Gjest Amortentia Skrevet 24. oktober 2014 #41 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Herregud jeg dåner. Jeg har en ting for menn i slaske-klær. Det er så sexy! Beklager for at jeg bretter ut om alle mine tanker og følelser rundt denne rare fyren. Men jeg kan ikke akkurat snakke med vennene mine om det. Sa at Josh Turner er kjekk en gang, og han er jo bare 36. De for rundt å sa "se, synes du ikke han er deilig? du liker jo gamlinger.", når vi gikk forbi gamlemenn (80+). En typisk kommentar var "du burde jobbe på gamlehjem, du elsker jo at mannfolkene er halvdøde". Redigert: Disse bildene er screenshots. Ser ikke noe i reglene at de er ulovlige her på forumet. Men for ordens skyld, de er fra Episode 38, sesong 23. Ryddet for bilder. Irrlys, mod. Endret 25. oktober 2014 av irrlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 25. oktober 2014 #42 Del Skrevet 25. oktober 2014 Ryddet for bilder som bryter med opphavsretten. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 25. oktober 2014 #43 Del Skrevet 25. oktober 2014 Man er altså "halvdød" før man er førr. Disse venninnene dine har litt å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg