Gå til innhold

For "ung"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 24år og er forsatt student (lang studie) er ferdig utdannet om 1,5år

Samboeren er ferdig med utdanningen, jobber og har en veldig god inntekt.

Vi drømmer om å få en liten unge og bli foreldre og er klare til å sette et liv her i verden.

Men så kommer foreldre og vennene mine og sier at jeg er for "ung" til å ta av et lite barn. At det er ingen som får seg barn før de er 30. Og at det ikke er fint å bli ung mor, Sett karrieren din først osv.

Så det gjør meg litt usikker, er jeg virkelig for "ung" ?

Anonymous poster hash: d511f...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ingen måte. Jeg var 20 når jeg ble gravid! Synes personlig ikke det er for ungt heller! Om dere ønsker dette, og det passer inn i deres livssituasjon - Kjør på! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24år og er forsatt student (lang studie) er ferdig utdannet om 1,5år

Samboeren er ferdig med utdanningen, jobber og har en veldig god inntekt.

Vi drømmer om å få en liten unge og bli foreldre og er klare til å sette et liv her i verden.

Men så kommer foreldre og vennene mine og sier at jeg er for "ung" til å ta av et lite barn. At det er ingen som får seg barn før de er 30. Og at det ikke er fint å bli ung mor, Sett karrieren din først osv.

Så det gjør meg litt usikker, er jeg virkelig for "ung" ?

Anonymous poster hash: d511f...14f

Hadde i din situasjon vært greit å jobbe noen år sånn at du har jobb og arbeidt deg opp betalt barselpermisjon, for ellers havner du hurtig der at du blir forsørget av din mann og hvis det går galt mellom dere så må du på OS og det er ingen kjære mor.

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 år er da ikke for ungt. Jeg var 24 når jeg fikk barn. Ikke hadde jeg utdannelsen i boks heller, men det gikk da strålende fordet.



Anonymous poster hash: 05c54...079
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider