Gå til innhold

Grunner til at menn ikke vil ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Stining

Ja vi jobber samme tid på døgnet. Ikke alltid, men stort sett.

Kan menn rett og slett bli så opphengt i stress og jobbetanker at man ikke orker å ha sex med jenta man nettopp har innleda forhold til? Og at det pågår i flere måneder - halvt år?

Jeg spør oppriktig. Har aldri hørt om det før, men hvis flere har denne erfaringen så kan jeg godta det.

Har mye stress på jobben selv, men synes alltid det er godt med sex fordet.

TS.

Anonymous poster hash: 2c007...8fc

Ja det kan de nok... samboeren min er et godt eksempel, han har en stressende jobb, og lysten gikk betraktelig ned da han fikk den jobben...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stining

Stress er helt klart på førsteplass.

Da er jeg fucked (ikke bokstavelig talt, dessverre) for kjæresten min har en veldig krevende jobb med mye stress *dobbelsukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja det kan de nok... samboeren min er et godt eksempel, han har en stressende jobb, og lysten gikk betraktelig ned da han fikk den jobben...

Artig hvor forskjellige vi er....jeg har selv vært utsatt for så mye stress at jeg har sliti med konsentrasjonen over tid, men jeg har fått økt lyst av det. Å bruke sex som avkobling syntes jeg er den beste medisin mot nettopp stress.

Men alle reagerer vi vel litt forskjellig på det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Artig hvor forskjellige vi er....jeg har selv vært utsatt for så mye stress at jeg har sliti med konsentrasjonen over tid, men jeg har fått økt lyst av det. Å bruke sex som avkobling syntes jeg er den beste medisin mot nettopp stress.

Men alle reagerer vi vel litt forskjellig på det tenker jeg.

Kan jeg gi deg nr til kjæresten min? Så kan du forklare til han at han har missforstått! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke jeg mann, men jeg mister definitivt ikke lysten av å være under mye stress. MEN jeg kan si at jeg mistet sexlysten med eksen min da følelsene forsvant. Jeg orket ikke omtrent kysse han tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg blir avtent er at kvinnen har lager stort prestasjonspress på meg, som fører til prestasjonsangst og mye stress. Men selv dette er ofte ikke nok til at jeg ikke vil gi det en sjanse, men over lang tid så vil det gjøre noe med enhver mann.

Blir slitsomt når kvinner ikke vil at du skal ta initiativet til sex, men hun vil heller ikke ta initivet selv. Også avtaler man noe, også forventer hun at vorspielet skal vare bare noen minutter ellers dør lysten hennes. Da blir man satt i en umulig situasjon hvor alt er galt. Dette ødelegger lysten min totalt.



Anonymous poster hash: cd21f...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn med store snurrebasser burde da alltid være kåt slik at de kan formere seg mer synes jeg... :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, jeg elsker damen min veldig høyt og synes hun er nydelig. Desverre har jeg ikke lyst på noe særlig sex med henne da den er veldig kjedelig, aldri noe nytt og ingenting spennende. Samma regla hver gang... Hun vil ikke prøve nye ting, og det får jeg da respektere. Har etter mye om og men måtte akseptere at sex ikke er så viktig for å unngå fristelser andre steder. I bunn og grunn synes jeg det er trist, men det er ikke stort mer jeg kan gjøre. Sexlysten ble med andre ord knust av kjedsomhet og forutsigbarhet....

Anonymous poster hash: 17682...217

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først, jeg elsker damen min veldig høyt og synes hun er nydelig. Desverre har jeg ikke lyst på noe særlig sex med henne da den er veldig kjedelig, aldri noe nytt og ingenting spennende. Samma regla hver gang... Hun vil ikke prøve nye ting, og det får jeg da respektere. Har etter mye om og men måtte akseptere at sex ikke er så viktig for å unngå fristelser andre steder. I bunn og grunn synes jeg det er trist, men det er ikke stort mer jeg kan gjøre. Sexlysten ble med andre ord knust av kjedsomhet og forutsigbarhet....

Anonymous poster hash: 17682...217

Korrekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan de nok... samboeren min er et godt eksempel, han har en stressende jobb, og lysten gikk betraktelig ned da han fikk den jobben...

Når du sier "betraktelig ned" - hvor mye ned, sånn circa..?

TS.

Anonymous poster hash: 2c007...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Han tenker ikke på sex engang hvis han er veldig stresset. Med mye stress blir han jo også veldig sliten, så om tanken hadde streifet han hadde han ikke hatt energi til det heller.

