Gå til innhold

Mann - men har lyst til å kjøpe meg penkjole/ selskapskjole


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Tigress

Ja, det kan godt være at du har rett i det var slik de oppfattet det, og at jeg nok burde vært tydeligere

på at jeg så etter til meg. Det er jo ikke så veldig vanlig, nei :)

:) Så veldig snilt og hyggelig av deg å tilby det! :blomst:

Jeg skal nok prøve å gå på kjolejakt igjen. Er ikke sikker på om jeg skal be deg om å bruke av din tid med mindre du også liker å handle kjoler sammen med andre da :)

Anonymous poster hash: cefa6...d5b

Du er no hjarteleg velkommen til å spørre, i alle fall. Eg har shoppestopp eg, så det er berre triveleg å døyve shoppesuget ved å hjelpe nokon andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du syns det er flaut å handle til degselv TS ville jeg prøvd en annen vinkling når du gikk inn i butikken.

Si du er forlover og du skal ha en kjole til brudgommen som han skal ha på seg på utdrikknings laget (om du faktisk har tenkt til å kjøpe en kjole og ikke bare prøve de!) Si han er samme størrelse som deg og at du gjerne vil prøve kjolene først så du er sikker på at han får den på seg. Da tror jeg du får all hjelp i verden og en morsom opplevelse i butikken!

Om du ikke er flau så erdet bare å kjøre på og si du skal ha hjelp til å finne en kjole til deg, for du liker kjoler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårleg ide. Si det som det er, Jeg ser etter en kjole til meg selv.

Da er det meste avklart og du får sikkert en fin behandling. Det går også å "bestille" time pr tlf.

Når du først har kommet over dette, så blir forsettelsen en lek.

Du burde prøvd brudekjole, dem er virkeleg deilig å ha på.

Mann deg opp og kom deg til kjolesalongene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

TS her:

Om du syns det er flaut å handle til degselv TS ville jeg prøvd en annen vinkling når du gikk inn i butikken.

Si du er forlover og du skal ha en kjole til brudgommen som han skal ha på seg på utdrikknings laget (om du faktisk har tenkt til å kjøpe en kjole og ikke bare prøve de!) Si han er samme størrelse som deg og at du gjerne vil prøve kjolene først så du er sikker på at han får den på seg. Da tror jeg du får all hjelp i verden og en morsom opplevelse i butikken!

Om du ikke er flau så erdet bare å kjøre på og si du skal ha hjelp til å finne en kjole til deg, for du liker kjoler :)

Takk for tipset, har også tenkt litt i slike baner, men føler meg ukomfortabel med å ikke være ærlig og at det skinner igjennom.

Veldig dårleg ide. Si det som det er, Jeg ser etter en kjole til meg selv.

Da er det meste avklart og du får sikkert en fin behandling. Det går også å "bestille" time pr tlf.

Når du først har kommet over dette, så blir forsettelsen en lek.

Du burde prøvd brudekjole, dem er virkeleg deilig å ha på.

Mann deg opp og kom deg til kjolesalongene.

Den siste setningen din er jo ganske morsom, egentlig;) Tror nok du har rett i at det er greit å si det som det er.

Forøvrig har jeg ikke fått gått og sett. Jeg har tenkt å kjøpe hvis jeg finner noe jeg liker og som passer til meg, men fikk noen større utgifter som gjorde at jeg ikke kunne prioritere et kanskje mer kostbart kjolekjøp...

Forøvrig fikk jeg noen uforutsette utgifter og ville ikke



Anonymous poster hash: c1c01...15f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare kjør på. Hvis noen gir deg rare blikk, si at du skal til karneval.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...