Gå til innhold

tidlig ul


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dere som har vært på, eller som skal, på tidlig ultralyd: hvor mange uker på vei var dere? jeg ønsker dette for å bekrefte graviditet og sjekke at alt er bra, men er litt usikker på hva uke som er best.. bør vel vente så lenge som mulig, men er litt vanskelig det også..



Anonymous poster hash: e050e...95c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i uke 11 ca, passet oss veldig fint. For å bekrefte graviditet fikk jeg målt hcg med noen dagers mellomrom etter jeg testet positivt. Hadde jeg ikke gjort det ville jeg sikkert ønsket ul enda tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i uke 9, for det var da jeg kom hjem fra langferie. Ville få bekreftet at det var noe på gang og at den lille trivdes der inne. Fikk høre hjerteslag samtidig, det var helt supert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadd bestilt i uke 10, men ble innlagt i uke 9 så fikk se da. Nestilte også i uke 12 for å se at alt var fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tidlig UL i uke 6 og 9. Neste runde er midt i uke 12 :)

Anonymous poster hash: 538d1...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i uke 6, 7 og 9. Skal igjen i uke 13.

Har vært greit alle gangene eegentlig ettersom jeg har sett hjerte banke, men den i uke 9 var definitivt best for da kunne jeg se så mye mer. Det var en minibaby og ikke en reke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på ul 7+3 og 12+1. I uke syv var det ikke mye å se bortsett fra et bankende hjerte, men man skal ikke undervurdere det. Uke 12 så vi en liten krabat med to armer og to ben som lå og sprellet.

Begge disse ul var viktige for oss, men det var helt fantastisk å se bankende hjerte i uke 7. Men med tidligere MA uke 10, var det utrolig godt med en bekreftelse i uke 12 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde i uke 4,6 og 9. Også i uke 12, 15 og 18. Uke 4 så man bare at det ikke var utenfor livmoren, i uke 6 så vi hjertet, og uke 9 var for å sjekke at det fortsatt levde og utviklet seg riktig. Uke 12 og15 var også for å følge med på at det utviklet seg riktig.

Har hatt noen SA'er så ville følge med på utviklingen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...