Han kan være stresset over lengre perioder, det er i tillegg mye reising. Og da er det lett for at vi sklir litt fra hverandre. Litt av grunnen til det er at jeg ikke føler meg sett eller satt pris på, da blir jeg lei meg og trekker meg litt unna, både fordi jeg er såret og fordi jeg vil gi han fred. Dette kan han tolke som at jeg er i dårlig humør, og da får han ikke akkurat lyst å kaste seg over meg, og ikke jeg over han heller.

Når han da kommer hjem igjen og ting har roet seg litt på jobben, så blir han sitt normale jeg igjen, og vi begynner å snakke skikkelig sammen, og nøster opp i hvordan vi begge har hatt det og følt det de siste ukene.

Så vår erfaring er: Bedre kommunikasjon, bedre og mere sex (men noen ganger har jeg selvfølgelig forståelse for at han er sliten og ikke orker).

Når du sier "betraktelig ned" - hvor mye ned, sånn circa..?

TS.



Anonymous poster hash: 2c007...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HowardRoark

Hva er grunnen til at kvinner ikke vil ha sex?

Det må bli slutt på denne myten om at alle menn er maskiner som tenker på og er klare for sex 24 timer i døgnet. Noen få er kanskje slik, men for de fleste er det nok ikke tilfellet.

Selv har jeg perioder hvor jeg kunne knullet en betongvegg eller en amerikansk pai, mens andre perioder takker jeg til og med nei til direkte henvendelser. Fikk faktisk en 'bootycall' forrige fredags kveld, men det fristet mer å sove eller trolle på Kvinneguiden, så jeg kom med en høflig unnskyldning.

For å svare direkte på spørsmålet, så kan det være mange årsaker til dette. Prøv å snakke med kjæresten din om dette, men ikke gjør det på en måte hvor han føler seg presset eller at han ikke er tilstrekkelig. Det kan gjøre vondt verre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er grunnen til at kvinner ikke vil ha sex?

Det må bli slutt på denne myten om at alle menn er maskiner som tenker på og er klare for sex 24 timer i døgnet. Noen få er kanskje slik, men for de fleste er det nok ikke tilfellet.

Selv har jeg perioder hvor jeg kunne knullet en betongvegg eller en amerikansk pai, mens andre perioder takker jeg til og med nei til direkte henvendelser. Fikk faktisk en 'bootycall' forrige fredags kveld, men det fristet mer å sove eller trolle på Kvinneguiden, så jeg kom med en høflig unnskyldning.

For å svare direkte på spørsmålet, så kan det være mange årsaker til dette. Prøv å snakke med kjæresten din om dette, men ikke gjør det på en måte hvor han føler seg presset eller at han ikke er tilstrekkelig. Det kan gjøre vondt verre.

:)

Artig å lese disse trådene fra usikre damer i 20-åra som ikke har skjønt en døyt om menn eller menns behov.

Men sine egne behov, det kan de alt om, for det har de lest om i Det Nye eller KK.

Noe så fjottete har jeg vel aldri lest.

Sannheten, i de fleste slike tilfeller som trådstarter nevner, er rett og slett at typen din er lei av deg. Du er ikke sexy nok, ikke spennende nok. Rett og slett. Alle andre forklaringer er bare vas. Det handler om din sexappeal. Mest sannsynlig er du superkjedelig i senga, eller er et monster som krever 5 orgasmer hver gang det er noe kos på gang. Ingen menn gidder damer som krever og krever, gnåler og gnåler.

Så da blir vel løsningen din at du løper på SATS for å gjør deg deilig, mens du nileser på alle forum, og poster den samme regla på alle andre samlivsforum, i håp om at noen, bare noen, kan være enig med deg og gi deg den ultimate støtten.

Tåpeligheten vil ingen ende ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha sex pga det var STORE krav til hvor raskt hun ville bli ferdig med den. Hvis kuken ble slapp så tok hun det som et tegn på at hun ikke var god nok. Dette ble til slutt så stressende og ødeleggende at jeg fikk prestasjonsangst. Da dødde lysten.. mye enklere å bare dra han.

Kan noen fortelle meg hvorfor enkelte kvinner har så mange krav når man har sex? Jeg synes ikke sex er noe man skal stresse seg opp for mye rundt, det er jo for nytelse og det å komme nærmere hverandre sin del.



