Gå til innhold

Tror (NOEN) menn at ræva deres er selvrensende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bidet er også et artig ord å si. Bidet, bidet, BIDET!



Anonymous poster hash: 6fb7b...95c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror min er, den dytter ut drit hele tiden :opplyser:

:ler:

Hele tiden? Du har ikke vurdert avføringsmiddel bare for å få ut alt med èn gang?

Anonymous poster hash: 97b65...a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at dårlig hygiene er det mang menn som sliter med.

Lange negler,svettelukt,brune tenner men matrester osv, er det de samme mennene som ender opp "ufrivillig barnløse"mon tro? De som hevder alle kvinner har for høye krav?

Er ikke urimelig med tanke på hvor mye vi damer må grooome oss hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt på siden men... (Jeg sprekker hvis jeg ikke får dele historia og den passer så godt)

- Denne historia gikk om en kar som var passe uintelligent og som var litt bekymra for dama. Dumpe henne, hvordan? - problem. Men ingen kunne forstå hvorfor, fantastisk dame osv., hvorfor skulle han dumpe henne? Viste seg det at hun hadde det med å fingerpule han i raua når hun sugde han. Han hadde prøvd å si det til henne at han ikke likte det, men hun hadde feid han av med at hun hadde lest det i Cupido at menn likte det, basta! Og hun hadde nok også en liten greie med å fingerpule menn.

Hans løsning ble å ikke tørke seg en gang han hadde vært og låret en passe bløt en.

Fysjom.

Moral: alle er smarte nok til å få seg dame, og alle finner en måte å bli kvitt henne på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at dårlig hygiene er det mang menn som sliter med.

Lange negler,svettelukt,brune tenner men matrester osv, er det de samme mennene som ender opp "ufrivillig barnløse"mon tro? De som hevder alle kvinner har for høye krav?

Jeg har også merket meg det. Fysj.

Lange negler går bare på gitarister (klassisk) - og de kjenner du igjen for de filer negler hele tiden.

Når det er sagt, har jeg utallige ganger blitt beskylt for å være "legningsmessig tvilsom" uten å gjøre større innsats for det enn å dukke opp velsoignert og groomet.

Så det siste spørsmålet du stiller deg, må besvares tja,- i og med at en viss mengde uhygiene hører med i forventninga til hvordan en heterofil mann er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Word.

Jeg var på visning i et hus en gang hvor det var bidet på badet. Under bildet i prospektet sto det skrevet "praktisk fotvask" :rolleyes:

hehe, ja jeg tror bidet er litt skummelt og fy-fy i Norge. Et vennepar sa til barna sine at bidet'et i hotellrommet i Syden var til fotvask. Den egentlige bruken var visstnok for flaut.... slikt snakker man jo ikke om. (Og kanskje derfor lukter mange norsk romper gammel promp...?)

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

hehe, ja jeg tror bidet er litt skummelt og fy-fy i Norge. Et vennepar sa til barna sine at bidet'et i hotellrommet i Syden var til fotvask. Den egentlige bruken var visstnok for flaut.... slikt snakker man jo ikke om. (Og kanskje derfor lukter mange norsk romper gammel promp...?)

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

"Mamma, hva er det der??"

"Det der en en egen dusj til tissen og rompa."

Jeg ser ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lange sitater, så beklager at jeg har fjernet alt bortsett fra start og slutt. Men AB, jeg håper du er forfatter. Hvis du er det, vil jeg gjerne lese bøkene dine! Takk for en uhyre morsom og velskrevet historie :blomst:Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Jeg er ikke forfatteren, fant historien på nettet, men enig med deg!

Anonymous poster hash: 2271d...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, når man skal rimme en mann som tenner på dette, så er det da et vitterlig krav at han har vasket seg! Men de fleste menn jeg kjenner verken tørker seg eller vasker hendene. Hvordan jeg vet? Så straks jeg hører dem skylde ned så er dem ute av døra! Hrmf... :forkjola:

Nei menn er som barn, man må lære de opp - Om igjen og om igjen... :jolie:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, når man skal rimme en mann som tenner på dette, så er det da et vitterlig krav at han har vasket seg! Men de fleste menn jeg kjenner verken tørker seg eller vasker hendene. Hvordan jeg vet? Så straks jeg hører dem skylde ned så er dem ute av døra! Hrmf... :forkjola:

Nei menn er som barn, man må lære de opp - Om igjen og om igjen... :jolie:

Og ut av dette konkluderer du med at de ikke tørker seg...? Tror du de står og tørker seg, eller... :fnise: ?

Finnes garantert ikke et menneske som ikke tørker seg bak etter driting...????

Anonymous poster hash: f984f...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ut av dette konkluderer du med at de ikke tørker seg...? Tror du de står og tørker seg, eller... :fnise: ?

Finnes garantert ikke et menneske som ikke tørker seg bak etter driting...????

Anonymous poster hash: f984f...98e

Nei er jo det de ikke gjør... :sjokkert: Derfor så mange lukter hele tida, spesielt utenlandske menn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg lurer på hvorfor det ikke er vanlig med bidet i Norge.

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Ja, ikke sant! Det var vanligere før, i hvert fall i finere hjem. :)

Anonymous poster hash: 83ea0...77f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, når man skal rimme en mann som tenner på dette, så er det da et vitterlig krav at han har vasket seg! Men de fleste menn jeg kjenner verken tørker seg eller vasker hendene. Hvordan jeg vet? Så straks jeg hører dem skylde ned så er dem ute av døra! Hrmf... :forkjola:

Nei menn er som barn, man må lære de opp - Om igjen og om igjen... :jolie:

Det er denne holdningen som gjør meg ufrivillig barnløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er denne holdningen som gjør meg ufrivillig barnløs.

Hehe heisann Putin, hvordan mener du da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...