #45 Skrevet 11. november 2014 Kanskje dersom du begynte med å se etter ei dame du faktisk liker først, så kan dere bli enige om en underlivsfrisyre etterhvert. Mange kvinner ønsker å tilfredsstille partners tenningsmønster. Men dersom det eneste du ønsker er ei hårete fitte uavhengig av hvem den sitter på, så tror jeg du må vente ei stund... 4
Gjest brutal_mann Skrevet 11. november 2014 #46 Skrevet 11. november 2014 Ja takk til variasjon. Alltid glatt blir kjedelig i lengden. Alltid hår blir kjedelig i lengden. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #47 Skrevet 11. november 2014 Det er som med alt annet: folk har forskjellige meninger om det. Jeg må vel selv finne meg en mann som ikke har noe i mot litt hår nedentil da jeg ikke føler meg komfortabel med å være glattbarbert. Jeg har prøvd flere ganger og hver gang ender jeg opp med å hate hvordan det ser ut. Jeg har ikke så veldig "voksne" kjønnslepper og føler jeg ser ut som et barn hvis jeg er helt hårfri, så det har jeg slutta med. Anonymous poster hash: 3b3b7...f4b 1
volvo22 Skrevet 11. november 2014 #48 Skrevet 11. november 2014 Det er som med alt annet: folk har forskjellige meninger om det. Jeg må vel selv finne meg en mann som ikke har noe i mot litt hår nedentil da jeg ikke føler meg komfortabel med å være glattbarbert. Jeg har prøvd flere ganger og hver gang ender jeg opp med å hate hvordan det ser ut. Jeg har ikke så veldig "voksne" kjønnslepper og føler jeg ser ut som et barn hvis jeg er helt hårfri, så det har jeg slutta med. Anonymous poster hash: 3b3b7...f4b Hvorfor ikke satse på full busk da ?
miramis Skrevet 11. november 2014 #49 Skrevet 11. november 2014 Nei takk til hår under armene, ja takk til hår mellom beina. (Ikke ut forbi lysken!) Hvorfor det ene og ikke det andre?
Gjest brutal_mann Skrevet 11. november 2014 #50 Skrevet 11. november 2014 Hvorfor det ene og ikke det andre? Fordi jeg liker det slik. Hvorfor jeg liker det slik, det aner jeg ikke, og bryr meg ikke særlig om. Jeg bare fronter mine egne preferanser.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. november 2014 #51 Skrevet 11. november 2014 Ja, til hår på menn! Overalt! Alle plasser! Nei,til hår på meg sjølv.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #52 Skrevet 11. november 2014 Ta det med to, i motsetning til damer, så sluker vi menn alle hårene mens vi slikker i ren nytelse. Menn nyter sex såpass mye at det ikke er noe ekkelt. Anonymous poster hash: a626a...69c
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. november 2014 #53 Skrevet 11. november 2014 (endret) turn off så einig! Det krymper seg langt inni sjela mi når eg les slike ord. Det norske språket blir utvatna så til dei grader. når eg les dett om att ser eg at vedkommande eg siterte ikkje hadde samme tanke rundt språket vår. han/ho svarte berre på spørmsålet Endret 11. november 2014 av Stjerner og planeter
guttemann Skrevet 11. november 2014 #54 Skrevet 11. november 2014 Jeg må innrømme at armhulehår synes jeg er ganske ekkelt på jenter. Men det er sikkert noe som er tillært det også, og kanskje noe man kan bli vant til. Men i utgangspunktet litt turn off. "Hår nedentil" (flott formulering ) synes jeg er flott og fint, bedre enn glattbarbert. Det kan sikkert bli for mye hår til at oralsex blir veldig praktisk, men har aldri møtt på et stort, helt utrimmet, buskas.
Cowboy Lotte Skrevet 11. november 2014 #55 Skrevet 11. november 2014 Man skal ikke barbere seg noen steder. Hår er en gave fra gud. :-)
Uredd Skrevet 11. november 2014 #56 Skrevet 11. november 2014 Gud? Sikker på at det ikke var han i kjelleren som delte ut pels her og der?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #57 Skrevet 12. november 2014 Kanskje dersom du begynte med å se etter ei dame du faktisk liker først, så kan dere bli enige om en underlivsfrisyre etterhvert. Mange kvinner ønsker å tilfredsstille partners tenningsmønster. Men dersom det eneste du ønsker er ei hårete fitte uavhengig av hvem den sitter på, så tror jeg du må vente ei stund... Tror ikke det nødvendigvis handler om å "tilfredsstille sin partners tenningsmønster", men heller at vi mennesker er vanedyr og at man når man prøver noe nytt faktisk kan oppdage at man trives med det . Anonymous poster hash: 8a9c4...82b
Gjest KateW Skrevet 12. november 2014 #58 Skrevet 12. november 2014 Den var mest til Volvo, som synes å kun være opptatt av mengden hår, ikke på selve dama... 3
solch Skrevet 14. november 2014 #59 Skrevet 14. november 2014 HAN likte ikke da jeg var helt glattbarbert, og ba meg spare til en tynn veiviser. Skal jeg prate for meg selv, så synes jeg det er turn-off med en ubehandlet skog. På menn også. Jeg vil ikke det skal være hår på baller og overalt, det er ikke så kult å få masse kjønnshår i munnen vær gang man skal gi en bj. Men kan godt være igjen en liten dusk over penis. Ville iallefall barbert meg rundt fitteåpningen, kjønnsleppene og rompehullet, men hår på selve venusberget kan jo være litt kos.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #60 Skrevet 14. november 2014 Hva feiler det noen menn? Ikke barber og vær fri for soppinfeksjoner og annet drit som følger med. Heller hår enn lukt og drit mener jeg!Anonymous poster hash: e036b...4f2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå