Gå til innhold

Helt ærlig: hvor ofte trener du og når trente du sist?


Ungoliant

Anbefalte innlegg

6 dager i en uke, kardio og tech.

3 dager tech trening uka etter så tilbake på 6 dager.

Nå skal det sies at det er bare 30 min pr dag, pluss minus.

3 timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Gikk en tur til postkontoret i går. I hele 20 min tur/retur.

Med andre ord, jeg trener altfor, altfor lite x 100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere tid til å trene så mye? Hvor lenge trener dere hver gang?

Vi tar oss tid til det. For min del tar ikke øktene mer enn 1 time per gang.

Alle har tid til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3 dager i uka. Som regel man tirs og tors. Helgene er jeg alltid borte omtrent så ingen trening men går eller sykler tur retur jobb hver dag så blir jo litt trening det og. Jeg trener styrke og kondisjon 3 dager i uka. Noen ganger svømmer jeg isteden på tirsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rett over en uke siden, jogget og trente styrke.

Satser på at det blir mer enn én gang i uka fremover, må bare få unnagjort en del mastergreier før jeg kan fokusere mer på å ha et liv igjen :P



Anonymous poster hash: 52b8d...8f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ca 6 dager i uken, noen ganger 7.

Trener alt fra spinning, jogging styrke osv, varierer endel.

Har 3 økter i uken med hard intensitet og de resterende med lavere intensitet...

Alt handler om prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jogger 6 km hver morgen. Lytter til kroppen og har gjerne en hviledag innimellom så i snitt blir det jogging 6 dager i uka. Jogget sist i går morges. Hviledag i dag med mindre det starter å krible i kveld; skal uansett bokse i kveld(mål om å gjøre det minst 2 ganger i uka).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere tid til å trene så mye?

Jeg er student uten jobb eller krevende studie, er det noe jeg har så er det tid:-)

Anonymous poster hash: 79a6d...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å få til minst 3 ganger i uken. Trener spinning og styrke på senter, og styrke og kondis hjemme.

Jeg har to barn, fulltidsjobb og en mann i Nordsjøen, så for meg er trening en nødvendighet. Ellers hadde jeg sovnet stående. ;)

Trente senest i går. Styrke og kondis hjemme på stuegulvet. :)

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener mellom 2 og 5 ganger i uka, alt etter hva jeg har på programmet ellers. Helst morgen. Minst en styrkeøkt og en løpeøkt, pluss vanligvis yoga og en intervalltrening. Løpte 7 km i går ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp en tur for 2 timer siden :)

Det varierer hvor ofte jeg trener, alt ettersom hva jeg har tid til. De siste ukene har jeg trent rundt 5 ganger i uka. Da regner jeg ikke med gåturer, jeg går som regel turer om jeg har tid de dagene jeg ikke trener. Trener både løping og styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 ggr Olympisk vektløfting i uken ( senest i går) vurderer å legge inn to dager ekstra i uken med løping. så framover så blir det forhåpentligvis 6 dager i uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trener 2-4 dager i uka, alt etter hva jeg har tid til. Målet er minst 3 ganger, men i hektiske perioder er det hardt selv å få presset inn en 30 min løpetur (selv om det ofte er redningen) Siste trening var i går, 50 min Cardiocircle. Har full jobb og 3 barn, derav begrenset tid til trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener 4-5 ganger i uka. Kjører et 3-splitt styrkeprogram, og har ca 2 kondisjonsøkter i tillegg :) Trente sist for noen timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hver dag. Vanligvis blir det tre styrkeøkter på 60-90 minutter i uken, og fire lettere kardioøkter med enten løping, sykling eller roing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hver andre dag. Prøver å øke litt, ettersom jeg tilbringer mye tid med studier og diverse verv. Så var trente styrke og utholdenhet på søndag, og kardio på mandag.

Trener mest styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...