Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #21 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hva er det du skal ha hjelp til egentlig? Fortell meg at jeg ikke er gal, eller at det er noe feil med meg. Skjønner ikke at det er mulig å være slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. oktober 2014 #22 Del Skrevet 22. oktober 2014 Fortell meg at jeg ikke er gal, eller at det er noe feil med meg. Skjønner ikke at det er mulig å være slik Det viser bare at du er et velfungerende menneske med drifter og behov. Håvard Bakke er jo en kjekk mann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #23 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det viser bare at du er et velfungerende menneske med drifter og behov. Håvard Bakke er jo en kjekk mann. Tusen takk for det. Føler meg som en kåt tenåring. Skammer meg sånn, hvordan er det mulig å tenke slikt om et menneske jeg aldri har møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 22. oktober 2014 #24 Del Skrevet 22. oktober 2014 Tusen takk for det. Føler meg som en kåt tenåring. Skammer meg sånn, hvordan er det mulig å tenke slikt om et menneske jeg aldri har møtt Tro meg, det er helt normalt. Snart begynner du nok å ha noen heftige drømmer om vedkommende også, så mye som han opptar hodet ditt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 22. oktober 2014 #25 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det er lov å bli småforelsket/betatt eller hva som helst av skuespillere. Det viser bare (som en sier) at driftene er der de skal være. Det finnes jo en hel tråd her om hvilke skuespillere man er betatt av. Sjekk den ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 22. oktober 2014 #26 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg fikser det ikke Pelle! Ser for meg TS som Lena Tazte Priv moment merker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 22. oktober 2014 #27 Del Skrevet 22. oktober 2014 Det er lov å bli småforelsket/betatt eller hva som helst av skuespillere. Det viser bare (som en sier) at driftene er der de skal være. Det finnes jo en hel tråd her om hvilke skuespillere man er betatt av. Sjekk den ut Takk for linken. får ikke til å sove, tenker bare på han. Så patetisk. Tro meg, det er helt normalt. Snart begynner du nok å ha noen heftige drømmer om vedkommende også, så mye som han opptar hodet ditt! Huff, mennesker er rare folk haha. Har aldri opplevd å få slike tanker om en kjendis før, bedre sent enn aldri? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 23. oktober 2014 #28 Del Skrevet 23. oktober 2014 Håvard Bakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 23. oktober 2014 #29 Del Skrevet 23. oktober 2014 Lurer på om han googler navnet sitt ofte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 23. oktober 2014 #30 Del Skrevet 23. oktober 2014 Er han smidd i hymnens lenker? Hvis ikke kan du jo prøve å gjøre kål på han, og få det ut av systemet en gang for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 23. oktober 2014 #31 Del Skrevet 23. oktober 2014 Lurer på om han googler navnet sitt ofte Håper han ikke gjør det!! Her sitter jeg med fullt nick og erklærer min gale kåtskap på fyren. Prøver å aldri bruke anonymknappen, gud nå angrer jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2014 #32 Del Skrevet 23. oktober 2014 haha han er gammel ja. Jeg bruker aldri å si at de jeg "liker" er gammel, fordi jeg liker menn som er 30+ (er 22 selv, og har likt eldre menn siden tenårene.) Får alltid høre "æsj, han er gammel" så derfor har begynt å si det selv, selv om at jeg egentlig ikke ser ham som gammel. Å gud, han i den nye DNB reklamen, han er deilig han! (søk "dnb ungdom" også den første videoen). Stemmen hans (eller voiceover stemmen) er også deilig. Finner ikke den reklamen jeg, for det er vel ikke denne karen du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 23. oktober 2014 #33 Del Skrevet 23. oktober 2014 Finner ikke den reklamen jeg, for det er vel ikke denne karen du mener? Jeg døde litt på meg. haha. nei, det er han her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2014 #34 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) Jeg døde litt på meg. haha. nei, det er han her. Åja! Ja kan mere skjønne at du liker han (han var jo flott ), enn Håvard Bakke! Endret 23. oktober 2014 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 23. oktober 2014 #35 Del Skrevet 23. oktober 2014 Åja! Ja kan mere skjønne at du liker han (han var jo flott ), enn Håvard Bakke! han fyren er absolutt mye kjekkere enn Håvard Bakke. Men det er fortsatt noe mystisk med H.B som får ting til å gå i stå mellom føttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. oktober 2014 #36 Del Skrevet 23. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. oktober 2014 #37 Del Skrevet 24. oktober 2014 Håvard Bakke er 40 år. Jeg vil ikke kalle det gammelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 24. oktober 2014 #38 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Du får ta en alenekveld mens du ser på de gamle Pelle og Proffen-filmene :D Endret 24. oktober 2014 av hippyskippy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl90 Skrevet 24. oktober 2014 #39 Del Skrevet 24. oktober 2014 Han var jo verken stygg eller gammel? Også hadde han ganske dyp og fin stemme Litt uvanlig å bli så opptatt av en kjendis (kanskje?) at man går glipp av søvn, men jeg tror ikke du er gal altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amortentia Skrevet 24. oktober 2014 #40 Del Skrevet 24. oktober 2014 Han var jo verken stygg eller gammel? Også hadde han ganske dyp og fin stemme Litt uvanlig å bli så opptatt av en kjendis (kanskje?) at man går glipp av søvn, men jeg tror ikke du er gal altså. har søvn problemer, så det skal ikke så mye til for at jeg ikke får sove. Men ja, ansiktet hans begynner å vokse på meg. Han har et maskulint ansikt, fine øyne, søtt smil. Oh shit, I'm doomed! og ikke få meg til å begynne med stemmen. Stemmen hans i Løvenes konge, omg så nydelig. Under sangen "vi er ett". og siste del av "hakuna matata". kribler i alle kroppsdeler. Har hele tre filmer som han har dubbet. Ikke kjøpt på grunn av han altså, men måtte jo google han. Skal se the Lorax, men sparer den litt. Også har jeg ei lydbok, kommer før introen er over, så den må jeg spare til en hyggelig Fredag's kveld. tulla!, ikke om første del, men andre, kan ta det på en Torsdag også, jeg er fleksibel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg