Gå til innhold

Bekledning til tur i bæretøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kler dere barna til turer i bæretøy nå som det begynner å bli kaldere? Det er allerede rundt fem følte minusgrader på dagtid her hvor jeg bor. Er det nødvendig med foret vinterdress eller holder det med en vind og vanntett dress og et lag eller to med ull? :klo: (bærer i ergobaby)

Anonymous poster hash: 076b9...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker bæreomslag, har et i fleece og et som er både vann og vindtett. Under bruker jeg vanlig ulltøy.

Uten omslag ville jeg hvertfall hatt to lag ull, samt passet på at beina har noe vindtett på seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en stor og god parkas som jeg kan ha semi-lukket utenpå bæreselen. Da sitter snuppa inntil meg og er skjermet fra vær og vind av kantene på jakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har det vært brukt et lag med ull fra topp til tå (inkludert en tynn balaclava) og dress/lue/sokker i vindfleece fra PoP utenfor. Nå har vi ikke vært på de lengste turene, men det har vært tilstrekkelig så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ca 0 grader i dag, og min på 10 mnd hadde på seg ullundertøy, tynn fleece og vinterdress. H*n var god og varm på kroppen, men litt kald påben og srmer. Men h*n blir ofte litt kald, særlig på bena.

Anonymous poster hash: 0df0e...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det ca 0 grader i dag, og min på 10 mnd hadde på seg ullundertøy, tynn fleece og vinterdress. H*n var god og varm på kroppen, men litt kald påben og srmer. Men h*n blir ofte litt kald, særlig på bena.

Anonymous poster hash: 0df0e...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bærejakke som jeg har brukt mye. Bæreglede har noen ulike (ikke den jeg har, merket er Peekaru, men jeg vet ikke om de er i produksjon lengre - jeg kjøpte min i 2009), hvis jeg skulle kjøpt nå hadde jeg nok satset på en Mamalila, tror jeg... MaM sine er store og nokså uformelige, ihvertfall de jeg har sett, men de har kommet med en del nye modeller, ser jeg.

Ellers er bæreomslag absolutt nyttig, det også. Vi har MaM 4 Seasons, det har funket godt til to barn. Men når det virkelig blir vinter, da synes jeg bærejakka er å foretrekke. Både jeg og barna har hatt det varmt og godt inni der, og det blir ingen glippe mellom omslag og jakke.

Under har ungene hatt ull - som regel ullbody og -strømpebukse innerst, og ullfleece eller strikkatøy, ullsokker og Stonz, samt votter og lue over der.

Har også regnponcho med to hodeåpninger som jeg har brukt mye.

(Vi har båret langt mer enn vi har brukt vogn, sånn for ordens skyld.)

Endret av *Joyce*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...