Gå til innhold

Amber Rose er så nydelig vakker!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanye??? Hun var gift med Wiz Kalifa intil nylig.

Ja? Hun var vel sammen med Kanye før Wiz kalifa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kritisk

Kanye??? Hun var gift med Wiz Kalifa intil nylig.

Øøøøøh, hun var sammen med Kanye FØR hun giftet seg med Wiz. Det er ganske vanlig å ha en eks-kjæreste. Det er jo tross alt noen år siden Kanye og Kim ble mer enn bare venner, det var altså før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Ja, ja, hun er en av de der vidoevixen damerne som er rappernes groupies.

de har barn sammen da, synes det er ganske nedverdigene å kalle noens mor for groupie fordi hun har barn med en rapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøøøh, hun var sammen med Kanye FØR hun giftet seg med Wiz. Det er ganske vanlig å ha en eks-kjæreste. Det er jo tross alt noen år siden Kanye og Kim ble mer enn bare venner, det var altså før det.

Ditt poeng er?

de har barn sammen da, synes det er ganske nedverdigene å kalle noens mor for groupie fordi hun har barn med en rapper.

Mang en person som har gropie til mor, f.eks Liv Tylers mor er groupie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Ditt poeng er?

Mang en person som har gropie til mor, f.eks Liv Tylers mor er groupie.

Mitt poeng var at du skrev- Kanye??? hun var gift med Wiz inntil nylig, akkurat som hun har vært gift med han så lenge. De var gift ett år. Amer var forøvrig i et forhold med Kanye i to år før de skilte lag. Han ble etterhvert i et forhold med Kim K som han har hatt et vennskap til i mange år, og hun fant Wiz kalifa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel brutal_mann som vet best hva han liker og ikke? Liten vits å kverulere på det.

Personlig synes jeg hun er i meste laget. Mener hun ble kalt amazonkvinne? Hvor høy er hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Nå er det vel brutal_mann som vet best hva han liker og ikke? Liten vits å kverulere på det.

Personlig synes jeg hun er i meste laget. Mener hun ble kalt amazonkvinne? Hvor høy er hun?

1.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Nå er det vel brutal_mann som vet best hva han liker og ikke? Liten vits å kverulere på det.

Personlig synes jeg hun er i meste laget. Mener hun ble kalt amazonkvinne? Hvor høy er hun?

forskjell på å si hva man finner tiltrekkende og ikke - og bruke uttrykk som traktorlesbe. Det bør man holde sge for god for. Kalles vanlig folkeskikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et pent fjes, men hun har ikke en pen frisyre.

Syns ikke det er fint med så kort hår på jenter - det blir for lite feminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forskjell på å si hva man finner tiltrekkende og ikke - og bruke uttrykk som traktorlesbe. Det bør man holde sge for god for. Kalles vanlig folkeskikk.

Det ble nok sagt med en viss humoristisk undertone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...