Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #1 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg blir skikkelig kåt på en kjendis jeg ikke liker en gang! Bare jeg hører stemmen hans, så blir jeg kåt. Han har et utsende jeg ikke liker vanligvis. Men det er bare noe med ham. Håvard Bakke heter han, stygg og gammel. men får ikke til å kontrollere det. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2014 #2 Del Skrevet 22. oktober 2014 Når ble Håvard Bakke stygg og gammel? Han er jo hot! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 22. oktober 2014 #3 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg blir skikkelig kåt på en kjendis jeg ikke liker en gang! Bare jeg hører stemmen hans, så blir jeg kåt. Han har et utsende jeg ikke liker vanligvis. Men det er bare noe med ham. Håvard Bakke heter han, stygg og gammel. men får ikke til å kontrollere det. Noen tips? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. oktober 2014 #4 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tips til hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. oktober 2014 #5 Del Skrevet 22. oktober 2014 http://m.youtube.com/watch?v=Nlb0ar8sxUU 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 22. oktober 2014 #6 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) TS Han har jo stemmen til mange kjente barneTV-figurer, kanskje du forbinder han med en barndomsforelskelse? Når ble Håvard Bakke stygg og gammel? Han er jo hot! Etter at han ble med i de dumme vitaepro-reklamene? Redigert: haha så ikke at Britt Banditt hadde linket til akkurat det Endret 22. oktober 2014 av anybody 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 22. oktober 2014 #7 Del Skrevet 22. oktober 2014 Han er ikke stygg og gammel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. oktober 2014 #8 Del Skrevet 22. oktober 2014 Etter at han ble med i de dumme vitaepro-reklamene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #9 Del Skrevet 22. oktober 2014 hjelp der var han på TV'n igjen :'( Hotel cæsar. Gud, der var han faktisk kjekk også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 22. oktober 2014 #10 Del Skrevet 22. oktober 2014 Stygg og gammel? Er du 17, så kan jeg skjønne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nayah Skrevet 22. oktober 2014 #11 Del Skrevet 22. oktober 2014 Stalk han på Facebook og send en melding, neida bare tulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #12 Del Skrevet 22. oktober 2014 Stygg og gammel? Er du 17, så kan jeg skjønne det. Mener ikke stygg-stygg altså. Men han har ikke det utsende jeg vanligvis synes er "pent". Han har jo en sjarm ved seg, pene øyne.. ja det er jo noe bra med han også. Og han er jo gammel, hater at jeg liker eldre menn 30+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. oktober 2014 #13 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) http://m.youtube.com/watch?v=Nlb0ar8sxUU Eller denne? Døden på Oslo S Her er han i alle fall ikke gammel. Edit: Han er slettes ikke gammel, jeg er fire år eldre enn han. Endret 22. oktober 2014 av Perelandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 22. oktober 2014 #14 Del Skrevet 22. oktober 2014 Mener ikke stygg-stygg altså. Men han har ikke det utsende jeg vanligvis synes er "pent". Han har jo en sjarm ved seg, pene øyne.. ja det er jo noe bra med han også. Og han er jo gammel, hater at jeg liker eldre menn 30+ Gammel? Eldre enn deg, mener du vel? Toralv Maurstad er gammel, Håvard Bakke er ikke gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #15 Del Skrevet 22. oktober 2014 Eller denne? Døden på Oslo S Her er han i alle fall ikke gammel. Edit: Han er slettes ikke gammel, jeg er fire år eldre enn han. ok, han er vist som vin, Blir penere med årene. Føler meg så dum!!! Og nei, jeg tuller ikke. Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli tent på en person jeg aldri har møtt før. Var en på bussen også, som gjorde meg utrolig tent. Så han hver dag i flere år. Bare det å se på hender og menn i grå treningsbukse. Å herregud nå kribler det igjen! Føler meg som en kåt tenåring. Har seriøst ikke hatt det slik siden jeg var 15-16 år. Har gått på cipralex i to år, og det har gjort til at jeg ikke blir så tent så ofte som før. Men det er noe med han fyren der, som gjør meg til en kåt tenåring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #16 Del Skrevet 22. oktober 2014 Gammel? Eldre enn deg, mener du vel? Toralv Maurstad er gammel, Håvard Bakke er ikke gammel! haha han er gammel ja. Jeg bruker aldri å si at de jeg "liker" er gammel, fordi jeg liker menn som er 30+ (er 22 selv, og har likt eldre menn siden tenårene.) Får alltid høre "æsj, han er gammel" så derfor har begynt å si det selv, selv om at jeg egentlig ikke ser ham som gammel. Å gud, han i den nye DNB reklamen, han er deilig han! (søk "dnb ungdom" også den første videoen). Stemmen hans (eller voiceover stemmen) er også deilig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. oktober 2014 #17 Del Skrevet 22. oktober 2014 Pelle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 22. oktober 2014 #18 Del Skrevet 22. oktober 2014 Pelle! Ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. oktober 2014 #19 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg fikser det ikke Pelle! Ser for meg TS som Lena 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. oktober 2014 #20 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hva er det du skal ha hjelp til egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg