Gå til innhold

Er jeg gravid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er gravid, men har tatt to tester og begge har vært negative. Det er 2 uker siden samleie, men jeg har hatt mye surr med mensen. Jeg sluttet på p-pillen i slutten av august og fikk mensen da jeg skulle (3.sep). Plutselig fikk jeg mensen igjen 10.sep, og varte til 16.sep. Nå er jeg 16 dager på overtid og er litt forvirra.

Jeg og samboeren min prøver å få vårt første barn, men jeg vil ikke glede meg for tidlig. Jeg har hatt menssmerter i 5 dager nå, uten å hatt mensen. I tillegg er jeg kald på føttene og hendene. Jeg har også vært ekstra trøtt i det siste. Noen som vet om dette er tegn på graviditer? Har som sagt tatt to tester, der begge har vert negative. Kanskje jeg testet for tidlig?

Anonymous poster hash: f2079...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke unormalt at det blir litt kluss i syklusen en tid etter pilleslutt. Det tar ofte litt tid for kroppen å stille seg inn. Og symptomer på graviditet kan like gjerne være pms symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kald på føtter og hender er iallefall ikke et graviditetstegn (da ville jeg vært konstant gravid!).

Har du hatt to negative tester så er du nok ikke gravid. 16 dager på overtid så ville en test ha gitt to blå tvert hadde du vært gravid.

Siden du nettopp har sluttet på prevensjon så er nok syklusen i ulage enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...