Gå til innhold

Spm om renselsen (næsty detaljer)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge varte renselsen for dere? Når kom blødningen etter skorpa til morkaka? Jeg fødte for tre uker siden nå. Når jeg dusja i går og skulle vaske meg nedentil så jeg at det var noe svart som stakk ut. Jeg måtte bare kjenne etter og det var en svææær tykk pølse med størkna blod som jeg kunne dra ut. Etter dette kommer det nesten ingenting, bare litt blodig slim liksom! Kan dette ha vært fra skorpa til morkaka, eller er det alt for tidlig? Hadde dere en pause fra blødningene til det starta igjen?

Anonymous poster hash: bfa91...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig vanlig ut;) jeg hadde også noen sånne blodannsamlinger som kom ut etterhvert. Varte vel ca 4 uker for meg men kom og gikk litt i ettertid så totaltid på 6-7 uker

Anonymous poster hash: 37c38...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes veldig vanlig ut;) jeg hadde også noen sånne blodannsamlinger som kom ut etterhvert. Varte vel ca 4 uker for meg men kom og gikk litt i ettertid så totaltid på 6-7 uker

Anonymous poster hash: 37c38...bab

Samme her!

Anonymous poster hash: 9a5ef...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djesus f christ, glemmer at dette er et kvinneforum. My bad. Hjelp.



Anonymous poster hash: 4b3df...313
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djesus f christ, glemmer at dette er et kvinneforum. My bad. Hjelp.

Anonymous poster hash: 4b3df...313

Hold deg unna "graviditet og spedbarn" dersom du ikke vil lese ekle ting;) nå var det til og med advarsel i tittelen, så syns ikke veldig synd på deg mister.

Anonymous poster hash: bfa91...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...