Gå til innhold

Date, sex, ikke kontakt, hva skjer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Siden han er opptatt med eksamen så kan du jo bare skrive: Du får si ifra vis du vil treffes igjen snart. (Eller lignende)

Da er det han som må ta det neste steget. :)

Støtter denne, men jeg synes at han kunne takket for daten neste dag eller samme kveld. Merkelig at han ikke tar kontakt.. ja- Du får si at han kan gi et vink når han er ferdig med eksamenstresset om han vil treffe deg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men synes dere ikke at det blir masete å skrive den meldingen også? Vi snakket en del på FB-chatten som sagt onsdag, torsdag og i går.. Men bare om fotball, skole og slike ting. Og jeg hintet liksom til om vi skulle gå på pub og se fotballkamp sammen i går, men da skrev han at det ville han veldig gjerne vært med på, men måtte lese til eksamen i morgen.. Jeg spurte ikke direkte, men han tok vel hintet.. Og derfor syns jeg det virker masete om jeg spør igjen?

Ja, enig i at han kunne takket for daten... Men det kunne kanskje jeg også ha gjort? Eller bør gutten gjøre det? Nå er det jo kvelden før eksamenen hans og jeg har ikke sendt noe... Kanskje jeg skal vente til han er ferdig i morgen og se om han kontakter meg?



Anonymous poster hash: 8b404...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...