Gå til innhold

Er jeg den eneste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nanna87

Du er overhode ikke den eneste. Jeg dro til Mexico ifjor etter jeg sluttet medisin-studiet, og da ble jeg forelsket i en meksikaner og vi har siden holdt kontakten. Jeg snakket senest med han idag, og begge to vil sees igjen etter jul! Alt ligger til rette for at jeg kan dra, da jeg har en jobb kun til 13 Desember samt ingenting å gjøre fram til sommer, så nå blir jeg faktisk skremt!

Vi møttes mens han hadde en annen kjæreste, så ting ble komplisert. Nå har han slått opp med kjæresten, og alt ligger til rette for at vi skal gjenforenes igjen samt møte hverandre igjen. Nå har han invitert meg til Mexico etter jul da jeg skal bo hjem til han, og jeg vurderer virkelig å dra.. Det eneste som skremmer meg er at jeg kanskje ikke kommer tilbake til Norge igjen om jeg drar, da kjærligheten mellom oss er veldig sterk.

Jeg har hele livet sett for meg at jeg kommer til å ende opp med en som er fra en annen kultur, da jeg ikke finner meg selv spesielt tiltrukket norske menn. Og opp i det hele så kunne jeg faktisk ønsket meg barn med denne mannen, da han rett og slett er skikkelig kjekk og ikke minst alt jeg ser etter, så akkurat nå er jeg på vei til å ta et veldig vanskelig valg!

Eneste problemet er økonomi samt jobb i Mexico, noe jeg ikke tror kan gjennomføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er overhode ikke den eneste. Jeg dro til Mexico ifjor etter jeg sluttet medisin-studiet, og da ble jeg forelsket i en meksikaner og vi har siden holdt kontakten. Jeg snakket senest med han idag, og begge to vil sees igjen etter jul! Alt ligger til rette for at jeg kan dra, da jeg har en jobb kun til 13 Desember samt ingenting å gjøre fram til sommer, så nå blir jeg faktisk skremt!

Vi møttes mens han hadde en annen kjæreste, så ting ble komplisert. Nå har han slått opp med kjæresten, og alt ligger til rette for at vi skal gjenforenes igjen samt møte hverandre igjen. Nå har han invitert meg til Mexico etter jul da jeg skal bo hjem til han, og jeg vurderer virkelig å dra.. Det eneste som skremmer meg er at jeg kanskje ikke kommer tilbake til Norge igjen om jeg drar, da kjærligheten mellom oss er veldig sterk.

Jeg har hele livet sett for meg at jeg kommer til å ende opp med en som er fra en annen kultur, da jeg ikke finner meg selv spesielt tiltrukket norske menn. Og opp i det hele så kunne jeg faktisk ønsket meg barn med denne mannen, da han rett og slett er skikkelig kjekk og ikke minst alt jeg ser etter, så akkurat nå er jeg på vei til å ta et veldig vanskelig valg!

Eneste problemet er økonomi samt jobb i Mexico, noe jeg ikke tror kan gjennomføres.

Så bra å høre :)

Er det vanskelig for deg å jobbe der?

Kan han komme hit?

Er litt skeptisk til å få noen hit jeg.. Redd de kun er ute etter røde kortet :P

Men hey, du er nok kjempe tøff du og, og du vil klare det :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre :)

Er det vanskelig for deg å jobbe der?

Kan han komme hit?

Er litt skeptisk til å få noen hit jeg.. Redd de kun er ute etter røde kortet :P

Men hey, du er nok kjempe tøff du og, og du vil klare det :)

Anonymous poster hash: 2a599...e2e

Hei:)

Jeg tror nok det blir vanskelig å jobbe der, men jeg fikk tilbud om å jobbe som engelsk-lærer i Mexico på en skole for fattige barn, noe jeg egentlig kunne ha tenkt meg. Ellers forandrer jeg mening annenhver dag, da jeg rett og slett føler det blir for mye styr om jeg drar.

Hva med deg?

Anonymous poster hash: bd26a...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns multikulturelle forhold er spennende, men vanskelige! Selv har jeg aldri datet en nordmann, så har ikke mye å sammenligne med, men det er klart det er lettere med en som har lik bakgrunn. Samboeren min er fra et land i Asia, som på mange måter er ganske vestlig, men vi merker begge to til kulturforskjellene, særlig siden vi fikk barn i sommer. Det gjelder å være tålmodig og være forberedt på misforståelser. Uten god kommunikasjon hadde jeg gitt opp for lengst, heldigvis er ingen av oss langsinte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, godt å høre at det funker for de fleste. En må jobbe uansett i et forhold <3

Har ingen i sikte. Men har og litt begrensa utvalg, i og med jeg er religiøs (Men ikke så praktiserende) :)



Anonymous poster hash: 2a599...e2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...