Anonymous poster hash: cd21f...587
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Han er mye sliten for tida. Har mye bekymringer i forbindelse med jobb og karriere og økonomi.

Men vi har det skikkelig bra ellers. Har det gøy i lag, ler, koser mye i lag. Han sier det er det beste forholdet han har hatt..... Det er liksom bare sexen som ikke funker. Han sier at han ikke tenker så mye på sex. Eller at han har lyst men orker ikke (han synes visst det er slitsomt). Men hvordan kan noe så gøy og deilig være slitsomt?

Jeg sitter med en følelse av at han ikke forteller meg alt. Det er noe som han unngår å prate med meg om, og jeg klarer ikke få det ut av han.... Det er en manneting å bare bli stille og mutt!

Anonymous poster hash: 2c007...8fc

det varierer veldig hvor glad man er i sex. Noen elsker sex, noen vil helst bare kose, noen tenner på føtter, noen er tilnærmet aseksuell osv osv. Menn med lav sexlyst er tabu. Og det er jo ganske opplagt, for jeg tviler på at du vil føle deg spesielt sexy og uimotståelig dersom han innrømmer det til deg? Dessuten er det sett på som svakelig

Anonymous poster hash: e4c9c...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil du virkelig vite sannheten om endel menn? Den er for noen menn ganske så enkel. Vi synes sexen blir mindre spennende etterhvert som tida går. Det hjelper ikke å ha ny sexstilling hver dag, eller sexy undertøy eller annen kunstig åndedrett inn i systemet for å holde det like spennede og intens som det er de første månedene...

Anonymous poster hash: b657b...3ce

Så du mener at uansett hva man gjør så blir det kjedelig etter hvert? For en utrolig kjip tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg blir avtent er at kvinnen har lager stort prestasjonspress på meg, som fører til prestasjonsangst og mye stress. Men selv dette er ofte ikke nok til at jeg ikke vil gi det en sjanse, men over lang tid så vil det gjøre noe med enhver mann.

Blir slitsomt når kvinner ikke vil at du skal ta initiativet til sex, men hun vil heller ikke ta initivet selv. Også avtaler man noe, også forventer hun at vorspielet skal vare bare noen minutter ellers dør lysten hennes. Da blir man satt i en umulig situasjon hvor alt er galt. Dette ødelegger lysten min totalt.

Anonymous poster hash: cd21f...587

Hva er det hun gjør som kan lage stort prestasjonspress på deg?

Og finnes det kvinner som ikke liker at kjæresten viser initiativ? Til og med hvis jeg er syk eller dårlig og ikke kan ha sex, så setter jeg jo pris på at han tar på meg og viser at han har lyst, så lenge han respekterer at det ikke er alltid jeg klarer det... Heldigvis skjer det ikke spesielt ofte (bank ibordet!)...

Jeg ville ikke ha sex pga det var STORE krav til hvor raskt hun ville bli ferdig med den. Hvis kuken ble slapp så tok hun det som et tegn på at hun ikke var god nok. Dette ble til slutt så stressende og ødeleggende at jeg fikk prestasjonsangst. Da dødde lysten.. mye enklere å bare dra han.

Kan noen fortelle meg hvorfor enkelte kvinner har så mange krav når man har sex? Jeg synes ikke sex er noe man skal stresse seg opp for mye rundt, det er jo for nytelse og det å komme nærmere hverandre sin del.

Anonymous poster hash: cd21f...587

Er det kravstort å spørre om man har gjort noe feil for å avtenne deg? Er det ikke bedre at man spørr enn å skulle gå rundt å gruble på det, DET fører nemlig ingenting godt med seg... Første gangen jeg opplevde det hadde jeg ikke nok innsikt til å vite at det kunne handle om noe annet, men det fikk jeg jo vite da jeg spurte :)

Og hva slags krav er det generelt du mener at vi har? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er flere grunner.

-"ølpikk" altså for full til å få en ereksjon.

-psykisk som i stress eller depresjon.

-Hevn. Etter x-antall avvisninger fra samme partner går det såklart utover psyken til mannen så jeg har avvist kjæresten min etter hun har avvist meg nok ganger bare så hun skal få se at jeg ikke er en slags puledukke hu kan bruke hver gang hun vil. Men har lært at kvinner takler avvisninger svært dårlig. Kjæresten min blir nærmest deprimert når jeg har avvist henne.

Anonymous poster hash: ac922...678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...